Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det är min
Jag tycker att det är stor skillnad mot förra filmen jag såg på er Marvin! Ni har hittat en mer framåt galopp och hon tar för sig bättre. När motorn och suget väl sitter så kan ni börja med finliret sedan, blir ju också lättare att hålla bogarna på plats när hon tänker framåtHänder inte så mycket i den här tråden? Är det ingen som rider, ligger ni och kollar på tv allihopa?
Vi hade träningshelg, fick med mig sambon att filma dagens pass. Jag tyckte känslan var bättre igår, idag var vi lite mer oense om avsprångspunkterna (jag kämpar för att släppa över kontrollen till henne).
Vi provade att hoppa triple brush, jättekul! Tackar fotografen för den fina vinkeln!
Uppvärmningsrunda med de två läskigaste hinderna på banan (skäckhästen och illrosa soffan! )
Vi tränade lite coffin
Avslutande banan, minus första delen som var uppe i skogen.
Hon blev lite upprörd över att gå upp i skogen själv och starta där, och började åla, och sen fortsatte hon med det, bogarna var över hela banan kändes det som. Är ändå jättenöjd med oss, fina Rutan!
Det ser ut som om det gick bra?Nejdå, inte bara tv:n här - jag var i Enköping och red 1* igår.
Lite mindre spännande än sist
Haha nej... hade så jävla dåliga dressyrpoäng, for reasons unknownDet ser ut som om det gick bra?
Det är väl något av ett normaltillstånd? Vet inte om det är värst när du fortfarande är aktiv och längtar till nästa träning eller när du har slutat och är sugen på att hoppa upp och ta en runda
Missar ju garanterat inte själva hoppet över hindret iaf@Speedway Det var ett originellt och konstnärligt val av henne
Hade varit en väldigt konstig häst om han inte tyckte om den .Jag måste bara... Grå verkligen älskar sin nya transport, visst kan ni oxå se leendet på läpparna