Bukefalos 28 år!

Bilder och filmer 2016

Fotade lite i Flyinge igår, Bruce och junioren som nu är klara för SM! :)

DSC_0555%202_zpsi0la5vvn.jpg

DSC_0564%202_zps7n55tpu0.jpg

DSC_0569%202_zpsvofgmw6b.jpg

DSC_0572%202_zpsh03crbic.jpg

DSC_0573%202_zpsejgglxwh.jpg

DSC_0577%202_zpswvcsjqii.jpg

DSC_0581%202_zpsoscsfdfr.jpg

DSC_0583%202_zpspmswimwp.jpg
 
Händer inte så mycket i den här tråden? Är det ingen som rider, ligger ni och kollar på tv allihopa? :angel:
Vi hade träningshelg, fick med mig sambon att filma dagens pass. Jag tyckte känslan var bättre igår, idag var vi lite mer oense om avsprångspunkterna (jag kämpar för att släppa över kontrollen till henne).








Vi provade att hoppa triple brush, jättekul! Tackar fotografen för den fina vinkeln! :o

Uppvärmningsrunda med de två läskigaste hinderna på banan (skäckhästen och illrosa soffan! :eek:)

Vi tränade lite coffin

Avslutande banan, minus första delen som var uppe i skogen.
Hon blev lite upprörd över att gå upp i skogen själv och starta där, och började åla, och sen fortsatte hon med det, bogarna var över hela banan kändes det som. Är ändå jättenöjd med oss, fina Rutan! :love:
 
Händer inte så mycket i den här tråden? Är det ingen som rider, ligger ni och kollar på tv allihopa? :angel:
Vi hade träningshelg, fick med mig sambon att filma dagens pass. Jag tyckte känslan var bättre igår, idag var vi lite mer oense om avsprångspunkterna (jag kämpar för att släppa över kontrollen till henne).








Vi provade att hoppa triple brush, jättekul! Tackar fotografen för den fina vinkeln! :o

Uppvärmningsrunda med de två läskigaste hinderna på banan (skäckhästen och illrosa soffan! :eek:)

Vi tränade lite coffin

Avslutande banan, minus första delen som var uppe i skogen.
Hon blev lite upprörd över att gå upp i skogen själv och starta där, och började åla, och sen fortsatte hon med det, bogarna var över hela banan kändes det som. Är ändå jättenöjd med oss, fina Rutan! :love:
Jag tycker att det är stor skillnad mot förra filmen jag såg på er Marvin! Ni har hittat en mer framåt galopp och hon tar för sig bättre. När motorn och suget väl sitter så kan ni börja med finliret sedan, blir ju också lättare att hålla bogarna på plats när hon tänker framåt:up:

Pratade för övrigt med din tränare om hästabstinensen på jobbet härrom veckan;)
 
Hon har definitivt en framtid som konstnär....dock inte som hästfotograf kanske! @Speedway Men lägg nu ut filmen som visar dina långa läder så alla här kan hoppa på dig likadant som jag gjorde....:devil:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Efter de bilder som publicerades igår där flera hästar på en dressyrtävling hade blåa tungor som visar på syrebrist vill nu Svenska...
Svar
0
· Visningar
164
Senast: Gunnar
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
596
Senast: Lady_S
·
Tjatter Varje sommar har vi en stor sommarfest med ett tema. Kläder, mat, musik och "pynt" mm följer temat. I år är temat film. Gästerna får...
Svar
3
· Visningar
221
IT & mobiler Jag undrar vilka möjligheter det finns att styra vad som visas på skärmen under ett möte. Alltså inte vad som delas, utan vad som kan...
Svar
2
· Visningar
352
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Optimala foderrutiner?
  • Ny valp med katt
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp