Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Marvin Ser ju jättebra ut!
YesDet är ju Mai-britts gamla häst!
Fått ett tillskott i stallet som har tävlat enstjärnigt. Alltid kul Jag ser typ jätteobalanserad ut Försöker skylla på att lädrene är långa eller att min sadel är utprovat till en övervuxen ponny eller nåt.
Vilken fin! Men den är alldeles för stor för dig...måste ju vara 162 cm! Jag kan befria dig från den...snäll som jag är....
Ojoj @Wilisia nu har du satt griller i skallen på mig.. Säga till tant @Novali01 att hon är välkommen att extrajobba hos er? ( Du har absolut ingen självbevarelsedrift, förstår jag)
- Hmm, då kanske en mycket snällare och trevligare tant som jag skulle kunna sommarjobba en månad på något liknande ställe. Skulle ju vara askul att få lära sig en massa medans man mockar o sånt.
@the_connemara .Jag förstår din känsla precis, jag funderar allvarligt på varför jag är högstadielärare i betygstider, när man skulle kunna leda hästar o mocka i Skåne hos någon fälttävlanstyp?
Alltså det är inte mycket mockning på sommaren... Jag älskar dessutom att mocka så.. Alltså på riktigt. Alla är välkomna (#nejviärinteallsdesperata)
Alltså? @the_connemara , du tar sensommaren? Från den 15 juni skulle jag kunna @Wilisia ... :P om jag får ta med mig Lassehästen.. och att ni är snälla mot en ft-newbie som är lite mallig för att hon startat debutant på sin dressyrhäst.
@the_connemara , vissa har det bra, bor i Skåne .. På söndag är första träningsdagen på terrängbanan här i Borås (aka Ödebygden)trakten....och då ska jag tävla dressyr!