Cattis_E
Trådstartare
Så fina!Jag har nyinköpta harar.
Visa bifogad fil 157701
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så fina!Jag har nyinköpta harar.
Visa bifogad fil 157701
Yes! DomherrarÄr det domherrar som har fötter? Inte sett förut. Jag har några gula fåglar som har sådana fötter däremot. Mina domherrar har klämmor så de sitter i thujahäcken.
En HUSKY ju!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det ser du ju! Ser inte den framifrån men gissar att den är vit i öronen också. En svart och vit spionhusky Hittat var???Visa bifogad fil 158327
En hund. Ras oklar
Haha. Jo egentligen så liknar den en husky men är inte direkt rastypisk.En HUSKY ju!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det ser du ju! Ser inte den framifrån men gissar att den är vit i öronen också. En svart och vit spionhusky Hittat var???
https://k-bygg.se/sok?query=hund celloEn HUSKY ju!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det ser du ju! Ser inte den framifrån men gissar att den är vit i öronen också. En svart och vit spionhusky Hittat var???
Den sittande var ju riktigt vacker! Hoppas de gör det!!https://k-bygg.se/sok?query=hund cello
Finns tom två olika Huskys.
Om kbygg kör som krauta gjorde så sänker de priset under julveckan eller efter jul..
Nej men har man bara husky i ögonen så ser man ju direkt att de försöker likna det Det finns grå huskysar Spionen blir allt mer grå för varje år också! Men vad cool ändå!Haha. Jo egentligen så liknar den en husky men är inte direkt rastypisk.
den är grå, inte svart...
Ja, var hittade jag den... Vet ej .
Gissar på K-rauta eller Bauhaus.
Jodå. Jag vet att det finns grå huskys. Trodde det var vanligare till och med. Ville bara säga att den inte var svart .Nej men har man bara husky i ögonen så ser man ju direkt att de försöker likna det Det finns grå huskysar Spionen blir allt mer grå för varje år också! Men vad cool ändå!
Jag vet inte hur vanligt det är men du kan ha rätt i att det är vanligare, fin är den i alla fall!Jodå. Jag vet att det finns grå huskys. Trodde det var vanligare till och med. Ville bara säga att den inte var svart .
Den kvalar ju inte in som mitt finaste lysdjur hos mig direkt men alla lysdjur jag har är ju fina .
Hur mår dina lysdjur? Lever de?
Alltså jag har svårt att säga vilken som är finast. Men igelkotten är en favorit.Jag vet inte hur vanligt det är men du kan ha rätt i att det är vanligare, fin är den i alla fall!
Vilken är din finaste? Jag har ju igelkotten och pingvinen och här är det igelkotten, pga färgen och piggarna tycker jag, de är underbara att ta på när man ser med ögonen också, speciellt med helt nya batterier och de lyser som klarast!
Mina lever och frodas, är lite i dvala sommartid men står på köksbordet och är tända varje kväll, har det lite som "nattlampa" för att kunna orientera mig min väg till toaletten- och inte trampa på en husky
De står på brickan ena sonen gjorde i träslöjden, där är en skål med värmeljus, skålen gjorde dottern i skolan, och glasfågeln köpte äldsta sonen som riktigt liten på loppis eftersom han tyckte den var så vacker!
(ursäkta dammet)
Visa bifogad fil 158359
Gillar Igelkotten mycket. Har precis samma lyssdjurJag vet inte hur vanligt det är men du kan ha rätt i att det är vanligare, fin är den i alla fall!
Vilken är din finaste? Jag har ju igelkotten och pingvinen och här är det igelkotten, pga färgen och piggarna tycker jag, de är underbara att ta på när man ser med ögonen också, speciellt med helt nya batterier och de lyser som klarast!
Mina lever och frodas, är lite i dvala sommartid men står på köksbordet och är tända varje kväll, har det lite som "nattlampa" för att kunna orientera mig min väg till toaletten- och inte trampa på en husky
De står på brickan ena sonen gjorde i träslöjden, där är en skål med värmeljus, skålen gjorde dottern i skolan, och glasfågeln köpte äldsta sonen som riktigt liten på loppis eftersom han tyckte den var så vacker!
(ursäkta dammet)
Visa bifogad fil 158359