Årets stora lysdjurstråd

Är det domherrar som har fötter? Inte sett förut. Jag har några gula fåglar som har sådana fötter däremot. Mina domherrar har klämmor så de sitter i thujahäcken.
Yes! Domherrar
Köpta på Gekås för 2års sen 😁
20241130_122005.webp

En HUSKY ju!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det ser du ju! :D Ser inte den framifrån men gissar att den är vit i öronen också. :D En svart och vit spionhusky :D Hittat var???
Haha. Jo egentligen så liknar den en husky men är inte direkt rastypisk.
den är grå, inte svart...

Ja, var hittade jag den... Vet ej 😅.
Gissar på K-rauta eller Bauhaus.

Haha. Jo egentligen så liknar den en husky men är inte direkt rastypisk.
den är grå, inte svart...

Ja, var hittade jag den... Vet ej 😅.
Gissar på K-rauta eller Bauhaus.
Nej men har man bara husky i ögonen så ser man ju direkt att de försöker likna det :D Det finns grå huskysar :D Spionen blir allt mer grå för varje år också! Men vad cool ändå!

Nej men har man bara husky i ögonen så ser man ju direkt att de försöker likna det :D Det finns grå huskysar :D Spionen blir allt mer grå för varje år också! Men vad cool ändå!
Jodå. Jag vet att det finns grå huskys. Trodde det var vanligare till och med. Ville bara säga att den inte var svart 😀.
Den kvalar ju inte in som mitt finaste lysdjur hos mig direkt men alla lysdjur jag har är ju fina 😁.
Hur mår dina lysdjur? Lever de?

Jodå. Jag vet att det finns grå huskys. Trodde det var vanligare till och med. Ville bara säga att den inte var svart 😀.
Den kvalar ju inte in som mitt finaste lysdjur hos mig direkt men alla lysdjur jag har är ju fina 😁.
Hur mår dina lysdjur? Lever de?
Jag vet inte hur vanligt det är men du kan ha rätt i att det är vanligare, fin är den i alla fall!

Vilken är din finaste? Jag har ju igelkotten och pingvinen och här är det igelkotten, pga färgen och piggarna tycker jag, de är underbara att ta på när man ser med ögonen också, speciellt med helt nya batterier och de lyser som klarast!

Mina lever och frodas, är lite i dvala sommartid men står på köksbordet och är tända varje kväll, har det lite som "nattlampa" för att kunna orientera mig min väg till toaletten- och inte trampa på en husky :D

De står på brickan ena sonen gjorde i träslöjden, där är en skål med värmeljus, skålen gjorde dottern i skolan, och glasfågeln köpte äldsta sonen som riktigt liten på loppis eftersom han tyckte den var så vacker!

(ursäkta dammet)

469607439_10161215042798877_3431136925529638537_n.webp

Jag vet inte hur vanligt det är men du kan ha rätt i att det är vanligare, fin är den i alla fall!

Vilken är din finaste? Jag har ju igelkotten och pingvinen och här är det igelkotten, pga färgen och piggarna tycker jag, de är underbara att ta på när man ser med ögonen också, speciellt med helt nya batterier och de lyser som klarast!

Mina lever och frodas, är lite i dvala sommartid men står på köksbordet och är tända varje kväll, har det lite som "nattlampa" för att kunna orientera mig min väg till toaletten- och inte trampa på en husky :D

De står på brickan ena sonen gjorde i träslöjden, där är en skål med värmeljus, skålen gjorde dottern i skolan, och glasfågeln köpte äldsta sonen som riktigt liten på loppis eftersom han tyckte den var så vacker!

(ursäkta dammet)

Visa bifogad fil 158359
Alltså jag har svårt att säga vilken som är finast. Men igelkotten är en favorit.
Liksom slingan med småkaniner.

Sedan är hjortarna och älgen favoroter bland de stora.
Och så hästen utanför stallet naturligtvis..

Taxen jag köpte i år är ju väldigt speciell. Men den är ju ett innedjur och inte i samma kategori..

Inser att jag inte har någon bra närbild på hästen tillgänglig just nu. Får fixa en sedan 😀.

Bifogade filer

• 20241208_183600-COLLAGE.webp
    20241208_183600-COLLAGE.webp
    120,3 KB · Visningar: 27

(ursäkta dammet)

Visa bifogad fil 158359
Gillar Igelkotten mycket. Har precis samma lyssdjur 😂😁
Clas Ohlson 👌

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 253
Senast: lizzie
·
Skola & Jobb Snart färdig lärare, tjohoo vad alla drar i en! Jag har fått fem jobberbjudanden och det är ju helt fantastiskt... MEN det känns...
2
Svar
24
· Visningar
3 525
Senast: Cilva
·
Ekonomi & Juridik Hejsan alla, jag behöver lite (en hel del) råd och info. Hoppas ni orkar läsa att detta, ber om ursäkt på förhand för flummig text...
2
Svar
28
· Visningar
4 963

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka