Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men för BÖVELEN korta lädren jänta!!Här kommer dom långa stiglädren @Novali01!!!!
Den 12-åriga proffsfilmaren lyckades ju få med ekipaget på film under några korta sekvenser.
Men för BÖVELEN korta lädren jänta!!
Herregud vad lat du är? Är väl bara att ta bilen ut till stallet o korta dom?? Hur svårt kan det vara?????Inte just nu. Upptagen med att ignorerar skitvädret ute och det gör jag under en filt i soffan. Jag ska korta dom nån annan gång.
Visste att ni gamlingar var mycket äldre än vad ni vill erkänna!!!Jag köpte ju min gamla transport strax innan jag köpte honom för 250 år sedan!!
Visste att ni gamlingar var mycket äldre än vad ni vill erkänna!!!
Om du är 25 så är jag 20. Känns ok.
Och jag är ju 13. Alla nöjda och gladaOm du är 25 så är jag 20. Känns ok.
Och jag är ju 13. Alla nöjda och glada
@fio är det en boj magnum? (Har för mig att jag läst de va ett sånt du inhandlade)
Jag är 43 och skäms inte ett dugg för det. Tycker dessutom att det är skönt att kommit upp lite i åldern, jag märker att man blir tagen på allvar i många situationer på ett helt annat sätt jämfört när jag var yngre.
Då får du hänvisa till Ulla Håkanson, Mark Todd och bröderna Whitaker. Man blir inte för gammal för ridsport, bara mer erfaren.Förutom när man rider på träning med ett gäng 15-åringar..... och deras föreldar tycker typ att man borde lägga upp ridningen och hellre ägna sig åt funktionärsarbete, förr att "släppa fram de unga"...
Mvh 36/aka "always 21"
(hur fasiken hamnade denna diskution in i Bild- och filmtråden??)
Ja HERREGUD vad jag hatar såna uttalanden!!! finns ingen förälder som lägger så mycket ideell tid som jag i vår klubb och dessutom tävlar själv. Om de kunde se till att få ändan ur vagnen o hjälpa till så deras barn kan få tävla så skulle inte allt kosta så förbannat mycket tid o pengar för oss andra. Ja jag är upprörd. De unga får väl lära sig att man inte bara kan glida in på tävlingar utan man får vackert avsätta tid i egna klubben o JOBBA!Förutom när man rider på träning med ett gäng 15-åringar..... och deras föreldar tycker typ att man borde lägga upp ridningen och hellre ägna sig åt funktionärsarbete, förr att "släppa fram de unga"...
Mvh 36/aka "always 21"
(hur fasiken hamnade denna diskution in i Bild- och filmtråden??)