Bilder och filmer 2016

Jag är 43 och skäms inte ett dugg för det. Tycker dessutom att det är skönt att kommit upp lite i åldern, jag märker att man blir tagen på allvar i många situationer på ett helt annat sätt jämfört när jag var yngre. :)

Jag är 43 och skäms inte ett dugg för det. Tycker dessutom att det är skönt att kommit upp lite i åldern, jag märker att man blir tagen på allvar i många situationer på ett helt annat sätt jämfört när jag var yngre. :)

Förutom när man rider på träning med ett gäng 15-åringar..... och deras föreldar tycker typ att man borde lägga upp ridningen och hellre ägna sig åt funktionärsarbete, förr att "släppa fram de unga"... :banghead: :mad: :wtf:

Mvh 36/aka "always 21"

(hur fasiken hamnade denna diskution in i Bild- och filmtråden??)

Förutom när man rider på träning med ett gäng 15-åringar..... och deras föreldar tycker typ att man borde lägga upp ridningen och hellre ägna sig åt funktionärsarbete, förr att "släppa fram de unga"... :banghead: :mad: :wtf:

Mvh 36/aka "always 21"

Då får du hänvisa till Ulla Håkanson, Mark Todd och bröderna Whitaker. Man blir inte för gammal för ridsport, bara mer erfaren. :p

Mvh 36/aka "always 21"

Ja HERREGUD vad jag hatar såna uttalanden!!!:rage: finns ingen förälder som lägger så mycket ideell tid som jag i vår klubb och dessutom tävlar själv. Om de kunde se till att få ändan ur vagnen o hjälpa till så deras barn kan få tävla så skulle inte allt kosta så förbannat mycket tid o pengar för oss andra. Ja jag är upprörd.:mad: De unga får väl lära sig att man inte bara kan glida in på tävlingar utan man får vackert avsätta tid i egna klubben o JOBBA!

Liknande trådar

Kultur Jag och mina söner såg en film för flera år sedan som vi försöker komma på namnet på. Det enda vi minns från filmen är en man som sitter...
Svar
1
· Visningar
399
Mat Mitt äldsta barn fyller 20 :nailbiting: 😵‍💫🥳 och jag vill baka en riktigt god tårta. Jag gillar att baka och brukar ta i lite när nån i... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 062
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 206
Senast: Iamia
·
Hemmet Ja, alltså jag samlar ju på dessa fina dekorationer. De förtjänar faktiskt en årlig tråd. Jag tror jag räknade till att jag har 23st... 2
Svar
34
· Visningar
1 383
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka