Beach 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014

kl

God morgon alla fina människor! Vad har ni för planer för dagen? :)

Jag ska gymma, det blir mag- och ryggträning, välbehövligt eftersom jag knappt har några magmuskler och eftersom min rygg krånglar lite så måste jobba upp den ordentligt!
 
Sv: Beach 2014

Låter som en himla bra plan! :)


Enligt schemat har jag skola 8-17, så jag antar att det stämmer(oklart pga dagens lektioner) och sen är det ridning ikväll :)
En fin vän följer med och ska kolla på och jag ska få rida röd ponnydam igen. Fin måndag!
 
Sv: Beach 2014

Jag har vart ute på en luuugn joggingtur för att se vad kroppen säger efter förkylningen, gick helt okej, så om jag bara håller mig frisk så kan jag nog börja springa igen. Nu ska jag dessutom ut på en liten promenad med kompisar, äntligen fint väder hos mig nu när ni har det kallt, så shorts och solbrillor på ;) Ha en bra dag allihopa!
 
Sv: Beach 2014

Oh, glömde säga att jag bakat Anzac biscuits idag, australiensiska kakor. inte det minsta nyttiga, men väldigt goda!
 
Sv: Beach 2014

kl

God morgon alla fina människor! Vad har ni för planer för dagen? :)

Jag ska gymma, det blir mag- och ryggträning, välbehövligt eftersom jag knappt har några magmuskler och eftersom min rygg krånglar lite så måste jobba upp den ordentligt!

Jag tränar mage och rygg genom att hosta. :p
 
Sv: Beach 2014

Min enda plan är att spendera dagen i soffan tillsammans med träningsvärken.
Det känns än så länge i rumpa, ben och typ under armarna. Antar att det kommer tillta.


Förresten! Jag behöver lite hjälp.
Har nån koll på var jag kan hitta en sån där matta som man har vid övningar på golvet som stämmer in på följande krav:
Minst 180 cm lång
Tjock! Annars strejkar mina knän. 1 cm räcker inte
Inte tokdyr

Har letat runt lite men inte hittat någon som stämmer in på alla punkter. Punkt tre är den minst viktiga, och den enda som jag kan tänka mig att kompromissa med. Någon som har nåt tips?
 
Sv: Beach 2014

God morgon!

Jag är redan klar på gymmet :D Marklyft bland annat, kändes rejält! Rätt säker nu på 22 kg, ska höja nästa gång :nailbiting: Skakis i benen nu, en timme efteråt. Gissar på träningsvärk imorrn, haha!
 
Sv: Beach 2014

Det där med att ta bilder på sig själv på gymmet... Känner mig lite larvig men det är ju kul att ha bilder :D

I morse... Lite taskig hållning ;)

F2351E66-11E6-47D6-89C8-8FC6B01BB9DE-6092-00000AB70FD59C12_zpsd5607e43.jpg
 
Sv: Beach 2014

Idag kanske det blir en promenad för min del, känner mig fortfarande inte helt 100 efter febern så det känns bäst att ta det lugnt.

Utöver det blir det blir det en sväng på höstmarknaden och sen plugg till högskoleprovet.
 
Sv: Beach 2014

Kl
Träna med (begynnande) nackspärr, ja eller nej?
Tänkte gymma men kan egentligen minst lika gärna springa.
 
Sv: Beach 2014

Jag har jobbat, nu ska jag hem och fila det sista på en ansökan, ta en promenad, ev träna och sen jobba igen.
 
Sv: Beach 2014

Jag tror nyckelordet är just att du inte kan göra allt på samma gång. Det är jättebra att du ätit majs! Och mer hallon, just för att utmana principen och hur du tänker.

Bra jobbat, fortsätt att utmana dig själv så kommer nog resten sen :)
 
Sv: Beach 2014

Jag har varit och fixat stallet och longerat hästen som sen vaccinerades. Nu är jag tillbaka i stan och tänkte svida om och ta en PW, får se hur långt jag går bara, ska nog ta en sväng på marknaden sen jag också :)

Jag har för övrigt inte alls i närheten av den träningsvärk som jag tänkt mig. Jag måste nog höja mina vardagsvikter ganska mkt, är starkare än vad jag tror! :)
 
Sv: Beach 2014

Planen idag är att försöka rida ut en sväng ensam med ponnyn, än så länge är det lite från dag till dag om hon pallar psykiskt att ta rundan uppsuttet eller om jag får knata vid sidan om. Blir det det sistnämnda så går vi förmodligen längre.

knapp.

Jag är ganska nöjd med förra veckans motion. Åtta timmars powerwalk (en om dagen, förutom måndagen då det blev två), ett dressyrpass i paddocken och en lugn utritt.
 
Sv: Beach 2014

Åh men tack! :D

Emtherlia, det är underbart att vara där tidigt! Kan greja runt bland vikter och stänger hur jag vill :D Haha, musklig? :p Lite muskler finns det nog men en hel del överflödigt fett också :D Fast jag tyckte jag såg stark ut idag när jag spände biceps i omklädningsrummet :angel: Skulle tagit en bild!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 013
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
676
Senast: miumiu
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 459
Senast: bollen__
·
Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
600
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp