Beach 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014

Haha OM jag blev!! :D

1383473_10151978399240362_1162330945_n.jpg
 
Sv: Beach 2014

(Och ja, jag kan ju tillägga att det inte är att rekommendera att bada i bäverdamm med byxor som inte har knytning i resåren. De halkar ned och går sedan inte att dra upp igen :p)
 
Sv: Beach 2014

Det innebär strax över en mils löpning... Med hinder beståendes av djupa vattenfyllda diken, skidbackar, sandtag, sjö, krypmoment, en enorm jävla bäverdamm och så ett gäng asjobbiga backar till! Och upptrampade gärden och skogslöpning inte att förglömma! Lerigt helt enkelt :D
 
Sv: Beach 2014

kl

i morse blev det en promenad på 3 km och nu i eftermiddag blev det 7,3 km löpning, pust det var lite jobbigt men nu är det gjort så jag fortsätter äta upp mina bullar:D
 
Sv: Beach 2014

(Och nej, det var ingen dålig knut. Det var en jävligt bra knut. Men jag hann knyta upp den innan jag fotade :mad:)
 
Sv: Beach 2014

kl

1 h 45 min på gymmet idag. Behöver jag säga att det var jobbigt att trycka ner pedalerna i bilen på vägen hem sen?! :D
Skulle egentligen ridit för första gången på ca två månader idag, men hästen har blivit halt :(

Min vecka slutade så här:
5h 37 min fördelade på
* 4 h 15 min gym (fyra pass)
* 1 h 22 min promenad (fyra tillfällen, 8 km totalt)

Helt okej!

Plan för nästa vecka är som vanligt att få in minst två gympass
 
Sv: Beach 2014

Jag har väl kanske kommit upp i två timmar under hela veckan, så blev det pizza till middag idag.

mvh föredöme! ;)
 
Sv: Beach 2014

Haha, jag har inte ens det. Har inte rört mig en meter i onödan på hela veckan. :p Ätit en del choklad och kanelbullar i helgen dessutom.

Men idag känner jag mig frisk, så snart är det på't igen! Och skärper mig faktiskt med mate, men ja, det var ju det där med sötsakerna...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 013
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
676
Senast: miumiu
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 460
Senast: bollen__
·
Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
600
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp