Beach 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014

Har precis kommit hem från ett två timmar långt pass på gymmet. Gjorde bland annat tio reps på 121,5kg i benpressen! Kändes bra :)

I morgon ska jag försöka springa UTAN MUSIK!! :eek:

För övrigt har det blivit så sjukt kallt. Både igår och idag hade jag VINTERJACKAN till och från gymmet! :eek:
 
Sv: Beach 2014

Japp, andra färger är aktuella i kommande beställningar. Har inte bestämt mig för vilka kombinationer det blir än dock, det ligger lite längre fram i tiden :D
Kände mig lite som en zebra de första minuterna, sen fick jag ägna mig åt att försöka stå emot lusten att klappa på dom. Dom är sååååå lena och glansiga!!
 
Sv: Beach 2014

Dem var sjukt snygga.Får bli att handla något snyggt hos dig(om man får) när man har gått ner en del.

Lindgren:Låter spännande att gå mannekäng :).

Blev ett pass på gymmet idag.
10 min cykel,8 min intervall på löpband,10 min rodd och sen 15 min på en sådan där gångmaskin som går fram och tillbaka(vet ej namnet).Tyckte verkligen om detta passet.
Dock är jag lite felbelastad åt vänster märkte min sambo när jag sprang så ska försöka träna på att bli mer jämn.Kändes dock lite läskigt men om det är fel som jag springer nu så får det vara läskigt ett litet tag :p.
 
Sv: Beach 2014

Jag tänker mig att ORANGE vore jäkligt snyggt! :D

...nog för att jag kände mig utanför lådan ändå idag när jag hade grå tights istället för svarta :rofl:
 
Sv: Beach 2014

Jag tänkte mig nåt svart/grått med nån tjusig lysande färg på ringarna till nästa omgång. För de som inte är modiga nog att välja helfärgat ;)

För att inte bli för OT:
Genomförde 50 min på gymmet idag. Jag hade taggat inför det passet hela dagen, för att sen bara komma dit och vara helt slut. Kan visserligen ha att göra med att jag suttit i iskallt rum i ca fyra timmar, och sen gått omkring i fyra timmar efter det. Så jag sänkte ner vikterna lite och körde på efter bästa förmåga. Ryggen fick sig en större genomkörare än vanligt i alla fall, dom musklerna sviker mig aldrig.
 
Sv: Beach 2014

Åh vad bra! De lila är snorsnygga men lila är inte riktigt min färg tyvärr - dock älskar jag färger och tycker att det är skit att det inte finns roligare tights i affärerna! Mina blå tights är favoriter för de sitter så bra, är färgade och INTE GENOMSKINLIGA :p (Antar att dina inte heller är genomskinliga?!). Skulle vilja ha ett par blå.. Eller rosa... Eller röda... Eller orangea, som zassoo gav som förslag!

... Men det skulle nog vara lite coolt med knallgula med blå ränder :p
 
Sv: Beach 2014

Ja, jag är jättetaggad! :)

Vilket skönt pass! Skulle behöva göra ett riktigt cardiopass jag med, har mest blivit styrka de senaste dagarna :)
 
Sv: Beach 2014

Mörkgrå med knallrosa ränder hade varit SNYGGT'! :D

KL

Alltså, vill träna! Men den här jävla förkylningen verkar mycket, mycket envis....
Mina arbetsgivare vill att jag ska jobba imorgon men jag ska gå i skolan i 4 timmar först och det känns inte helt jäkla optimalt att stänga in sig 3,5 timme på ett kallt lager och stå i massa drag på en truck. Känns som att det får vänta tills torsdag... Annars kommer jag ju fan aldrig bli frisk!
 
Sv: Beach 2014

Åh jag med! Skulle vilja springa mig riktigt svettig! Men kan inte springa hemma pga vattnet och jag har inga löparskor för inomhusbruk så jag kan inte springa på gymmet :meh:

Försökte mig på lite crosstrainer idag men seriöst, hur kul kan det vara?! O_o Fattar inte grejen :p
 
Sv: Beach 2014

Haha jo tyvärr är dom här ganska genomskinliga. Inte på håll, men när man står nära. Ska ta ett snack med min fabrik angående både det och lite andra grejer. Kommande omgångar ska definitivt inte ha see-through-förmåga.
Tänkte testa en större storlek imorgon och se om det tar bort genomskinligheten något :)


Sleepan: exakt vad jag funderade på tidigare idag!
 
Sv: Beach 2014

Det där är lite drygt. Just de tights som finns i butik undrar jag över varför de gör så att de alls blir genomskinliga? Jag menar, ingen vill väl visa hela rumpan när de tränar? :o Jag köpte ett par jättesnygga tights.. Som visade sig vara helt galet genomskinliga :(
 
Sv: Beach 2014

Jobba lite på materialet så blir de nog riktigt grymma! Designen var jättefin men det såg väldigt tunna ut. Har också prövat fina tights som visat sig vara supergenomskinliga, det är så himla trist! Du kan ju verkligen leka med färgerna, perfekt design för det :)
 
Sv: Beach 2014

Haha jo tyvärr är dom här ganska genomskinliga. Inte på håll, men när man står nära.

Riktigt snygg design! Vet inte om det där med genomskinligheten är typiskt kompressionstights? 2XU är också lite genomskinliga. Dina ser ut lite som dom, utan massa otäcka sömmar och skit? Hoppas på att dina är lika bra och kommer i en lite diskretare färg, för just nu använder jag endast 2XU och lite variation vore ju kul :D
 
Sv: Beach 2014

Meen, sluta vara då duktig! Jag är så förkyld att jag går under här! :p Haha.
Det kommer vara du som får dra mig runt på våra framtida löprundor!
Åh så segt!!!!! Vad tror du om att börja bära munskudd lite oftare??? Alltså skyddar det mot SARS så skyddar det ju garanterat mot allmänna förkylningar! Egentligen inte klokt att ingen startar en trend på spårvagnen typ.

Jag hinner inte riktigt läsa as usual. Mitt liv är en aning svårroddat för tillfället och sömnen blir lidande. Har inte hunnit träna idag men gick en del, 6-7 km tror jag. Segt bara att det inte räcker för att somna:(. Blir inte jättekul att kliva upp 0630 imorgon för superobligatorisk praktik.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 017
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
678
Senast: miumiu
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 461
Senast: bollen__
·
Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
602
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp