Beach 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014

Eller ja, förtydligande, det är inget tillsatt socker, bara naturligt. Vilket känns ok nu när beroendet inte finns på samma sätt :)
 
Sv: Beach 2014

Var där när det var ganska mycket folk, men vågade ändå hålla till bland de pumpade flåsande killarna :D Blev lite nervös en stund och tänkte "shit, vad gör jag här med mina trekilos hantlar?!" Men så bestämde jag mig för att fan, jag har lika stor rätt som någon annan att vara här! Jag är grym och om nån kollar snett är det deras problem! :

Haha, jag känner igen de där tankarna! Jag tvingades dock ta kål på dem ganska snabbt, när jag insåg att det alltid är en massa folk på mitt gym och att 80 % alltid är snygga vältränade killar. Dessutom går jag ju på universitetets gym, så det är inte ett dugg ovanligt att jag står där och skvätter med mina mini-vikter samtidigt som jag tittar på mina föreläsare/lärare/klasskompisar i spegeln. Inte alls awkward eller så! :o

Låter som en underbart pass för övrigt!
 
Sv: Beach 2014

Haha ja man har inte så mycket val då! Eller jag kan ju vara i tjejgymmet men det finns mer och bättre grejer där ute. :)
 
Sv: Beach 2014

Kl

Dagens löprunda avklarad! Det blev backträning, inte att rekommendera när man är snuvig och det är så kallt i luften att man får ont i halsen av den kalla luften:/ men nu är det gjortoch en varm dusch väntar:)

Vad gör ni åt att det är så kall luft nu och framöver? För jag får ont i halsen av kylan och att andas in den kalla luften.
 
Sv: Beach 2014

Så länge jag är noga med att andas genom näsan klarar jag kylan rätt bra. Inga problem att springa neråt -15 grader, har vid enstaka tillfällen sprungit fast det är kallare än så.
 
Sv: Beach 2014

Valio, det finns med blåbär också.

Emtherlia - Jag hade ansträngningsastma när jag var yngre, och den förvärrades alltid av kyla. Ett tag hade jag en "luftsluss" i munnen som jag sndades genom. Den värmde upp luften på nåt vänster så att kylan inte blev lika illa.
 
Sv: Beach 2014

Jag är hopplöst efter, men hur smakar kvarg? :o

knapp.

En timmes powerwalk för egen maskin, och runt en halvtimmes promenad med ponnyn har klarats av idag. Dagens enda regnskur, och då en riktigt rejäl en, passade självfallet på att komma medan jag och ponnyn var ute, hon gillar inte vatten, så det blev ganska jobbigt för henne att försöka undkomma regnet. Helst ville hon krypa in under min jacka. :cautious:
 
Sv: Beach 2014

Ptja, som en blandning mellan creme fraîche och naturell yoghurt men med fastare konsistens typ. Naturell är ju inte överdrivet gott enligt mig. Men jag brukar värma frysta bär (blåbär, hallon och jordgubb, några av varje) så att bären blir mosiga och så röra ihop det med kvargen, då blir det nästan som yoghurt :)

*kl*
Laddar inför en gymdejt med cili om en stund. Imorse efter ridningen trodde jag att jag skulle få avboka. Jag frös och frös och nös och snorade. Men en eftermiddag inomhus rådde tillräcklig bot så ett lagom hårt pass borde jag orka :)
 
Sv: Beach 2014

Ja du, den verkar gå runt i familjen. Alla är lite snoriga och hostiga men ingen feber eller så. Vi blir varken bättre eller sämre. Är inne på två veckor nu. Oerhört frustrerande! :D
 
Sv: Beach 2014

Riktigt balla! Jag som oftast håller mig till fegt svart blir mycket mycket sugen. Ser fram emot ännu fler bilder snart...

KL
Kom iväg på ett pass idag, tänkte gå på combat, men det var fullt, så fick bli ett funktionellt pass istället, och lite stressigt från jobbet. Tur man har friskvårdstimme. :D

Mitt "problem" som jag har upptäckt är att det finns fyra pass jag vill gå på på tisdagar, två som ligger samtidigt på onsdagar (och som inte passar med mina planer på att gå på after work den dan) och typ inget på torsdagar. Lite dumt tycker jag allt att det är. Jag måste fundera på hur jag ska lägga upp mitt veckoschema helt enkelt...
 
Sv: Beach 2014

Kl
Kjol och klackar och känner mig skitsnygg :) kam hända att jag alldeles för ofta går i jobb/tränings/skogslullarkläder.
 
Sv: Beach 2014

Grymt med sån känsla! Och kul att du vågade köra bland alla andra när det var mycket folk. :) Jag kan verkligen inte tänka bort alla andra om det är mycket folk... Jag kan ibland undvika saker jag är osäker på, och blir lite stel om det är trångt och mycket folk (mitt förra gym var jättetrångt). Peppigt att läsa om att andra vågar ta steget. :D

KL

Ingen träning idag. Har ju gått omkring lite på jobbet och släpat lite på gummibåten, samt pumpat sagda båt för hand. Men idagt är slappisdag! Huvudvärk och trötthet så jag har redan sovit en stund, sitter med myskläder och underställ just nu och hoppas jag inte är på väg att bli sjuk..? Tjocka strumpor men är ändå kall om fötterna, och inte för varm i övrigt. Blöh.
 
Sv: Beach 2014

Kl
Kjol och klackar och känner mig skitsnygg :) kam hända att jag alldeles för ofta går i jobb/tränings/skogslullarkläder.

Kan man ha andra kläder? O_o

Jag längtar efter att gå ner lite i vikt, känner mig så fruktansvärt ful i vanliga kläder just nu. De är ju något för små och jag har inte lust att köpa en ny garderob nu. Fjällrävenbyxorna vinner överlägset...
 
Sv: Beach 2014

Om du vill ha shoppingsällskap i stan sen (när du känner för en ny garderob) så säg till, jag följer gärna med! Jag har inte råd att handla själv iofs :p

KL

Jag har haft alldeles för mycket att göra på sistone så det har blivit dåligt med träning. En promenad och ett ridpass förra veckan, och ett ridpass idag. Tänkte att jag skulle springa på torsdag om inget annat dyker upp!
 
Sv: Beach 2014

kl

En till bild:
970371_665442623475268_811680504_n.jpg
 
Sv: Beach 2014

Tack, gärna! Har mycket jag vill shoppa, kanske inte enbart kläder dock. ;)

Just nu funderar jag på om jag ska köpa en sån där flytoverall trots allt. Går nog inte att finansiera genom jobbet så jag får köpa en egen, och det börjar kännas sjukt värt. Gömma sig i en enorm overall känns också rätt okej...

Gött att du försöker peta in träning även fast det är mycket att göra. :)
 
Sv: Beach 2014

Jag kan följa med och shoppa annat också :D

Ja, jag gör mitt bästa! Har trots bristen på träning snarare gått ner än upp dock, alla byxor börjar kännas stora :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 017
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
678
Senast: miumiu
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 463
Senast: bollen__
·
Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
602
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp