Beach 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014

Vad mysigt att rida ponny :) Hoppas du inte blir sämre nu!

KL

Tog mig ut på kvällspromenad, ungefär 6,5 km blev det. :) Telefonen startade om sig mitt i allt, turligt nog märkte jag det efter inte allt för många meter. Hade blivit bitter om jag inte sett det alls, hade missat 1,7 km då! Gick en ny runda och skulle följa en stig som var markerad på kartan. Det var icke en stig, den försvann rätt snart. Försökte hitta rätt med kartan på mobilen, kunde dock inte stanna för då blev jag helt attackerad av älgflugor. :wtf: :yuck:

Men jag både hittade dit jag skulle och nu tror jag det slutat krypa flugor på mig... ÄCKLIGA SKITFLUGOR! Skön promenad dock. Väldigt vacker kväll.
 
Sv: Beach 2014

kl

Idag var jag inne i en butik och kom gående i samma gång som en man, fast åt motsatt håll. Han kollade på mig innan vi möttes, och fortsatte att kolla vid mötet och sen sa det PANG. För då körde han in sin kundvagn i en hylla, som han inte sett eftersom han hade fullt upp med att kolla på mig :rofl:
Det tänker jag ta som en komplimang!

Hade tänkt genomföra lite övningar här hemma på golvet idag, men insåg att min golvyta fan inte räcker till nånstans. Det ska bli jätteskönt att flytta till större! Och ha möjlighet att plocka fram wiiets balance board :D
 
Sv: Beach 2014

Jag lär ångra att jag sagt det här, men jag älskar att Stockholm inte verkar ha så mycket älgflugor!

Kl
Fortsätter känna mig duktig, skött maten bra och är nu på väg hem utan att köpa något på vägen, blir lite nyttigare kvällsmat hemma istället.

Kvarg m hallon och nötter till frukost, linssoppa med ägg och ett knäckebröd till lunch, en banan och keso till mellanmål på jobbet.
 
Sv: Beach 2014

Hahaha, underbart! :D


Chili: Jaa, ponnyridning var mycket fint! :D

Och vad härlig promenaden låter! :)
Gör du något på onsdagkväll?
 
Sv: Beach 2014

Åh så härligt :D Jag red också idag och det var första gången på länge jag inte hade dödsångest när vi hoppade, en pigg fröken till trots :p

LV - Hoppas ögat blir bra snart! Vad duktig du är som gått ner så mycket!
 
Sv: Beach 2014

Fantastiskt :D

KL
Idag blev det dåligt med träning, jobbade över, drog sedan till stallet och promenerade en kort sväng med vovven på kvällen. Imorgon ska jag springa sista passet innan Lidingöloppet :)
 
Sv: Beach 2014

*kl*
Jag tog mig ut och gick en pw på totalt 4,11 km. När jag först kom hem hade jag gått 3,94 km så då var jag ju tvungen att ta en extrasväng för att komma över 4 km :D Kroppen sa iaf ja tack och amen åt att få mjukas upp :)

I övrigt har cili fått för sig att hon ska ha med mig på pole dancing. Jag berättade det för min sambo som bara skrattade rakt ut :p
 
Sv: Beach 2014

KL

Det blev ett likadant pass idag som jag gjorde i tisdags, fast jag förlängde löpningen med 5 minuter och ökade även tempot lite grann. Har rejält ont i rumpmusklerna efter mina lunges igår, så någon nytta gjorde de i alla fall! Ökade även repsen på magövningarna idag och grymtade som en gnu på slutet för att det gjorde så satans ont i magmusklerna, så jag hoppas på träningsvärk imorgon. Allt kändes kanon idag, så himla himla underbart det är att vara igång med träningen igen! :banana:
 
Sv: Beach 2014

KL

Summan av kvällens träning:

70 min cardio, 45 min styrka

Dessutom gjorde jag 10 reps på 101,3kg i benpressen! Kommer säkert kunna ta rätt mycket mer nästa gång! :D

Är det bara jag eller har det börjat titta fram lite lårmuskler?!
img_6720_5240c2d3e087c3222a192d2d.jpg


Dagens form (skyller lite grann på att träningsbyxorna är rätt skickliga på att hålla in fläsket, eller något :p):

img_6723_5240c2c4ddf2b37724d4578a.jpg

img_6721_5240c2e29606ee50579c4941.jpg
 
Sv: Beach 2014

Tack!

Jag hoppas också att ögat blir bra snart. Var ju på återbesök idag - hade hoppats på att få ta bort linsen, men ögat hade inte läkt så den är kvar :(
 
Sv: Beach 2014

kl

Jag dör lite grann av lycka. Idag har jag på mig mina nya träningstights. DOM ÄR SÅ FIIIIIINA!!!!

Ska be ninnurur ta bilder på gymmet sen. Kanske lyckas slänga in en mobilbild innan dess. Ååååh så underbart lila dom är :love:
 
Sv: Beach 2014

*
Hej allihopa!
Efter att ha haft en onyttig vecka i Finland där vi hälsat på en massa utav sambons släkt så är jag på hemmaplan igen.
Idag ska jag börja träna på gym igen.Ser verkligen framemot det så nu kommer det bli gym åtminstone 3 ggr i veckan.Kommer även försöka att rida en gång i veckan.
Till matdelen kommer det att bli mindre sött och mer grönsaker.
 
Sv: Beach 2014

Men åh vad roligt!
Bild bild bild! :) Låter som att du är nöjd med dem nu?

Kl
Morgonens dagsform= brutaltrött. Sattt iof uppe till typ 1 och redigerade bilder, men ändå. Blåser ute också så jag kröp ner i sängen med en kopp kaffe efter att ha rastat hundarna och slängt lite återvinning, haha.

Aktiv vila idag, blir långpromenad och agilityträning. Tänkte ta efter plankutmaningen som nämndes också.
Imorgon gym, längtar faktiskt!

Apropå agility, har blåbäret försvunnit helt från tråden?
 
Sv: Beach 2014

Det var hyfsat bra.Jag kan nästan ingen finska så det var väl lite tråkigt men det var ju väldigt fint däruppe i norr och intressant att se var sambon är uppvuxen.:)
Sen var vi i ett ställe på R där tomten finns med *hihi*.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 017
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
678
Senast: miumiu
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 463
Senast: bollen__
·
Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
602
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp