Beach 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014

Quelina - gud vad fint att höra att du är på rätt väg :love:. Alla dina celler börjar nu äntligen få en chans att vara i balans, och det är en otroligt viktig grundstomme på vägen mot ett trevligare liv :). Jag är så glad för din skull!!!!

Själv var jag förkyld i början av veckan, men sprang i torsdags och lördags, 5 resp. 11,5 km. Den längre rundan gick faktiskt bra! Trots att den är extremt backig så gick milen på 1:04, vilket jag ser som ett kvitto på att jag faktiskt har lite grundkondis iaf :)! Nu satsar jag på att komma ur mitt sätt att alltid vända mig till sockret när jag behöver en stämningshöjare. Har lyckats vänja mig av tidigare perioder i livet så helt hopplöst känns det inte.

Kämpa på alla!!!
 
Sv: Beach 2014

Cili- låter som en bra plan inför födelsedagen! Det fixar du. Vilken dag fyller du år? Grattis i förskott :)

Nu på onsdag :)

Och välkommen tillbaka! Det glömde jag skriva förut. Har saknat dina inlägg och undrat hur det går för dig, skönt att höra att du är på väg uppåt!
 
Sv: Beach 2014

Glömde ju redovisa ett framsteg igår:
Jämförde måttet runt tjockaste delen på magen med det mått jag tog i början av augusti, precis innan gymkortet införskaffades. -3 cm. Yay!
 
Sv: Beach 2014

Härligt! Jag borde också mäta mig, glömde ju göra det innan jag började gå ner i vikt.

Kl
Jag har tränat!! :banana: Ååååhh vad härligt det var att dra på sig träningskläderna och känna musklerna jobba. På plats på gymmet 07:30, nästan helt tomt. Jag vågade för första gången köra bland de fria vikterna i stora delen och det var inte ett dugg läskigt :D
Rygg, biceps och mage idag. Funderar på att springa lite på löpband imorgon, eftersom jag inte kan duscha hemma så kan jag ju inte springa utomhus :(
 
Sv: Beach 2014

Ja! Mät!!

Mitt mål är ju inte att få någon direkt skillnad i siffrorna på vågen, utan att forma om kroppen. Då är det perfekt att mäta och kunna se framstegen tydligare än på bilder.
Blev lite sugen på att åka in till gymmet även idag efter det där :D
 
Sv: Beach 2014

Vad har hänt med ert vatten?:D

Duktigt att gå på gym, jag är med taggad att börja gymma men självklart så är jag supersnuvig idag och har lite halsont:(
 
Sv: Beach 2014

Det är slut... Vi har egen brunn och det har varit så torrt i sommar så nu tog det slut. Jag hoppas på ösregn i några veckor ;) Mathållningen blir sådär eftersom vi inte kan diska = kan inte laga mat :crazy:

Nej vad segt, du var ju frisk igen! :/
 
Sv: Beach 2014

Oj! Usch vad surt att vattnet sinat. Min mardröm i framtiden, jag vill att vi borrar en rejäl brunn... Har ni grävd eller borrad? Vilket djup? Ursäkta OT. ;) Tur att det är regn på G i stora delar av landet, hösten är här!

Jag längtar tills ikväll, då hoppas jag att jag kan hinna med en promenad! Har sett ut en runda på ca 6 km i skogen, så himla mycket roligare än den platta på 4 km jag brukar gå. :)
 
Sv: Beach 2014

Det ska regna imorrn iaf!! :)

*kl*
Förbannade snoriga näsa! :mad: Men jag är lagom slut i musklerna idag så det får bli en pw om en stund. Tar med mig systersonen på cykel så jag håller lite tempo ;)
 
Sv: Beach 2014

Nu är jag på väg till flygplatsen :)Ryggsäcken är fullpackad med matsäck för hela dagen. Hoppas bara jag får ta med det på flyget. Jag fick det sist jag reste så jag hoppas det går nu med.

Haha, sen har jag en hel väska med mat och näringsdrycker också som jag ska ha under resan :p Min väska med mat väger mer än den med kläder och annat, här ska minsann inte svältas ;) Om planet skulle störta någonstans på en öde ö som i Lost kan jag bjussa alla på lite mat och bli en hjälte!
 
Senast ändrad:
Sv: Beach 2014

Ja inte är det kul :/ Den är grävd, vet inte riktigt hur djup men nog inte jättedjup. Det brukar inte vara några problem i vanliga fall men eftersom det varit så extremt torrt i flera månader så blev det så. Vi var lite osmarta och höll inte koll ordentligt så vi kunde ha sparat vatten mer än vad vi gjort.

Ninnurur, ja det verkar som att det ska komma en del regn i alla fall, jag hoppas på några veckors skyfall :D
 
Sv: Beach 2014

Haha, hoppas du slipper störta ändå!;) Ha det så toppen:)

kl

Startat veckan med 50 min promenad innan jobbet. Gårdagens 75 minuters yogapass känns i ryggen idag:p
 
Sv: Beach 2014

Kan ni inte köpa några dunkar och typ fylla på på macken eller affären? Vi gör så på vårt stuga, det är ju omständligt men det fungerar. Då kan man ju diska, laga mat och typ spola på toan iaf.
 
Sv: Beach 2014

Spinning och core avklarat. Var helt död i spinningen, hoppas att det var för att jag är slut efter i helgen och inte att jag blivit så dålig. :p Men skönt, måste nog köra spinning en gång i veckan, det gör ju så himla mycket bra för kroppen. Hur ska jag hinna med all träning jag vill göra är bara frågan? :D
 
Sv: Beach 2014

Plankutmaningen hittade jag på en blogg, och tänkte testa. Den är på 30 dagar, och börjar ganska lugnt på 20 sekunder på dag 1 för att sen successivt öka undan för undan och på dag 30 ska man klara 5 minuter. Det fasar jag lite för faktiskt. :p
 
Sv: Beach 2014

Usch, vi har också grävd brunn, som vi dessutom delar med grannen. Det är nästan mer regel än undantag att vi får köpa vatten och tills leveransen kommer åka och duscha hos morföräldrarna. Nu ska vi snart koppla in kommunalt vatten, och gissa om det ska bli skönt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 017
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
678
Senast: miumiu
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 461
Senast: bollen__
·
Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
602
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Konsten att välja ett bra hundnamn
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp