Beach 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014

Snabbt fotad bild av mig själv lutandes framåt, med katt i vägen och allt. Ska ta bättre efter jobbet!
1D053157-F07A-4E24-843C-F49602EEB9F9-4660-000005BEEE14C97D_zps883e0f98.jpg
 
Sv: Beach 2014

Snygga!

KL
Skulle sprungit idag men förkylningen bröt ut igår kväll under min träning. I marklyften så kände jag av den i bihålorna. Och idag har jag mest sovit. :p Inte nått halsen än men låter nog bli träning, vilar idag och imorgon så får vi se hur jag mår på torsdag. Kanske kan köra lite på gymmet. Vi märker det :p
 
Sv: Beach 2014

Wäääh, missade anmälan till Uppsala studentlopp :( Men å andra sidan kanske det är lika bra, har varit lite stressad över att jag knappt har sprungit sedan Tjejmilen. Lika bra att satsa på att springa lopp i vår istället :) Då får jag en ordentlig chans att bygga upp kroppen för löpning igen, från början.

Är jättesugen på att köra Springcross i vår, vem är på? 6, 12 eller 18 km terräng :D
 
Sv: Beach 2014

*kl*
Lyx är att komma in i affären och se att de säljer laktosfri vaniljkvarg med kort datum för bara 7:- st! Köpte bara fyra st för att smaka, men det var urgott så det lär bli en sväng till sen. Fyndade ägg, rostbiff och leverpastej till bra pris också :) Nu är det bara en äggkokare som saknas! :)

Och jag måste erkänna att det känns lite "special" att få se cilis tights live före er andra :D
 
Sv: Beach 2014

Meen, är det inte massa socker i dem? (nog för att du får äta precis vad du vill, men jag har bara för mig att du skulle käka sockerfritt? :))
 
Sv: Beach 2014

KL

I förmiddags fick jag världens mest oförväntade telefonsamtal, vilket löd ungefär så här:

"blablabla"
"blablabla"
"Just det, förresten, varför jag ringde - Du har inte lust att gå mannekäng med mig på lördag??"
"Jaha... Jo men visst! *fattar inte vad hon pratar om*"

(Som nyvaken är det väl inte det första man tänker på när man får ett telefonsamtal)

Slutade med att jag hamnade i en klädaffär nere på stan och fick prova ut kläderna jag ska ha på lördag. Såatteh, ja. Jag ska alltså gå på någon form av catwalk med kläder från en butik jag aldrig varit inne i, tillsammans med min fd lärare (som är snorsnygg bör tilläggas) i en galleria.

Sometimes life take unexpected turns.

Sjukt spännande!! :eek:
 
Sv: Beach 2014

Ute 2, 5 timme. Trötta nöjda hundar och hungrig Jenka. Bra det, då kom jag ihåg att slänga i mig lunch innan jag skulle iväg igen.
 
Sv: Beach 2014

Stämmer bra det som sleepan säger.
Min egen design, fick hem leveransen idag :D

Jenka: bytte design när jag bytte fabrik, men har inte haft hemma några provvarianter att visa er. Så nu är det hellånga kompressionstights istället. Så löjligt sköna att ha på sig, använder dom som underställ idag för att testa dom ordentligt :D
 
Sv: Beach 2014

Ååh idag hade jag ett så härligt träningspass! Körde axlar, bröst och triceps samt mage. Hade obegränsat med tid så jag kunde bara köra på utan tidspress. Var där när det var ganska mycket folk, men vågade ändå hålla till bland de pumpade flåsande killarna :D Blev lite nervös en stund och tänkte "shit, vad gör jag här med mina trekilos hantlar?!" Men så bestämde jag mig för att fan, jag har lika stor rätt som någon annan att vara här! Jag är grym och om nån kollar snett är det deras problem!

Jätteglad för jag tycker att jag fick till tekniken rätt bra på hantelpressen (heter det så förresten? :o som bänkpress fast med hantlar), hade svårt med det när jag tränade med PTn.

Drygt 1,5 timme blev det, känns supernajs! :banana:
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 017
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
678
Senast: miumiu
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 463
Senast: bollen__
·
Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
602
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp