Beach 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014

Träningsvärken i triceps är inte nådig! :eek: Det tog ordentligt igår, med andra ord. Skönt! Idag har jag inte bestämt mig för om jag ska köra benpasset eller om jag ska ta det lugnt och bara köra lite balans, rörlighet och stretching. Ska rida imorgon (första gången sen i juni, hurra!) och vet inte om jag klarar av det med sådan träningsvärk jag lär få :D Så jag får se, har inte riktigt listat ut exakt vilka övningar jag ska göra om det blir det lugna passet.

Vad tränar ni idag? :)
 
Sv: Beach 2014

Ridning och gruppträning på Xtra blir det idag. Vad vi gör på gruppträningen vet jag inte. Däremot så är jag redigt less på min snorighet nu... :cool:


Grattis på födelsedagen idag bästaste, finaste, underbaraste cili! :bump: :banana: :bump: :banana: Kör försiktigt och njut av pizzan sen ;)
 
Sv: Beach 2014

Ah, att jag inte tänkt på det! Måste införskaffa munskydd! (eller kanske inte)

Hoppas du somnade tillslut och fick några timmar sömn iaf!
 
Sv: Beach 2014

Ja, den är jättetråkig faktiskt :p
Hoppas verkligen de nöjer sig på jobbet när jag säger att jag inte vill jobba med den här förkylningen idag heller, de är ganska bra på att tjata nämligen... :(
Imorn ska jag jobba dock. Det får gå.

Fasen vad du är duktig med träningen! :) jag måste med komma igång och styrketräna. Det är liksom dax nu :p
Grymt av dig!
 
Sv: Beach 2014

Jo det är ju det, men jag får hem L först idag så jag vet inte hur tighta dom blir än :D


kl
Tack för gratulationerna! :D
 
Sv: Beach 2014

Alltså, vill träna! Men den här jävla förkylningen verkar mycket, mycket envis....
Mina arbetsgivare vill att jag ska jobba imorgon men jag ska gå i skolan i 4 timmar först och det känns inte helt jäkla optimalt att stänga in sig 3,5 timme på ett kallt lager och stå i massa drag på en truck. Känns som att det får vänta tills torsdag... Annars kommer jag ju fan aldrig bli frisk!

Lider med dig! Är också sjuk och är inne på fjärde veckan. Nu har dessutom ena ögat klibbat igen, hurra hurra! Har ringt hälsocentralen så nu vill jag ha en tid!
 
Sv: Beach 2014

Stå på dig! Om du jobbar idag kanske du ändå inte klarar att jobba imorgon liksom :/

Tack du! Känner mig rätt duktig faktiskt :D Nördar styrketräning och letar info och tekniktips :p Men det är kul!
 
Sv: Beach 2014

Fy vad tråkigt ni som är förkylda! Suger ju varenda gång:p

Cili: tyckte tightsen var riktigt snygga! Bra att du försöker åtgärda genomskinligheten med:)

knapp.

Var på Grit Strength igår på gymet (högintensiv styrketräning). Det var så jävla jobbigt. SJUKT mycket burpees med SJUUUKT mycket armhävningar. Och armhävningar är verkligen min svagaste sida. Dessutom var jag jättetrött igår, i huvudet liksom, ville egentligen bara gå o lägga mig så hade typ kunnat börja lipa under passet för det var så jobbigt:p Haha, verkligen tur att det bara var en halvtimme! Jaja, det var ju skönt när det var över;) Sprang 2 km innan också som uppvärmning.

Planen idag är ut och springa en runda nu innan jobbet. Imorgon blir det yoga på gymet, fredag löpning och ev yoga, annars tar jag yogan på lördag. Kollade precis in yogatodays gratispass denna veckan och det såg riktigt jobbigt ut! Söndag är blir det kanske styrketräning och/eller löpning eller ingenting beroende på hur helgen blir. Ska jobba i helgen + att min syster kommer hem så kanske inte blir jättemycket tid över:)
 
Sv: Beach 2014

Andas genom näsan alltså? Hmm det är ju supersvårt:D Hur gör du om du är snuvig då? Blir det inte omöjligt att endast andas via näsan då?

Ninnurur: Luftsluss? vad är det? :)
 
Sv: Beach 2014

Där jag bodde förut är det en man som alltid åker buss med munskydd. Ser inte klokt ut. Lapp för ögat har han också ibland.

Kl
Idag är en bra dag!
Jag är ledig.
Jag ska gymma.
Och shoppa lite.
Jag har gått ner i vikt.
Jag hade världens mysigaste kväll igår.

Och nu försöker valpen ge katten leksaker. Fullt normalt.
 
Sv: Beach 2014

Jag måste förresten köpa ett par nya hellånga tights. Svarta eller färg är frågan?

Hinner nog inte vänta in cilis tyvärr.

Cili: Grattis!
 
Sv: Beach 2014

Sådärja, vart ute på en ganska nice löptur, 10 grader och sol så det var fint:) 3,5 km i 6-minuterstempo. Sen 20 min yoga/stretch. Snart jobb!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 017
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
678
Senast: miumiu
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 461
Senast: bollen__
·
Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
602
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Konsten att välja ett bra hundnamn
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp