Beach 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014

Ja jag är skapligt less just nu :( Hoppas också jag får en tid annars blir jag mkt besviken. Inte för att jag vet om det är så väldigt mycket man kan göra men är det bakteriellt hoppas jag på antibiotika.

Äh men det är klart att jag inte fick någon tid. Och jag förstår ju det egentligen. Och jag vet ju hur det brukar vara.

Men det är så jävla jobbigt att snart ha varit sjuk i en månad med feber, ont i halsen och nu börjar dom där jävla ögonen vara också. Som att jag inte är nog äcklig redan med allt snor och hosta.

Jävla skitkropp.
 
Sv: Beach 2014

Det var nog en sån Lungplus jag hade. Hann bara knappt använda den innan jag blev väldigt sjuk och var konvalecent i ett halvår så jag minns inte riktigt hur det var...
 
Sv: Beach 2014

Men alltså nu har du ju varit sjuk i en månad! Förstår om man har varit förkyld i typ tre dagar men... Tycker de inte att du är tillräckligt sjuk eller vadå? :crazy:
 
Sv: Beach 2014

Men alltså nu har du ju varit sjuk i en månad! Förstår om man har varit förkyld i typ tre dagar men... Tycker de inte att du är tillräckligt sjuk eller vadå? :crazy:

Sköterskan jag pratade med i telefon var verkligen jättegullig och förstående men sa att det inte är så mycket som kan göras. Att det brukar vara egenvård i en vecka med ögoninflammation (och sen tillade hon att andra ögat troligtvis också kommer bli infekterat, handlar bara om när). Hurra hurra.

Och jag vet ju egentligen att det inte finns mycket att göra och att antibiotikaanvädningen är restriktiv (om det ens är bakterier, är säkert virusinfektion). Men jag blir så jävla less och ledsen för jag vill inte vara sjuk mer. Och speciellt inte med varande ögon som rinner och är fulla med gult slem.

Fick instruktioner att jag skulle ringa tillbaka om jag inte kunde lindra smärtan med receptfria läkemedel, om jag fick så hög feber att jag nästan tuppade av eller om ögoninflammationen pågår längre än till nästa onsdag. Weeeey!

Mvh ynklig gnällspik
 
Sv: Beach 2014

Usch, hoppas att du blir frisk snart!

Kl
Mysig skogspromenad avklarad och lunch i form av omelett intagen. Promenaden blev lite längre än planerat, utforskade en ny väg och hamnade lite fel så nästan två timmar var vi ute.
 
Sv: Beach 2014

Det blev ett lugnt pass idag! 40 minuter rörlighetsövningar, balansövningar, stretching och lite teknikträning på marklyft med pinne. Superskönt! Lite lagom mjuk och mysig i kroppen nu :D Satsar på att köra ben på fredag istället.
 
Sv: Beach 2014

45 min styrketräning blev det och fyfaan vad jobbigt rent ut sagt! Armarna är spagetti och min rumpa krampade ihop efter bulgarian squats, haha!
 
Sv: Beach 2014

4 km promenad avklarat! Har verkligen fått in lite rutin, promenad varannan kväll så gott det går. :)

mail
 
Senast ändrad:
Sv: Beach 2014

*kl*

40 minuter lugn löpning och en timmes yoga med fokus på att massera och skicka blod till matsmältningsorganen, älskar såna klasser!
 
Sv: Beach 2014

kl
Usch om 3 dagar är det dags för Lidingöloppet, och jag känner mig inte alls redo. Men det är tur att pannbenet är tjockt :p
 
Sv: Beach 2014

*kl*
Oj oj oj, jag är helt slut! Tänk vad en bra, peppande PT kan göra :) Inte fan trodde jag att jag skulle palla ett cirkelträningspass så bra. Nu är jag trött och nöjd! Och jag kommer ha svårt att gå imorn :D
 
Sv: Beach 2014

KL

Jag har också haft ett lyckat gympass idag! Var extremt otaggad och ganska död efter en hektisk skoldag, så jag hade verkligen förberett mig på det värsta och tänkt att "jag kan ju springa lite grann i alla fall, för att få något gjort". Det slutade med att jag sprang dubbelt så mycket som i vanligt, och lika länge som jag hade tänkt att jag skulle försöka springa om typ en månad. Jag vet inte vad som hände, men jag kände bara från första kilometern att det var så satans härligt och att jag kunde fortsätta hur länge som helst! Sådana tankar är ta mig tusan inte vanligt när det gäller mig och träning! När jag väl tvingade mig själv att sluta blev jag dock extremt illamående nästan direkt, så helt nyttigt var det kanske inte... Men ändå klart värt det, för jag har nog aldrig varit så peppad och förvånad av mig själv förut! :bump:
 
Sv: Beach 2014

Här är en till som kommer ha träningsvärk imorgon. Blev ett kort men väldigt effektivt pass på gymmet- både magen och låren känns helt slut nu.
 
Sv: Beach 2014

Det låter som ett härligt pass. Du får gärna berätta lite om vad du gjorde för övningar, jag behöver inspiration.

Vad nämligen till gymmet idag och gick inte på något pass. Det blev något lit ostrukturerat och oinspirerat. Jag vet liksom inte riktigt vad jag vill göra när jag är själv, känner mig inte direkt sugen på något särskilt, utan det blir lite av varje och rätt halvdant. Ska sätta mig och kolla på olika program och så, så kanske jag kan plocka ihop nåt som känns bra.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 017
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
678
Senast: miumiu
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 461
Senast: bollen__
·
Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
600
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp