Beach 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014

Var det med xtra? Låter kul :D

Mineur, härligt med en så bra känsla! :bump:

Praeterea, idag gjorde jag mest lite blandade övningar som jag hittat på nätet och sen hittade jag på lite själv :D I vanliga fall följer jag lite halvt ett schema jag hittade på nätet, ska försöka komma ihåg att länka imorgon (ska gå och lägga mig nu) :)
 
Sv: Beach 2014

Jopp, det var på xtra. Den PTn jobbar på sats också, jag blir nästan sugen på att byta gym bara för att få träna med henne ;) Otroligt bra på att peppa utan att bli överhurtig.
 
Sv: Beach 2014

*kl*
Oj oj oj, jag är helt slut! Tänk vad en bra, peppande PT kan göra :) Inte fan trodde jag att jag skulle palla ett cirkelträningspass så bra. Nu är jag trött och nöjd! Och jag kommer ha svårt att gå imorn :D

Heja! :D Vad bra du är!
Det låter asjobbigt, men jättekul!
 
Sv: Beach 2014

kl

Idag har jag inte tränat, men väl köpt nya skor att ha på gymmet!
Jag har velat ha dom ett bra tag för att dom är så snygga, och nu när jag hittade dom till nedsatt pris kunde jag ju inte låta bli...

IDA_0253.jpg


Och så har jag hunnit byta skosnören till lysande:
IDA_0245.jpg

(fotat uppifrån). Sen insåg jag att jag ju inte direkt har användning för sådana på gymskorna som bara ska användas inomhus... Så det blir väl till att dra på dom snörena på uteskorna istället.
 
Sv: Beach 2014

Snyggt! :)

Kl
Jag är lite fascinerad... sambon har köpt chokladbollar och ätit dessa två dagar i rad. Jag har inte ens varit sugen! Igår åt jag mandarin istället och idag strök jag gardiner.

Totalt OT: Har ägnat kvällen åt heminredning. Betydligt mysigare här nu och bättre ska det bli!
 
Sv: Beach 2014

Kl

Här kommer länken jag nämnde igår. Personen som skrivit texten slänger sig dock med en del stereotyper och sånt som man kan bli lite irriterad på men vad gäller styrketräning så tror jag att han vet vad han pratar om.
Jag följer i stora drag programmet som är en tresplit, förutom att jag har lagt till en hel del magövningar. Det innehåller alla stora basövningar vilket är bra. :)

http://fitnessguru.se/styrketraning-for-tjejer
 
Sv: Beach 2014

Kl

Idag kan jag knappt sitta ner, ajajaj vilken träningsvärk i rumpan! Även bröstmusklerna känns av, så nåt blev ju rätt igår:D
 
Sv: Beach 2014

Faan vad irriterad jag blir på texten "killar tycker det och det är snyggt" jaha? Ska jag träna för att nån ska tycka jag är snygg? Inte för mitt eget välbefinnande? Idiot!!:rage:
 
Sv: Beach 2014

Knapp

Hej alla fina beachisar! Har läst ikapp tråden nu. Så nu är jag uppdaterad. ;)

Läkaren ringde i måndags. Järnbrist och zinkbrist så nu äter jag järntabletter och försöker äta zinkrik mat. Nya prover v 44.
 
Sv: Beach 2014

Håller med em, sjukt irriterande artikel! Uppenbarligen står hans smak för alla män...

Men jag blir sjukt sugen på att träna! Blir ledsen när jag tänker på mina knän, jag kan inte göra nån träning för benen :( men jag vill verkligen träna! Svettas och ha träningsvärk! Ni skriver så mycket om det och jag vill också!
 
Sv: Beach 2014

Jag vet... Därför kände jag att det behövdes en liten varning innan :p Men om man bara ser till budskapet att även tjejer ska våga träna tung styrketräning samt själva träningsprogrammet så tycker jag det är bra. Försöker bortse från den övriga idiotin ;)
 
Sv: Beach 2014

Jo jag tycker ju att hans budskap angående hur man ska träna var bra, men inte allt runt omkring, det kan han stoppa upp i ... :p
 
Sv: Beach 2014

*kl*

Herre Gud, fru Gud och alla de små jesusbarnen; jag har anmält mig till en helgkurs i ashtangayoga. Sex timmar yoga på tre dagar! Fokus ska ligga på tekniken i solhälsningarna och den stående sekvensen i primary series, så nu ska det avslöjas exakt hur fel jag gjort i alla år. :D
 
Sv: Beach 2014

Det låter ju urhärligt! :) Fast, iofs, jag ser framför mig värsta retreatstället där alla går omkring i vita bomullskläder, solen skiner, fåglarna kvittrar och molnen skulle kunna skriva harmoni. Det kanske inte är rätt bild? :D
 
Sv: Beach 2014

Nä, det kommer snarare vara ett litet rum med folk i blandade åldrar, fysik och kläder, där det enda de har gemensamt att de badar i sin egen svett. :D
 
Sv: Beach 2014

Min bild var mkt trevligare :D även om din ändå verkar helt ok! Jag börjar bli riktigt sugen på yoga igen. En fd stallkompis driver det här stället, det känns som att jag ska vända mig dit isf.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 017
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
678
Senast: miumiu
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 461
Senast: bollen__
·
Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
600
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp