Beach 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014

Kl
Kaosmorgon på jobbet, och det efter att jag plötsligt blev jättestressad när jag skulle sova igårkväll vilket resulterade i 3 timmars orolig sömn.

Nu är jag iaf på väg hem och kroppen skriker efter en löptur för att ladda ur. Så det är vad jag ska göra nu när jag kommer hem! Trots rejäl träningsvärk i rumpan.
 
Sv: Beach 2014

kl

Min träningsvärk i dag är grym! Ont mer eller mindre överallt, det är lite löjligt faktiskt och jag går som en gammal tant:p
 
Sv: Beach 2014

Inte för att jag vet vad det är :D Men jag vet att hon är bra! När ett hästskrälle slet sönder alla muskelfästen i axeln på mig så hjälpes jag massor av hennes akupunktur :love:
 
Sv: Beach 2014

kl
Har fortfarande inte kommit ut... Gjort en massa nytta (typ beställa tavlor, haha. Och skriva lite ansökningar) på datorn istället. Får se om jag hinner springa innan jobbet.
 
Sv: Beach 2014

Heja på allihopa! Kom igen Jenka, på med skorna. :)

Något frustrerande jobbdag här... Man kan ju aldrig "fly" heller, man kan aldrig bara åka hem. När man kommer "hem" får man sätta sig med datorarbete och vi kan sitta och diskutera jobb klockan tio på kvällen. Det börjar gå mig på nerverna, minst sagt... Men promenaderna är bra för att behålla lugnet! Ikväll blir det dock inget, vågar inte stressa knäna mer än varannan dag.
 
Sv: Beach 2014

Min bild var mkt trevligare :D även om din ändå verkar helt ok! Jag börjar bli riktigt sugen på yoga igen. En fd stallkompis driver det här stället, det känns som att jag ska vända mig dit isf.

Åh, där gick jag! Fast min lärare håller inte till där längre. Nu blev jag sugen på att gå yogakurs igen.
 
Sv: Beach 2014

Så kan det gå :p.

Tänkte dra mig till gymmet idag men eftersom jag är så trött så blir det att ta sig en promenad ist.Bättre än inget alls för jag har ett skolarbete som ska vara klart tills imorgon och en katt att bada.
 
Sv: Beach 2014

Är du iväg och jobbar någonstans?

Tassen: vad kul det låter med yogakurs! Men fy vad jobbigt:D

kl

Själv körde jag Sarah Kline's "Power Flow Reset" på yogatoday idag och den var riktigt jobbig, fast jag orkade mer idag än förra veckans pass iaf:) Sen gick jag ut och gick en halvtimme i lugnt tempo, riktigt vackert och skönt ute. Lyssnade på Blackmill i lurarna med, så perfekt musik när man är i naturen:love: Lyssna och njut!: http://www.youtube.com/watch?v=uAFjgpuWREM
 
Sv: Beach 2014

Hur länge var det du skulle vara där? Vi får hitta på något när du är tillbaka i stan! Så får du koppla bort jobbet då iaf :D
 
Sv: Beach 2014

Japp jag jobbar på annan ort i två månader. :) Har en kollega, och vi bor ihop i en villa. Men det går förvånansvärt bra!

Addan, hemskt gärna! Nu i helgen blir det skördemarknad och fruktdagar med mina föräldrar, häng på om du har lust :)
 
Sv: Beach 2014

Jag är rädd för att det kommer bli jävligt jobbigt. :D Kanske inte första dagen, men vid halv fyra på söndag kommer jag nog vara mest en blöt fläck.

"Power flow reset" är en finfin klass. Sarah vet hur hon ska få en att jobba, det är en sak som är säker. Har hemska minnen från en coreinriktad kundaliniklass jag gjorde för säkert fem år sedan, hela jag bara skakade och jag kunde inte skratta på en vecka.
 
Sv: Beach 2014

Kl

Dagens motion blev ridning :love: Lär ha lite träningsvärk imorgon eftersom det var några månader sen. Imorgon är planen att köra hårt med mina ben på gymmet! Ska köra mark och böj första gången sedan passet med PTn. Förhoppningsvis kommer jag ifrån skolan i tid så att jag kommer dit före rusningstiden ;)
 
Sv: Beach 2014

Jo, det finns. Deras PT-paket verkar inte så himla spännande dock, vad ska jag med två kroppsmätningar till? :crazy: Men de har "träningsrådgivning", som jag kanske ska fråga lite om. Ska jag till gymmet imorgon blir det dock innan kl 7 och då är inte jag så speciellt pratglad. Att gå dit när de öppnar blir också en liten koll för att se om det är lite mindre biffigt folk bland de fria vikterna, så att jag kanske vågar mig in där och kan göra mig lite hemmastadd. Sen åker jag hem i helgen, så då ska jag passa på att fundera lite på vad jag vill med träningen.

KL
Var på spinning idag för första gången nånsin. Det var ett kortpass på 30 min, jag tyckte det kunde vara bra att börja så. Jag är inte frälst direkt, men det kanske kan vara trevligt någon gång ibland.
 
Sv: Beach 2014

Jag säger detsamma, idag är träningsvärken brutal! Jag tror jag sätter dottern på hästen och går bredvid själv :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 017
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
678
Senast: miumiu
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 461
Senast: bollen__
·
Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
600
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp