Beach 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014

haha, bra ide! Men jag saknar dels ett barn och dels är jag ego och vill rida själv;) Hoppas jag får en ponny så det inte är så långt upp:p
 
Sv: Beach 2014

kl

Dumma mage :( Kan inte springa när den håller på såhär.. Var över en vecka sen jag gav mig ut och fick ont i magen som kändes som mensvärk, sen gav jag mig ut idag igen för att testa och samma sak hände :rage: Så det har inte blivit mycket cardio för mig de senaste 2 veckorna, men desto mer styrka! Hade bara en vilodag förra veckan så känns ändå hyfsat bra.
Så idag blev det ynka 2,5km jogg och ikväll ska jag köra rygg och mage :)


Fö så tyckte jag att cilis lila byxor var riktigt snygga! :D Älskar lila.


halvt kl på mig själv

Nu när det börjar bli kallare ute och man kanske tillslut får dra på sig långbyxor, är det någon som kör men shorts över? :p Jag vill helst inte att man ska se alla konturer på min röv när jag är ute och springer så tänkte om man kunde dra på sig det över eller om det bara skulle se dumt ut.
 
Senast ändrad:
Sv: Beach 2014

KL

Jag tränade igår! Först styrketräning på gymmet och sedan simmade jag 1000m! Det är så skönt med bassäng bredvid gymmet! Och man kan se på TV samtidigt som man simmar om man vinklar huvudet lite :p
 
Sv: Beach 2014

Ben på gymmet idag! Var på sjukt dåligt humör innan, helt omotiverat. Men att få ta i och svettas ordentligt hjälpte uppenbarligen :D
Marklyften gick asbra, benböjen en aning sämre men kände mig stadig i knäna vilket ju är bra. Körde båda övningarna utan skor för att få bättre koll på fötterna. Jättemycket folk men jag körde mitt race bland grabbarna ;) Tror jag snart kommer känna mig helt bekväm där.
 
Sv: Beach 2014

Folk med tights och shorts över ser jag mest hela tiden.

Jaha, men dåså :D

zassoo

Brukar bli så precis innan mensen men nu har det ju hållt i ett tag utan att den kommer.. Antar att den bara drygar med mig :p

Härligt med benpass! :D Och jag blir alltid på dåligt humör när jag har ben att "se fram emot" haha. Vet inte varför för jag gillar ändå att träna ben, bara att det är så sjukt jobbigt kanske.
 
Sv: Beach 2014

Så ser min syrra, och alla andra i hennes lag, ut när de tränar fotboll, så det tror jag inte att du skulle bli utstirrad för. :p

knapp.

Min plan var att rida ut idag, det är helt underbart höstväder ute så länge man bara tittar ut genom fönstret. Men när jag väl kom till stallet blåste det mycket och min treåring var i upplösningstillstånd redan innan, så vi skippade ridningen. Jag har så svårt att få sällskap när jag ska rida ut eftersom det mest finns föl och oinridna unghästar i stallet, så det kändes bara dumdristigt att ge sig ut själv. Istället bytte jag ridstövlarna mot promenadskorna, och så tog ponnyn och jag en lång promenad i skogen (där det inte blåste!) till fots istället. Tror vi var lika nöjda båda två när vi kom tillbaka.
 
Sv: Beach 2014

Tycker också shorts och löpartajts är ganska standard:)

kl

4,5 km löpning idag i riktigt långsamt tempo, nära 7 min/km. Försökte köra ett pass och hålla nere pulsen ordentligt men min puls gillar verkligen inte att ligg under typ 180 eller nåt:p Har visserligen hög maxpuls på nära 210 men ändå!

Så här vackert kan det se ut en fin septemberdag i halmstad iaf:

20130927155717-83.254.253.131.jpg


20130927155847-83.254.253.131.jpg


På väg ut:) Älskar denna tröjan från Soc! Köpte den på barnavdelningen på Stadium för snart ett år sedan:p

20130927160009-83.254.253.131.jpg
 
Sv: Beach 2014

Ok vad drygt!

Haha mitt dåliga humör var nog snarare ett resultat av förestående mens, brukar bli sådär omotiverat lättirriterad och sur då :o:angel: Benpass är kul ju! :D
 
Sv: Beach 2014

När gymmar du nästa gång? Jag behöver nog sällskap för att ta mig dit just nu :angel:

*kl*
Benen protesterade först men det var skönt att gå lite ändå. 2,5 km i varierad terräng (grusväg, stubbåker. skogsstig, asfalt) med gummistövlar på, riktigt ergonomiskt :D Men det duggregnade ju så jag hade inte så mkt val. Både dotter och häst var iaf nöjda! :)
Mina fina :love: Alice slocknade på vägen hem så jag åkte och gjorde lite affärsärenden med henne i vagnen, då blev det lite mer knatande!
1378217_10151968379945712_1254024564_n.jpg
 
Sv: Beach 2014

Måndag troligtvis, men redan 07:30 så det blir väl svårt för dig :( Ev kanske det blir på söndag, hojtar till i så fall! :)
 
Sv: Beach 2014

KL

Jag fick ont i halsen under dagen igår, och befarar att jag fått den klassiska "tillbaka till skolan"-förkylningen som alla andra i min närhet går omkring med nu. Det blev dock basketträning i alla fall, 90 minuter men med ganska lågt tempo och många korta övningar då det var många nykomlingar där. Jag var dock rätt svettig och körd på slutet i alla fall, hade förträngt lite hur springigt och jobbigt det är att spela helplansmatch...

Hade ganska rejält ont i halsen nu i morse, men har sörplat te med mentol-honung (tack för det tipset Chili!!) under föreläsningarna vilket har löst upp det lite. Ska ta det lugnt fram till söndag nu, och hoppas kunna köra ett gympass igen då.
 
Sv: Beach 2014

*kl*

Drygt två timmar yoga med fokus på solhälsning A och B. Shit vad bra det var! Läraren är riktigt vettig och då vi bara är fem stycken får man verkligen ordentligt med hjälp.

Imorgon ska vi fokusera på stående positioner och höftöppnare. Ska bli intressant att se om jag kan stå överhuvudtaget. :D Tänkte dessutom försöka springa lite på förmiddagen. Vojne vojne.
 
Sv: Beach 2014

Härliga bilder och snygg tröja!

Ninnurur: Gullig häst och sött barn :love:

KL

Har upptäckt en fördel (??) med att vara sjuk; totalt tappad matlust har resulterat i en viktnedgång så nu ligger jag på min all time "målvikt". Alltid nåt. Dock har jag upptäckt att vikten inte betyder ett skit eftersom jag är olycklig pga utebliven träning och dessutom börjar få tillbaka all värk i kroppen. Fattar inte att jag orkade gå runt och ha såhär ont tidigare innan jag började styrketräna. Me get not.

Peppas så himla mycket av era inlägg och kan inte vänta själv tills jag kan sätta igång igen!
 
Sv: Beach 2014

Nej nej inte träna med halsont! Det kan vara livsfarligt eftersom det kan vara en virusinfektion som sätter sig i musklerna och därmed också kanske hjärtat. Man ska ALLTID vila från träning när man har ont i halsen. Det är inte värt att risken.

Såg nu att du ska vila till söndag, bra! Hoppas du blir bättre under helgen :)
 
Sv: Beach 2014

Kl
Blev ingen löpning igår, och idag är jag plötsligt förkyld igen?? Bara snorig dock men tar det lugnt ett par dagar, får nöja mig med att hoppa runt på jobbet hela helgen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 017
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
678
Senast: miumiu
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 461
Senast: bollen__
·
Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
600
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp