Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Härligt att du tog dig iväg till crosstrainern ändå, då måste du verkligen ha varit träingssugen med tanke på vad du skrev igår Jag är av samma åsikt när det gäller crosstrainer; efter 10 minuter vill jag bara dö och gå och göra något annat... Har börjat köra 15 minuter på dubbelt så högt motstånd istället och inbillar mig att det gör nästan lika mycket för musklerna i alla fall!
Bra jobbat! Men varför får du skt från kompisarna???
Kl
Ooops. Jag har inte alls råkat baka maffins och väcka bakintresset till liv
De kanske är oroliga för att det ska gå för långt då? (Och ätstörningar kan man få oavsett vikt, som sagt. Därmed inte sagt att du har problem! )
Thank god it´s friday!!!!! Helgplaner för er beachisar???
KL
Thank god it´s friday!!!!! Helgplaner för er beachisar??? Imorgon blir det stallet, sen årsmöte och sen melodifestival! På söndag stallet och jesus Christ superstar på Scandinavium!!! Blir det väldigt fint väder på söndag kanske jag kan klämma in en springtur eller promenad där, men övrigt är schemat späckat!
...inflyttningsfest med tema choklad, låter inte alltför nyttigt
Hur gör ni andra när sötsuget kommer? Jag är sockerberoende så är så svårt att avstå!
Idag har dagens träning varit i hjärnan, men mitt knä hatar mig pga trappor och gympan på labben. Imorgon funderar jag på att gå upp och cykla redan på morgonen och rida på kvällen. Men jag får se i vilken ordning det blir.
En fråga till er som går på pass: Vilka pass rekommenderar ni? Jag håller till bland mina vikter och tränar alltid själv men nu vill jag våga gå på pass också. Styrka, kondis, spänst eller annat spelat ingen roll. Jobbigt, effektivt och gärna enkelt. Jag tränar på sats
Thank god it´s friday!!!!! Helgplaner för er beachisar??? Imorgon blir det stallet, sen årsmöte och sen melodifestival! På söndag stallet och jesus Christ superstar på Scandinavium!!! Blir det väldigt fint väder på söndag kanske jag kan klämma in en springtur eller promenad där, men övrigt är schemat späckat!