Beach 2013 del XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del XI

Jag röstar på supernintendo :)
Haha smart, men kändes lagom coolt med shaker sådär. "Nu ska jag shake:a ihop ett snabbt och lätt mellanmål som passar bra när man tränar" *Stort leende mot kameran*
 
Sv: Beach 2013 del XI

Linisen, bra jobbat med både träningsvärk och dålig dag. Hoppas det känns bättre imorgon :)

Tassen, wohoo härligt att det var kul! :D

Emtherlia, kul med jackan! Och mums med kinabuffé :d

Fia, välkommen tillbaka :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Såklart kunde jag inte sitta still utan jag gav mig ut på en liten promenad på 3,6 km. Sen gick solen ner:(

Men nu ska jag inte göra något mer idag iaf!:D
 
Sv: Beach 2013 del XI

Antenn, bra jobbat med träningen! Ladda ner endomondo vetja :D

Poisonous, do it! Kvarg har en lite speciell smak, man kan behöva vänja sig. Men det är supergott tycker jag :d

Sleepan, låter som du har en bra träningsvecka! Jag skulle nog välja en lugn aktivitet och sen gå och sova i tid :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Det blev cheesecake... suck. :p Men jag tog en smal bit, och det var jäkligt gott. Såatteeee... ;)

Imorgon är planen en kort promenad på morgonen, sen på kvällen åker jag in till stan och springer sprinttävlingen. Sen blir det surströmming :d
 
Sv: Beach 2013 del XI

Poisonous, do it! Kvarg har en lite speciell smak, man kan behöva vänja sig. Men det är supergott tycker jag :d

Smakade helt okej. Lite kallt först, hallonen va inte helt tinade men nu börjar de bli bättre.
Men ni hade ju kunnat sagt hur mättande de va.. :mad: Nu sitter jag ju här med en skål hallonkvarg som bara vill ätas upp och jag är mätt. dumma er :mad: :D
 
Sv: Beach 2013 del XI

*kl*

malan: du ville springa LL va?! Uppochhoppa tävlar ut 2 startplatser! Vann min milloppsplats från henne men LL är jag redan anmäld till ;)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Haha :D Det är mättande, just därför himla bra som mellanmål! Jag har med mig kvarg varje dag till föreläsningarna, äter ett mellis vid 9:30 och ett vid 15:00 :D
 
Sv: Beach 2013 del XI

Du kan det där med att vinna platser Yew ;) Tack en än gång får platsen till tjejmilen ;) Dock inte så taggad just nu men...
 
Sv: Beach 2013 del XI

*kl*

malan: du ville springa LL va?! Uppochhoppa tävlar ut 2 startplatser! Vann min milloppsplats från henne men LL är jag redan anmäld till ;)

Men erhm jag har inte sprungit längre tio km de senaste månaderna så känns lite överkill att ge sig på det! :p men lite sugen blev jag ändå... Och hur bär du dig åt med att hitta alla platser??

Zasso: låter gott med cheesecake, vi har magnum glass i frysen som jag försöker glömma bort, har ju äter äpplekaka två dagar i rad redan...
 
Sv: Beach 2013 del XI

Jag läser bloggar och är aktiv i olika träningsnätverk. :D
Samt gillar typ craft mfl på facebook. Är ju ofta sponsorer till loppen som får lotta ut platser. ;) Tror att tjejmilplatsen också var från samma ställe?

Linisen o Addicted: Ni grejer det! Jag är egentligen anti tjejmilen men nu ska massa kompisar springa så jag är nästan lite avis. ^^
 
Sv: Beach 2013 del XI

Gaaah nu måste jag ju nästan prova på att vinna något, kan ju fega och ta 15 km också, ska dock jobba på åringsauktion hela fredagen innan så det passar inte så bra egentligen... :p Men med tanke på min förmåga att formulera sådana motiveringar är chansen att jag ska vinna minimal! ;)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Med tanke på att det längsta jag sprungit senaste fyra veckorna är knappt fem km så är jag lite tveksam :p

Varför är du anti tjejmilen?
 
Sv: Beach 2013 del XI

Asch, man behöver inte vara fyndig! Är ju bara att skriva att du hela sommaren ångrat att du inte anmälde dig! ;)

addicted: Haha, o jag har inte sprungit mer än max en mil det senaste året och ska springa tre om en månad. *stabilt* . Men du grejar det!
Har aldrig sprungit tjejmilen men 1. ryktet säger att det är som VårRuset när det gäller trängsel. 2. lite anti konceptet "tjejlopp" överlag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
569
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 265
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 475
Senast: Badger
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 476
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp