Beach 2013 del XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del XI

Men det fixar du ju lätt! :D

Okej, jag förstår dig! Tror också det kommer att vara trångt, och känner ungefär likadant angående tjejlopp, menmen, nu ska jag springa så får vi se om jag gör det igen!
 
Sv: Beach 2013 del XI

Jamen som sagt, är ju lite sugen nu ändå, mest för att så många vänner springer och peppen runtomkring! =)
Men men... Ska ju springa långpass den helgen istället tänkte jag =)
 
Sv: Beach 2013 del XI

hmm kanske skulle ladda ner den då också ;) undra om man kan köra både endomondo och runkeeper samtidigt, tävlar ju mot polarna i rk liksom :angel:
 
Sv: Beach 2013 del XI

knapp

Jag började styrkan idag men efter typ 4 vändor i trappen beståendes av jämfota hopp (varje gång jag var uppe gjorde jag 30 situps och 20 sek planka och varje gång nere 30 squats) så var det tråkigt. Så övergick till att tänja min stela kropp och försöka stå på huvudet. Sen gav jag upp och snörade på nått jäkla vänster på mig skorna och drog ut med cykeln 8 km :rofl: skönt som fasiken!

Nu ska jag "fira" med lite hemmagjord bananhallon glass :D
 
Sv: Beach 2013 del XI

får väll göra det ;) Det roliga där är ju att jag leder annars hade jag kunnat dra direkt.

Men tävlar ni om distans endast promenad och löpning? Eller är det antal träningstillfällen? :D
 
Sv: Beach 2013 del XI

Jag har funderat på det där med vad utmaningen ska mätas i och har sett att i nån annan utmaning har de haft antal kalorier. Även om appen visar önskesiffror så är det ju för mkt för alla så det kanske kan vara nåt? :)


*kl*
Jag är lite (läs: ganska jätte) nedstämd efter kvällens stallmöte med info om hyreshöjning när ridhuset är klart. Från 3000 till 4700... :( Jag MÅSTE få ett jobb, helst nyss! Ser inte fram emot en natt av ångest nu...
 
Sv: Beach 2013 del XI

Utmaningen går ut på att ta sig längst sträcka på sina ben utomhus. Spelar ingen roll om du går tio mil på en dag eller tio mil på 20 dagar (fast jag skulle inte rekommendera det förstnämnda ;) )
 
Sv: Beach 2013 del XI

KL

Hej på er allihopa! Hur går det för er?

Själv har jag varit förkyld i en vecka så jag har inte tränat någonting, och så har jag varit för grinig för att ens vilja läsa i tråden.... Så, vad nytt sedan sist? :D

Och förresten, skulle vi ha någon bukebeachträff nu när det börjat bli höst? :D
 
Sv: Beach 2013 del XI

Hoppas det ger sig! Jag har också varit en aning inaktiv pga en redovisning som jag fick dålig kritik på i skolan i måndags. Prestationsmänniskan i mig blev rejält sänkt. Visserligen gick jag en promenad på någon mil den dagen, men på tisdagen sket jag i allt, och igår hade jag ont i huvudet och var av oklar anledning asseg. Valde att lyssna på min trötta kropp och stannade hemma. Idag testade jag dock att springa 12 km vilket faktiskt funkade!! Tog det dock helt fantastiskt lugnt, då backarna i rundan är mördande. Det gick ändå ganska lätt :D, och jag är nöjd med det konstaterandet.

Förresten, någon som vet var man bör köpa cykel i Göteborg?
 
Sv: Beach 2013 del XI

Jag köpte min cykel i Göteborg via blocket. Det kan ha varit stöldgods, och nu är den stulen, så nu är det definitivt stöldgods, fast inte längre hos mig.

KL
Jag har en mycket obeachig vecka. :D Gymmet är stängt, det är tivoli i stan och det är min sista vecka här nere i Luxemburg. Så det är mycket avskedsfika, avskedsmiddag, avskedsdrinkar just nu... Rätt slutkörd i huvudet, det har varit mycket att tänka på och mycket känslor upp och ner. Idag var det i alla fall sista jobbdagen. Nu har jag bara några saker jag måste fixa med och en del kul saker att göra. Och på söndag flyttar jag hem till Sverige och på måndag flyttar jag till mitt nya jobb i en ny stad.
 
Sv: Beach 2013 del XI

Hej tråden!

Har varit lite inaktiv här känner jag :p
Har legat lite lågt ett tag, är så mycket annat som händer nu.
Men på ons börjar styrkepass här som jag tänkte gå på, blir nog bara varannan vecka dock eftersom sambon jobbar eftermiddag/förmiddag.
 
Sv: Beach 2013 del XI

Visst kan man ha fler utmaningar! dock visar ju appen antal kcal man gör av med beroende på hur mycket man väger, ju mer du väger desto mer kcal gör du av med på samma pass typ. Så för min del känns inte den utmaningen superlockande då alla har olika förutsättningar medan en cykel-utmaning så kan alla vara med på samma villkor:)

Shit vilken prishöjning, jag hade inte heller varit glad!
 
Sv: Beach 2013 del XI

Hej mammas! Jag tänkte faktiskt på dig igår och saknade dig:( vad trist med förkylningen, hoppas den ger med sig snart:)

Jag vill träffa alla men jag bor ju lite längre ner än vad de flesta gör:/
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
569
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 259
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 475
Senast: Badger
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 476
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp