Beach 2013 del XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del XI

Åh fy vad trist, jag hade dött utan mina lurar! Du kan inte hitta några billiga tills du har råd med nya?
 
Sv: Beach 2013 del XI

kl

3,4 km promenad blev det idag, plus lite flängande på stan där jag råkade shoppa lite kläder :cautious: Kan med gott samvete köpa storlek small i överdelar nu vilket känns kul.

Min nya last: lättkvarg med mango. SÅ SJUKT GOTT! :d
 
Sv: Beach 2013 del XI

kl

3,4 km promenad blev det idag, plus lite flängande på stan där jag råkade shoppa lite kläder :cautious: Kan med gott samvete köpa storlek small i överdelar nu vilket känns kul.

Min nya last: lättkvarg med mango. SÅ SJUKT GOTT! :d

Kul med kläderna och mango!!!! :love: :love:

Tog mig ut på en löprunda på 5.74 km på 30:58, dock massa pauser de första 10 minuterna för att äta björnbär... :angel:

poiosonus: Trist med hörlurarna!
 
Sv: Beach 2013 del XI

Mango är bäst! Kommer typ ruinera mig på fryst mango känns det som :rofl:

Hahaha fikapauser är bra :D Bra jobbat med tiden ändå! :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Ja förra året fanns det ok billig mango på netto här, men inte i år, bara jättedyr i små påsar så jag köper det inte så ofta, bara när det är extrapris på det, färsk mango är ju också dyrt! :(

Fanns en hel del bär så får se om jag inte kan masa mig dit och få plockat lite och stoppa i frysen också! :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Mmmm ätmogen mango från City gross :d :d Annars får man ju vänta en evighet innan de mognar på egen hand, men dessa (säljs i tvåpack) kan man äta direkt. ÄLSKAR mango! :D

Tänkte jag skulle gått på promenad idag, medan mamma tänkte "Skördedag!". Så jag har målat någon timma på huset, sen har jag rensat lingon och sköljt morötter samt fixat mat. Ikväll ska vi förvälla och frysa in morötter och ärter, samt koka lingonsylt. Bye bye skogspromenad, jag är redan trött. :p Och helt iskall! Ätit dåligt idag, och det är bara 16 grader ute... Totalt frusen.
 
Sv: Beach 2013 del XI

addan, det låter nice :D

kl

Aaaaahhh hungrig..! Fiskpinnar med potatismos blir det till middag, gott :D Inte den mest näringsrika måltiden men goooott.

Den svåraste utmaningen idag blir cheesecake. Vi har nämligen en i frysen, och idag sa sambon: Idag ska jag ha efterrätt! Jag vill, för att det är gott, men vill inte för att det är onödigt och bara torsdag. Möööööhhhhh beslusångest.
 
Sv: Beach 2013 del XI

*knapp*
2.5km löpning avklarat och det gick åt helskotta dåligt. Men men, träningsvärk som tusan sen gårdagen kanske har lite med saken att göra ;) Rumpan känns bra idag. :p

Idag har jag en skitdag, jag är trött, orkar inte göra något, blir leds på typ allt. Hoppas allt är bättre imorgon iaf.
 
Sv: Beach 2013 del XI

*kl*

Jag överlevde spinningen, och fan vad kul det var! :D Hade en snittpuls på 164, tror jag var uppåt 180 som högst. Whop whop!
 
Sv: Beach 2013 del XI

Kl

Gick på stan och hittade en finjacka i 34 som satt som gjutet! Himla kul! Sen åt jag kinabuffe och man skulle kunna säga att jag åt, åt och åt lite till. Nu sitter jag alltså här, proppmätt och det finns inte en chans i världen att jag orkar springa en runda nu!:D
 
Sv: Beach 2013 del XI

Kl

Skuttar in här andra (tredje?) gången och hoppas på att äntligen ta tag i min träning. Var på cirkelgym igår och idag känns det i hela kroppen efter några månaders total vila :p
 
Sv: Beach 2013 del XI

Åhhh fryst mango är typ det godaste som finns!! :d :D

kl

Hela veckan har varit bra träningsmässigt! Varit på gymmet varje dag och börjat komma igång. Sprungit två dagar också om än inte jättelångt. Vet dock inte hur långt men ska ladda ner någon app till telefonen så kanske jag kan få lite struktur på det med.

Matmässigt så bra, förrutom att jag unnade mig Ben&Jerry's till middag idag, hehehe. Ångrar det inte dock. Som belöning efter sista jobbpasset för veckan :) Fast nästa gång ska jag nog välja fryst mango vid närmare eftertanke :angel:
 
Sv: Beach 2013 del XI

Jag ska också prova kvarg ikväll, fast med hallon tänkte jag. ska försöka skaka ihop de i proteinshakern, får väl se hur de går :D Har ingen mixer eller stav
 
Sv: Beach 2013 del XI

Kl

Dagens träning gjord. Body Combat är så jävla jobbigt. Haha. Tränat 4 dagar i rad nu, om man räknar ridningen i måndags och det gör jag eftersom det inte är något jag "brukar" göra till vardags :)
Imorn blir det löpning och sen förhoppningsvis någon promenad i helgen.

Nu ska jag äta ett kokt ägg och antingen gå på förfest eller spela super Nintendo med en vän. Beslutsångest, haha. Ska ju jobba inatt så vill hinna sova lite innan jobbet... Blä.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
569
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 265
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 475
Senast: Badger
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 476
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp