Beach 2013 del XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del XI

9 km promenad gick ganska slött, skyller på vännen som var med och på att jag stannade till i mataffären på vägen hem:p

Då har vi gått lika långt idag. :) Är fortfarande inte pepp på att träna-träna men det var en sån fantastiskt fin kväll med perfekt ute-och-gå-temperatur så jag använde fötterna för att transportera mig hem från svärföräldrarna.
 
Sv: Beach 2013 del XI

KL

GLAAAAD. Ridningen kör igång igen på måndag!
Bara vissa grupper, och min var en av dem. HURRA på det!
 
Sv: Beach 2013 del XI

Gud jag läser så sjukt sporadiskt och ingen bättring blir det! Sorry!

"Gjorde slut" med en kille jag dejtat i några månader i tisdags, och det tärde på mig, även om jag länge känt att det är bäst för oss båda. Så igår orkade jag inte springa utan upptäckte att den gråt som bodde inom mig helst ville ut i gångtempo. Tror det sammanlagt blev 10 km promenad igår. I tisdags tog samtalet med honom sådan tid att jag inte hann med träningen. Och idag vaknade jag upp med världens jävla UVI!!! Blev typ inkontinent av denna + att smärtaspekten gör sitt, så idag kunde jag inte träna heller. Tröstade mig med m&ms, snickers, glass, pommes och dubbelnougat.

Får bli andra bullar till helgen!!! Upptäckte dock att jag gått ned ett kg i vikt, till 65,2! Var nog rätt uttorkad när jag vägde mig men målet (typ runt 60-snåret) är ju inte helt out of this world iaf :D.
 
Sv: Beach 2013 del XI

KL

Åt världens godaste middag :d

dsc_0983_52165d379606ee0d4b411154.jpg


Jag äter enbart på assietter nu för tiden. Varför finns ens de enorma tallrikarna? :p
 
Sv: Beach 2013 del XI

*kl*

Ett grymt benpass gjort :) Men pallade inte sista fem på crosst. så blev bara 10 som uppvärmning och 5 som nedvarvning.
Har haft grym karaktär idag och inte ätit något fika eller tårta alls. :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

KL

Meeeeeen, varför vill inte min garmin vara kompis med endomondo helt plötsligt? :banghead::mad::wtf::meh:

Den hittar klockan och jag kan välja pass att ladda upp, men sen hänger det sig liksom när den ska spara min workout. Fattar ej varför. Är MYCKET irriterad. (Till Garmin Connect fungerar det som det ska.)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Åhh typ samma här! Ätit dåååligt och än är det inte över, väger 65 med målvikt 60. Skyller allt på hästförsäljningen.

Men jag har tömkört idag och gått 5 km med en vän som gjort slut med sin dejt ( :D ). Riktigt skönt att komma ut och gå och bara prata ur sig. Imorgon jobbar jag långpass men till helgen kör jag igång ordentligt igen. Nu väntar jag på att få betala räkningarna och känna hur det känns när allt som är kvar går till mig. Ingen stallhyra, ingen hovslagare, ingenting..
 
Sv: Beach 2013 del XI

Kl

Idag är det ridning, halleluja! I morgon är min tanke att jag ska springa 5-6 km så snabbt jag kan! Jag har ju anmält mig till nattloppet den 31 aug och vill veta ungefär vad tiden kan tänkas hamna på:):nailbiting:
 
Sv: Beach 2013 del XI

Idag 05.15 befann jag mig på gymmet!!
Blev 5 minuter crosstrainer, sen ett benpass med fokus baksida och röv :-)

Sittande leg curl
Benpress
Raka marklyft
Sumosquats med kettlebell

Sen cyklade jag till jobbet och ikväll ska jag rida!
 
Sv: Beach 2013 del XI

Hur lång tid brukar era pass vara? Tycker jag är så snabb, försöker att vila ungefär 1 min mellan seten, ibland mindre.
 
Sv: Beach 2013 del XI

Igår när jag körde ben höll jag på 55min ungefär.
Viktx10 rep och så 30-45s vila och 10 rep igen.
Så strax under timmen inkl. uppvärmning/nedvarvning
 
Sv: Beach 2013 del XI

*knapp*
Vad duktiga ni alla är som håller igång och att vågen ger resultat för er som vill det :) Heja!

Zass: Kanske inte hus men... ;) Lovar att berätta när allt är klart :)

Jag själv då, ingen träning den här veckan. Men vågen går neråt! +0.5kg från lägsta vikt så jag är nöjd! På måndag kör jag igång. Och idag får jag äta precis vad jag vill. För idag är det min dag :) Och börjar med brunch och sen en ålandstur :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
569
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 273
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 475
Senast: Badger
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 476
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp