Beach 2013 del XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del XI

*KL*

Blev ingen löptur igår men hann med ett rätt hårt ridpass på hästen och det känns i låren idag :D Hade tänkt rida i morse innan jobbet men när klockan ringde var det så mörkt och tråkigt så jag sov en timme till istället ;) Får se om jag tar 5 km löpning ikväll eller ett kort dressyrpass på hästen, beror på när gubben är hemma :) Blir nog några km promenad med dottern och hunden när vi är pappa/man/husse lösa några timmar ikväll :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Grattis på födelsedagen!! :banana: :bump: :banana: :bump:

*kl*
Inte träningsrelaterat, men ändå ;) Igår sökte jag några jobb och blev uppringd från ett bemanningsföretag. Det tjänst jag sökt var tillsatt men hon ville presentera mig för arbetsgivaren gällande en annan tjänst :) Idag fick jag mail:
Hej!

Tack för ett trevligt samtal igår! Du är nu presenterad för tjänsten som administratör hos GE Healthcare i Uppsala. Jag tror att du skulle passa väldigt bra för tjänsten!

Jag hoppas kunna få besked inom en väldigt snar framtid, senast i början av nästa vecka. Du är så välkommen att kontakta mig om du har några funderingar och frågor, på mail eller mobiltelefon. Jag meddelar dig så fort jag vet något mer om hur processen går.

Ha en fin dag och helg!

Håll tummarna för mig nu, jag vill ha jobb!!
 
Sv: Beach 2013 del XI

Det händer mycket spännande saker i ditt liv nu! Håller verkligen tummarna :)

Linisen: Grattis! Hoppas du får en jättefin dag :)

Kl

Nu har jag fått lite gjort den här dagen, äntligen. Varit i saluhallen och handlat parma (borde väl varit cerano eftersom det ska vara till tapas, men jag föredrar parma...), två sorters salami och två sorters aioli.
Så i eftermiddag blir det till att göra Gazpacho och massa annat gott :)
Även hämtat två böcker på bibblan hämtat ut mitt startpaket till Midnattsloppet på Stadium :)

Nu ska jag till Systemet en sväng och sen träna Cx och så tror jag att jag tar lite axlar och armar på gymmet med. Var helt deppig när jag vaknade men känner att det börjar vända :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Kl

Ont i halsen igen. :( ingen träning idag, inte helgen heller gissar jag. Vill bara bli frisk nu!
 
Sv: Beach 2013 del XI

Tråkigt o va sjuk. :(

*kl*

Vid 2 far jag o tränar. 20min crosst. och sen infrabastun :love: belöna mig själv såhär på en fredag nu när jag varit duktig i en vecka.
2,2kg- sedan i tisdags :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Grattis Linisen! Hoppas du får en riktigt bra dag :)

Ninnurur, jag håller tummarna! :)

Sleepan, mums vad gott det låter! :d Är midnattsloppet imorgon?

Mammas, nej vad tråkigt med halsen :( Krya på dig!

Poison, jättebra jobbat verkligen!

kl

5,3 km promenad har det blivit idag. Ikväll blir det onyttigt deluxe, pizza :D Men jag försöker hålla igen på kalorierna tills ikväll, nog för att det ändå kommer skjuta i taket men man behöver ju inte göra det ännu värre ;)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Pizza är ju inte... öhm... äckligt:D

Jag sitter och försöker hitta peppiga låtar till löpningen. Vill ha låtar med mycket och snabb beat i. Det är ganska härligt att lyssna på olika låtar för jag blir pepp av bara det:)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Hoppas det bli gött, men det borde det bli! :D
Handlat alkohol och mat till ett helt kompani känns det som, haha, men vi är bara fyra... :p

Imorn är det Midnattsloppet ja. Ska bli rätt skoj! :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

KL

Grattis Linisen!
Ville bara skriva det, läser ikapp senare.
Nu ska vi ut med hundarna mini och jag :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
569
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 273
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 475
Senast: Badger
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 476
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp