Beach 2013 del XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del XI

Wow, bra jobbat! :banana: Och det är bara dumt att försöka öka både tid och distans samtidigt så HELT RÄTT :D
 
Sv: Beach 2013 del XI

Haha jag håller med. Hur kan man glömma att äta? Det som är så fantastiskt gott:D

Och på tal om äta, tror ni inte det stod en blåbärspaj i ugnen när jag kom hem? Det var bara att äta:D
 
Sv: Beach 2013 del XI

Känns jätteskönt :D Förutom att jag har lust att äta upp allt som finns i köket för tillfället haha. Men ja, ska satsa på att bara ta mig runt utan att stanna för tillfället, kommer nog inte kunna jogga på några dagar nu för jag har spruckna blåsor på hälarna (trevlig detalj :p ) och kommer säkerligen ha träningsvärk. Det här är fö det längsta jag någonsin sprungit utan stopp/gå :D
 
Sv: Beach 2013 del XI

Köp strumpor från en viss annan tråddeltagares webbshop! Jag kan gå och gå och gå och gå med dem utan en tillstymmelse till skavsår, och jag är känslig! :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Du är asgrym ju!! Att ta sig över milen oavsett tid är en stor merit att sätta upp på sin lista!
 
Sv: Beach 2013 del XI

Grattis till milen!!

STORT +1!! :laugh:

(men numera vågar jag vara hungrig, förut åt jag nästan i förebyggande syfte :p)

+1 här med, är typ alltid mer eller mindre hungrig annars har jag iaf överätit rejält... :p


7,2 km på 40 min i skogen efter stallet idag, så genomsnitt på 5:30 vilket känns helt ok. Känns dock som min kropp kommer bli väldigt glad för kiropraktor besöket som är inbokat imorgon.. :meh:

cili: Vilken tråkig läkare, hoppas det löser sig!!
 
Sv: Beach 2013 del XI

Snyggt jobbat! Det är fint att kunna springa milen!

Emtherlia: Du och dina jäkla blåbärspajer (eller ja, din sambos kanske...) :meh: Jag blir ju så sugen! :P Men har (som tur är?) inga blåbär hemma, och bor alldeles för långt från någon blåbärsskog för att det ska kunna åtgärdas på ett enkelt sätt.

KL
Cyklade till och från stallet idag. Är så glad för "min" hästägare som låter mig komma ut och mysa och pyssla i stallet, trots att jag bara är hemma lite sporadiskt. Tyvärr är hästen inte ridbar just nu, men bara mysa och borsta och faktiskt även mocka lite gör min dag till en bra dag. :)

Cyklingen gick också bra, blåste inte så farligt och kunde rulla på i ett rätt bra tempo utan att känna mig helt död efteråt.
 
Sv: Beach 2013 del XI

kl

Dagens träning: Titta på EM i hoppning. Jag hoppar nästan mer än hästarna, speciellt när Sverige är inne på banan
 
Sv: Beach 2013 del XI

9 km promenad gick ganska slött, skyller på vännen som var med och på att jag stannade till i mataffären på vägen hem:p
 
Sv: Beach 2013 del XI

Grattis till milen! :)

Cili: Kan man se EM på nätet?
Har helt missat att det var nu.

Har kört 30 min styrka för armar och axlar idag.
Men måste verkligen skaffa andra hantlar, de vi har är på 0.5kg var :cautious:
Gör inte mycket nytta direkt.
 
Sv: Beach 2013 del XI

Cili: Kan man se EM på nätet?
Har helt missat att det var nu.

Japp!
Fast nu är det slut, men klassen ligger nog kvar ute så man kan se i efterhand om man vill


kl
Funderar på om jag ska till gymmet imorgon eller inte. Och om jag ska satsa på sjukt tidig morgon, eller sen kväll i så fall?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
569
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 273
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 475
Senast: Badger
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 476
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp