Beach 2013 del XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del XI

KL

5.16 km sprunget på 30:46min. 5km-tiden blev 30:07!

Jag. Är. Asgrym!

Bra jobbat!!!!

Nu taggar du mig till att vilja ta en 5 km runda ikväll! Men ska prioritera ridningen först idag efter jobbet, sen kanske jag hinner springa om inte min man vill göra något och jag får ta dottern själv :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Ja det är skitkul :D Förresten fick jag minsann lite träningsvärk i magen, jag säger bara: bicycle crunch! :eek:

cili, men vad less man blir! :(:rage: Det är ju inte ditt fel att du är sjukskriven!
 
Sv: Beach 2013 del XI

Jo jag brukar knapra majs på burk :D Men hade ingen hemma igår. Åt lite soppa istället eftersom jag egentligen var hungrig och inte sötsugen.

*kl*

Vikten idag 112,1
-0,5 sedan igår :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Helt perfekt, gick det bra med värken också? Kalorier har jag ingen koll på alls.

Mammas: Radband kanske vore nåt.... Eller typ en sån kulram man hade på förskolan? :D

Linisen: Skönt att det löst sig med jobb och att förkylningen börjar släppa.

Cili: Jobbigt att det ska krångla med sjukskrivning när du behöver lugn och ro. Hoppas det blir bra med psykologen. Kram på dig!
 
Sv: Beach 2013 del XI

Jag ska kolla om jag hittar nåt namn på en terapeut åt dig. Annars, ring psykakuten! De kan om inte annat slussa dig vidare. Och jag är nästan sugen på att läsa lusen av din chef :mad:
 
Sv: Beach 2013 del XI

Vad jobbigt :( Hoppas verkligen att det löser sig!

kl

Jag sitter ombytt och klar och väntar på att min träningskompis ska komma över. Vi ska ut och powerwalka :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Lager 1: Creme Fraiche, strimlad skinka, lagrad prästost och tomat med lite örtsalt i.
Lager 2: Keso, kallrökt gravad lax och hovmästarsås med dill
Täckt med grädde blandat med ketchup, salt, peppar, dill.
Garnerad med rom, räkor, ost, mimosafylld skinka, citron, gurka och ägg.
Färdig, som tur är gillar jag inte något på denna tårta :D

Blir värre med:
Marängtårta med en fyllning av grädd/citronfromage garnerad med grädde och mandariner.
Som jag ska börja göra nu.

Åt gröt vid 10 och är fan svältande nu, tecken på bra matsmältning och ämnesomsättning men vafaan :D
 
Sv: Beach 2013 del XI

Kl

Igår var jag helt jättetrött och seg + hade mensvärk på eftermiddagen, så jag gick på ett tidigare danspass så att jag inte skulle hinna bli ännu segare o avboka allt. Helt rätt val, det var såå himla kul, gjorde en koreografi till Queens "Don't stop me now" :love:. Kände också att min kondis blivit bättre under sommaren, då det dels aldrig blev sådär jättejobbigt konditionsmässigt, men framförallt så orkade jag vara med i huvudet och kunde ta till mig koreografin hela passet. Så nu funderar jag på ifall jag ska testa köra 2 klasser efter varandra på onsdagar och torsdagar, eftersom att jag egentligen vill gå på alla, och nu verkar det ju som att jag kanske pallar det. Får se, isf blir det nästa vecka. :)

Var helt sötsugen och baksugen, så jag gjorde nyttiga chokladkakor igår, de blev så galet goda! Bland annat så är det svarta bönor, mandelsmör och chokladproteinpulver i, kanske inte låter så gott men det är det! :d
 
Sv: Beach 2013 del XI

Svårt att hålla sig från att provsmaka :D Sambon håller på och bakar konstant och jag kan inte låta bli att provsmaka, således blev det en chokladmuffins till efterrätt nu vid lunch :p
 
Sv: Beach 2013 del XI

Låter intressant med chokladkakorna, vad blir det för kaloriinnehåll på en sån?

Kul med dansen också, och don't stop me now är ju en av de bästa låtarna som någonsin gjorts :love:
 
Sv: Beach 2013 del XI

7,4 km sprunget, mest skog. Vaden trilskades lite men det blev bättre ju längre jag sprang samt med några stretchingpauser. Det blir ju liksom inte värre för att jag springer så jag är inte så hemskt orolig, även om jag skulle föredra att den höll sig helt lugn.
 
Sv: Beach 2013 del XI

Dumma vaden, den får väl skärpa sig nån gång:p

Det låter så himla gutt att springa i skog, vad avis jag blir!
 
Sv: Beach 2013 del XI

Jag har faktiskt ingen aning om kalori-innehållet, står inte i receptet och jag orkar inte räkna haha. :o Hittade receptet på en jättebra blogg, om man googlar "Fudgy Chocolate Nutella Cookies" så hittar man det. :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Haha ja, jag med. Brukar alltid kolla distansen och så precis när jag sprungit klart (trycker på stopp det fortaste jag kan och sätter mig sen på en bänk utanför porten och pustar lite medan jag kollar tid och distans). "Ahmevafaaaaan nu måste jag ju kolla eniro" var min första reaktion :angel: Men det hade ju varit trevligt att springa 4,6 km på 9 min. Med en snitthastighet på 2 min per km :rofl:
 
Sv: Beach 2013 del XI

Ja, jag hade det så i början - att jag var tvungen att lära mig springa långsamt för att orka längre. Har ju också långa ben. Men nu när jag klarar en viss distans så känns det bra att vända på det och pressa tiderna. Jag är ju nämligen sjukt långsam på korta (dvs spurt) distanser, men tror att jag kan bli en jävel om jag får upp farten i längre distanser!
 
Sv: Beach 2013 del XI

Tycker jag med :p Jaa, älskar att springa i skogen! Har du ingen skog att springa i?

villagegirl, haha ok tänkte bara om du visste sådär på rak arm ;)

Lindgren, inte ens eliten springer så snabbt så då hade du kunnat tjäna stora pengar :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
569
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 273
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 475
Senast: Badger
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 476
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp