Beach 2013 del XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del XI

Du gjorde något iaf :)

De vi bjöd blev jätteimpade, och det var väldigt gott :)
Och nej, vi har inte diskmaskin.... :p

Chili: Ja visst är det gott! Riktigt fint! :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Det var ju i götet så rekommenderar verkligen Nonnas om du inte varit där ännu :d Min bror har ätit där flera gånger och alltid varit helnöjd, det vi åt igår var muuuums!
 
Sv: Beach 2013 del XI

Kl*

Har hunnit vara inne här på senaste.Har börjat lägga mycket mer krut på mitt körkort,jobbar,börjar snart en 30hP kurs i sociolog & ska väl försöka mig på matte b en sista gång på hemmaplan.
Dock går jag ju en del promenader som jag faktiskt tycker är väldigt härligt att göra.
 
Sv: Beach 2013 del XI

KL

Jag har ätit lite pizza. Som fastnat i tandställningen. Och köpt godis, där jag insåg att majoriteten inte var ätbart och resten fastnade i tandställningen, så med halva påsen fortfarande full så har jag ätit klart :p I förmiddags vägde jag mig med inställningen att om jag har gått ned så får jag äta pizza och lite godis om jag vill, eftersom jag var sugen på det och det är fredag. Och jag hade gått ned, vägde in på 80.02!

Jag tänkte att en dag med onyttigheter gör ju ingenting, faktiskt. Sköter man sig alla andra dagar så är det ju lugnt (Jag menar, i Du är vad du äter fuskar dem ju ibland och har ändå gått ned i slutet, höhö :angel:)

Det viktigaste är att mentala delen fortfarande är med i matchen - och det är den! Men nu känner jag mig lite svullen och jag börjar faktiskt tro att jag är glutenkänslig. Så det lär dröja ett tag till nästa onyttighetsdag :p
 
Sv: Beach 2013 del XI

Men tyst! ;) Mamma köpte en Lets deal på vedugnsbakad pizza, 2 för 99:-. Tror det får bli middag nån gång nästa helg ;) Imorgon blir det kräftskiva! Och nu ska jag sova, ska bara orka stänga dator och tv och släpa mig in i sovrummet också...
 
Sv: Beach 2013 del XI

Men det är väl bra när någon säger att pizza inte är gott? :D I alla fall om man ska gå på diet!

God natt :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Bra!

Kl

Jag borde ge mig ut och springa men peppen från igår är borta, puts väck! Stel är jag med så känns halvlockande att springa snabbt idag:p
 
Sv: Beach 2013 del XI

Idag är det kalas = smörgåstårta och mängder med tårta, muffins, bullar, kakor... Gästerna kommer förmodligen lite pö om pö vilket gör att utmaningen blir att bara äta lite lite grann per gång, jag och sambon kommer ju få dela upp intaget över hela dagen :rofl:

Hoppas att jag hinner med någon form av motion idag. Vaden tjurar så springa tänker jag vänta med ett par dagar. Men en promenad eller så vore inte helt fel :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Grymt bra!

*kl*
Jag ska snart springa bellmanstafetten. Lite oroväckande att jag fortf. har träningsvärk efter onsdagens intervallträning... Puh!
Tips på snabba intervaller: 4*(spring 70, vila 20 sek) , upprepa serien tre gånger. Vila mellan varje serie "tills ansiktsfärgen börjar bli normal" som de brukar säga... haha

Sjuuukt jobbigt!
 
Sv: Beach 2013 del XI

Hur lång tid brukar era pass vara? Tycker jag är så snabb, försöker att vila ungefär 1 min mellan seten, ibland mindre.

Mina pass brukar vara runt 55-60 min. Jag är alldeles för rastlös för att sitta stilla och vila mellan seten och övningarna, så de flesta kör jag som super-set eller i en cirkel. Blir ju såklart lite vila ändå, men jag försöker att undvika det o kötta på istället. :p
(btw så är det sjukt duktigt att vara på gymmet kl 5.15!)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Woho, bravo! Det är det absolut viktigaste, att det man gör funkar mentalt. Det är så mycket skönare att kunna äta saker och tycka att det var gott/inte gott istället för att kasta i sig det för man känner ett sånt jäkla sug. (och håller med om att man då upptäcker att det inte är särskilt gott med skräpmat :p)
 
Sv: Beach 2013 del XI

nja det blir nog en mix, springer 3 km snabbt tror jag. :)

det låter som att ni kommer äta mycket gott idag! vi ska på kalas idag så lär få i mig hela dagsbehovet på en timme ungefär:p
 
Sv: Beach 2013 del XI

Hur långt springer man på bellmanstafetten? :)

Ni som springer intervaller, hur håller ni koll på att det har gått x sekunder? ska jag köra intervaller på endomondo måste jag köpa pro och jag är lite snål/försöker spara pengar...
 
Sv: Beach 2013 del XI

knapp

Inte för att jag tränar inför beach 2013 (den är väll förbi ;) ) men är igång med träningen igen så antar att jag får vara med då :D
Målet är att fixa tjejvättern + vansbro tjejsim nästa år så är igång och cyklar nu. Kom nyss hem, 8 km med ett bästa snitt på 26,19 km/h på grusväg så är väldigt nöjd :D
 
Sv: Beach 2013 del XI

*knapp*
Tack alla för era fina grattis! jag hade en jättefin dag igår med god dricka och endast en chokladbeskiv som "inte okej". Jag är lite seg idag efter gårdagens drickande. Men det är absolut ingen fara.

Fick en tripp till Köpenhamn tillsammans med min mamma i födelsedagspresent av mina föräldrar när det passar sen med jobbschema m.m. :) Så tills dess ska jag väl vara nere på målvikt tycker jag. ;) Det är "bara" 4kg kvar egentligen. Men jag tror jag vill ner typ 3kg till. Så 7kg totalt då. Det borde jag fixa.

Imorgon SKA jag springa. För idag blir det nyktert förutom att jag ska äta tårta då. Den tar jag idag istället. :)

Ninur (eller hur nu stavningen var): Håller tummarna för jobbet nu :)

Ni andra är lika duktiga som vanligt.

Förresten, nästa tråd som startas kanske vi ska sikta in oss på 2014, känns inte som det blir allt för mycket beachande på stranden iår mer ;)

ha en jätte fin dag alla! Jag ska baka tårta och ha tårtkalas idag :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

kl

Riktig jäkla skitdag på gymmet igår. Var förbi kontoret först för att lämna sjukintyget, när jag klev in där var det som om någon bara sög ut all energi ur mig. Att sen komma in på gymmet där det förmodligen var något vajsing med ventilationen gjorde ju inte saken bättre.
Sänkte vikter och/eller reps på varje grej utom mage och rygg. Efter gymmet fick det bli en frozen yoghurt med chokladsmak + färska jordgubbar, den gjorde nytta! Det har nog aldrig varit så skönt att kyla ner kroppen inifrån, och samtidigt vara omgiven av frisk luft.

Aja, antar att det inte kan gå bra varje gång. Nu lär det ju inte kunna gå sämre imorgon (vilket då även blir veckans fjärde gympass, heja!)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
569
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 273
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 475
Senast: Badger
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 476
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp