Beach 2013 del XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del XI

Alltså, allt gör ont. Från nacke till fötter. Har målat hela dagen och klippt gräset med ridern (jätteroligt men tungstyrt!) . Nu ska jag ligga på soffan hela kvällen...
 
Sv: Beach 2013 del XI

kl

Nu var det dags för gnäll från mig.. Fick ju blåsor efter senaste löpturen, dessa klippte jag sönder, och nu tror jag det blivit infekterat och jag åkt på feber :p
Att något så litet kan förstöra så mycket! Ville ju ut och jogga idag men går för tillfället runt på tå typ. :banghead:
 
Sv: Beach 2013 del XI

Men du, av en dag tappar man inte allt! Likaså som att man inte går ner i vikt av att äta en sallad :)

Du är ju så sund och duktig annars!

Tack snälla du, kändes bättre när jag fick läsa det där :)

halv kl

För idag har jag ätit så mycket och så onyttigt :p Hela dagen har jag bara ätit ätit ätit. Smörgåstårta i mängder (men åååhh så goda de var). Tårta. Kakor. Bullar. Är typ skakig av allt socker jag fått i mig. Och MÄTT så in i norden.

Men jag har haft en himla trevlig dag! Lite ont i käkarna av allt skrattande, det brukar vara ett gott tecken :D

Imorgon ska jag försöka komma back on track igen. En promenad och lite styrka hade jag tänkt mig, och så ska jag ut till hästen och rehab-promenera honom lite. Ehh, och så tentaplugga dårå :angel:
 
Sv: Beach 2013 del XI

Jag brukar bara låta dem vara, får aldrig några problem. :)

Hoppas febern försvinner och att du känner dig bättre snart!
 
Sv: Beach 2013 del XI

Infekterade sår med feber ska man inte leka med! Hör av dig till sjukvårdsupplysningen är mitt råd.

Här är det dålig ordning som vanligt. Imorgon blir det överkropp på gymet och möjligtvis en springtur :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Idag har jag paddlat halva dagen och nu kan jag knappt hålla i ett vattenglas :D gud så otränade mina armar är! och händerna värker. men det var så himla fint, jättetur med vädret och jag älskar kajak :love:

jag har varit så deppig hela sommaren, men nu har det verkligen vänt. är peppad både på livet och träning nu!
 
Sv: Beach 2013 del XI

Gud vad kul med kajak! Paddlade förra sommaren, asroligt! :)

Och vad underbart att läsa att du är pepp nu, verkligen! Härligt :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Åh paddla, gud vad kul!
Fast kajak har jag aldrig provat, bara kanadensare.
Vad skönt att det känns bättre nu.

Ni kämpar på bra allihop :)
JG, välkommen till tråden! Bra jobbat med rökningen också

Här går det på halvfart just nu, men har varit lite si och så med sömnen den här veckan, så får jag bara sova ut en dag så är jag igång igen sedan. :)
Har mest blivit promenader med hundarna som varit här i två dgr nu.
Är lite tomt hemma utan dem nu
 
Sv: Beach 2013 del XI

*kl*
Få till träning med en enormt mammig tvååring är inte lätt. Men, ikväll ville hon inte somna så hon lär sova länge imorgon = tidig morgon på gymmet imorgon när familjen fortfarande sover!
 
Sv: Beach 2013 del XI

kl

Bevis på för mycket stillasittande: knäna börjar göra ont igen.
Måste det vara så förbannat tråkigt att vara ute och gå?
Men det är ju också ett bevis på att jag inte är ute och ränner mer än jag borde
 
Sv: Beach 2013 del XI

Tack! :)

Jag skrev lite i tråden för länge sen angående mina hemska matvanor vilket mest bestod av chips, cola och sällan mat öht.
Jag började med att införa mellanmål och det har funkat jättebra under en längre period nu.
Jag funderar på om nästa steg ska bli att börja äta en bra middag iaf 3ggr i veckan, jag har supersvårt att få riktig ordning på det där eftersom jag oftast jobbar nätter och sällan äter på kvällarna.

Jobbar 21.45-09.00, sover oftast till 15-16.00. Tips på upplägg?
 
Sv: Beach 2013 del XI

Kl

Pust. Färdigsprungen för ett tag sen.
Kom inte under de 55 minutrarna som jag hoppades på, men 55.25 iaf så det får jag väl vara nöjd med... :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

KL
Har varit en lite blandad vecka för mig träningsmässigt, men fått ihop 4 joggingpass i alla fall även om det har blivit flera dagar med total vila också, så det jämnar väl ut sig!
Har fått ge mig ut och leta nya springvägar för en ilsken fågel har tagit över min favoritväg :( :banghead: Den har svept över mig två gånger på raken när jag joggat förbi på en speciell plats och sånär träffat! jag blir ju livrädd! Magpie eller nåt sånt tror jag fågeln heter, den ser ut som en skata och har fått för sig att bygga bo i ett träd som står precis i vägkanten :meh: dumma dumma fågel.
Jag såg två pelikaner igår när jag var ute och gick, men de var ju precis på det stället där arga fågeln bor så när jag stannade och skulle ta kort så dök den mot mig igen. Jag har fått tips om att ta en glassburk och måla ögon på och sätta på huvudet så det ser ut som jag tittar på fågeln hela tiden, men av någon anledning är jag inte så lockad av att springa med en glassburk på huvudet... cykelhjälm med spröt som pekar uppåt ska tydligen också funka, men jag har ingen cykelhjälm heller.... Så jag erkänner mig tillfälligt besegrad och letar nya vägar... Jag undrar om en vanlig mössa skulle funka? Problemet är nämligen inte att fågeln dyker, utan att de här fåglarna faktiskt kan få för sig att träffa.... och då kan man få rejält ont.... ibland längtar jag tillbaka till lugna Sverige :crazy:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
569
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 270
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 475
Senast: Badger
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 476
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp