Beach 2013 del XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del XI

Dumma knän :/ Om du vill gå ut och gå, försök hitta något som kan göra det roligare! Lyssna på podcasts, ljudbok eller något annat. :)

JG, gör matlådor! Ta en ledig dag och ställ dig och gör storkok, så att det alltid finns matlådor att ta av. :) Och superbra jobbat att skippa rökningen förresten!

Sleepan, tjoho bra jobbat! :banana:

Queen, vilken obehaglig fågel :crazy: Ingen aning om vad man ska göra, jag hade nog blivit tveksam till att ta den vägen...
 
Sv: Beach 2013 del XI

Jag är fortfarande mätt sen igår :grin: Känner mig lite sådär mosig i huvudet, förhoppningsvis kan en promenad rensa huvudet lite. Hade funderat på att köra lite styrka också men det får vi se, kanske om jag känner mig piggare mot kvällen. :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Så bra :D Kan säga att en timmes läsning i boken "Biochemistry - an illustrated review" inte gjorde mosigheten bättre :rofl:

mvh omtentapluggaren
 
Sv: Beach 2013 del XI

Men vilken konstig fågel. När du menar att den attackerar, attackerar den med benen eller näbben? Obehagligt vilket som! Jag röstar för att du springer med en cykelhjälm med utstickande grenar, naturligtvis måste du ta en bild på detta:D
 
Sv: Beach 2013 del XI

Den boken lät ju.. Ehm... Superintressant?:p

Kl

Idag är inget inplanterat så kanske en promenad står på schemat?
 
Sv: Beach 2013 del XI

Vet du hur det blir om man fryser in grönsaker? Har funderat på matlådor men jag äter uteslutande gröna saker (och mycket blad) hur blir det i frysen? :angel:
 
Sv: Beach 2013 del XI

Jag gjorde det! Men idag sa kroppen ifrån på vikterna. Insåg då att jag inte haft en vilodag sen i söndags så det är 7 dagar i rad med träning. Imorgon blir det bara vardagsmotion! Tog iaf lite vikter, två omgångar på löpbandet och en km rodd. Total träningstid blev 1½ timme :)

På tisdag har de prova på PT som jag och cili tänkte gå på, får se då om jag tänkt rätt om vikter och sånt :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Bra jobbat att kliva upp så tidigt för att åka till gymmet.Måste kännas skönt.

Sleepan: Det var ju ingen dålig tid .

Idag ska jag iväg & rida.Ska bli så kul då det är en månad sedan sist.
Sen blir det nog en promenad om tiden hinns med också.Tänkte även ta & testa att springa 1km någon dag på plan mark.

Måste även skaffa skoinlägg.Tips på var man kan prova ut & köpa det i Göteborg?
 
Sv: Beach 2013 del XI

Vet du hur det blir om man fryser in grönsaker? Har funderat på matlådor men jag äter uteslutande gröna saker (och mycket blad) hur blir det i frysen? :angel:

Att frysa in grönsaker som äts för sig liksom blir ju inte jättekul (men funkar), jag fryser in allt som är i nånting, alltså grönsaksgratänger, pastasåser, pajer osv.
 
Sv: Beach 2013 del XI

*kl*

110,7kg idag =) -4kg på en vecka och två dagar.
Ikväll blir de armar på gymmet. Innan dess hade jag tänkt slöa med min sambo idag bara.
 
Sv: Beach 2013 del XI

Ja magpie är väl vanlig skata, men mig veterligen brukar inte vår svenska variant attackera sådär :p de ska alltid vara värst där nere ;) låter verkligen skitsurt men jag hade nog målat ögon på en keps, bara för att kolla om det funkar! :D

Jag sitter vid stugan och inväntar assistans. Vi insåg att vi måste göra ett nödryck med taket, så det blir hamra, klättra och bära tegelpannor idag istället för att måla! Är helt slut i axlarna så det blir ett bra avbrott. Tror dock detta är bra för axlarna, det bränner iaf gött i de musklerna när man målar :d
 
Sv: Beach 2013 del XI

Jag sa aldrig att den var dålig, bara för långsam ;) Skulle ju under 55... :p

Zass & Emrh: tack :)

Niyama: Jepp, midnattsloppet var det :)

Kl
Planen just nu är att ta revansch i Kungälv om två veckor. :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

kl

Haha totalt obeachigt liv just nu, nollning på universitet = en jäkla massa fest och inte så mycket träning. Skickar iallafall en massa pepp till er andra som kämpar!
 
Sv: Beach 2013 del XI

Om det var samma bana som förra året så ska du absolut vara nöjd med tiden, den banan var ju tuff tyckte jag!

Delvis KL
Hade velat sprungit i år också men ekonomin satte stopp för det. Kanske ska snegla på ett lopp i Köpenhamn i oktober, Toughest tror jag det hette.
som tänkt vara med? :p
 
Sv: Beach 2013 del XI

Inte riktigt samma bansträckning. Jag upplevde nog faktiskt denna som lite värre, om än bara lite. De hade bytt ut sista sträckan bland annat, där man förra året sprang längs Linnégatan. Nu sprang man längs Vegagatan där det också var uppförsbacke, vilket jag upplevde som jobbigare. Vansinnigt mörkt på vissa ställen med, och kass start. Men annars bra bana :)
Tyvärr hade jag tränat på tok för lite... :p

Lopp i köpenhamn låter fint! Kör hårt! :D
 
Sv: Beach 2013 del XI

Himla trevligt och vad skönt att du kan ha en sån vecka utan att känna ångest, bara njuta:)

Ja, det är faktiskt rätt skönt. Ändå blivit drygt 40 km cykel och nästan 25 km rask gång, utöver en del transportcykling/transportgång.

Hade tänkt köra en riktig långtur idag, var sugen som fan igår, men min sedan tidigare okända mage gör livet surt för mig så jag vågar inte lämna lägenheten. :p Det är mycket kvar av dagen, hoppas på att åtminstone få till en tremilare sen.
 
Sv: Beach 2013 del XI

Oj vad duktigt! Hoppas det håller i sig nu! :)

*knapp*

JAG HAR VARIT UTE OCH SPRUNGIT! Efter 3 veckors upphåll. Halsen känns lite, men det är så högt upp så det är ingen fara. Jag känner mig sjukt nöjd iaf. 3km på nästan 19minuter. Inte bästa, men nöjd. Kroppen kändes pigg men flåset värre med. Imorgon ska jag ta mig till gymmet, och ikväll väntar ridning.

210b441c0d6d11e3b92122000a9e0727_7.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
569
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 270
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 475
Senast: Badger
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 476
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp