Beach 2013 del XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del XI

Inte riktigt samma bansträckning. Jag upplevde nog faktiskt denna som lite värre, om än bara lite. De hade bytt ut sista sträckan bland annat, där man förra året sprang längs Linnégatan. Nu sprang man längs Vegagatan där det också var uppförsbacke, vilket jag upplevde som jobbigare. Vansinnigt mörkt på vissa ställen med, och kass start. Men annars bra bana :)
Tyvärr hade jag tränat på tok för lite... :p

Lopp i köpenhamn låter fint! Kör hårt! :D

Intressant, men sjukt jobbigt, det ska ju inte vara jobbigare under sista kilometern liksom :D Tror att jag hade hamnat i ungefär samma tid som dig om man nu ska läsa det där. Förra årets resultat var ju liksom mirakulöst :p

Är det det får toughest viking eller vad det nu heter som man ska hoppa över eld, krypa under taggtråd och liknande? Har läst om det, men tror inte jag har någon större lust att delta! :p

Åh vad är det för nått? :D

Precis som MalanMjöl beskrev Tough Viking. Det är en utmaning (TV är 12 kilometer lång tror jag) på 8 kilometer och det är 50 hinder på vägen, en massa hinder, typ bada i iskallt vatten, krypa under taggtråd osv :D Bästa tjejtiden var på 2 timmar :eek: :nailbiting: TV har mindre antal hinder har jag för mig.

Så det loppet i Köpenhamn är tuffare. Hade varit sjukt kul :D
 
Sv: Beach 2013 del XI

kl

Jag har legat lågt på träningsfronten i några dagar nu, har sån jäkla huvudvärk som kommer och går. Hoppas att det släpper snart för jag vill träna nuuuu! :(
 
Sv: Beach 2013 del XI

Tycker jag inte låter som långsamt men det är ju olika.
Hörde att det var väldigt mörkt på vissa ställen & det var bla en tjej som stukade foten på ett sådant ställe.

Här blir det ingen promenad idag men har ridit & städat.
Just nu sitter jag med hårfärg i huvvet & sen blir det en tripp till affären & ev Ikea.
 
Sv: Beach 2013 del XI

Men jag säger ju att det inte var långsamt - bara fööör långsamt, men tanke på att jag satsade på att komma under 55.
Men jag är absolut nöjd med tiden och jag tycker inte att det är en dålig tid.

Härligt med ridningen, hoppas det gick bra! :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Haha! Jag kommer i vår på cykeln då ;) nu är jag en aning för otränad :p
Vet du vart det finns rosa racerhojjar? Kollade runt lite snabbt för att se vad de låg i pris men var ju så satans tråkiga färger.
 
Sv: Beach 2013 del XI

kl

Alltså Emtherlia, din jävel! :D Här går jag 11,6 km och börjar komma ikapp, då drar hon till med 11,7 :rofl:
 
Sv: Beach 2013 del XI

HAHAHA det var faktiskt inte ens meningen.

Tänkte gå en promenad men var superopepp så gjorde en deal med mig själv att bara gå till ridskolan och kolla på dressyren. Såklart så kom jag fram när sista ekipaget var på banan. Så det var liksom bara att fortsätta gå och lyssna klart på dokumentären, sen så satte jag på en ny dokumentär och ville ju lyssna klart på den med:D

Snabbt gick det dock inte, har sån träningsvärk i innerlåren sedan ridningen att stegen är korta och sakta.:p
 
Sv: Beach 2013 del XI

Åh vad gott med cheesecake :)

Här har det bara blivit en cykeltur till och från svärisarna.
Blev alldeles för mycket fika där också, men men nya tag i morgon
 
Sv: Beach 2013 del XI

Ja det var gott :d

Då får vi båda två satsa på en bra dag imorgon! :) Ska bli skönt när plugget drar igång känner jag, vill ha tillbaka mina rutiner!
 
Sv: Beach 2013 del XI

KL

Dagens intag av mat:
Varma mackor
Sibylla
Chips

HEJA MIG! :D Imorgon börjar skolan igen så då är det dax att ta tag i livet :p
Ska lägga mig nu så får vi se om jag orkar masa mig upp på promenad innan skolan. Imornkväll blir det ridning :)
Och, idag har jag en djääävulsk träningsvärk. Att inte stretcha efter 10 km löpning varav väldigt mycket backar är iiinte bra. Haha.
 
Sv: Beach 2013 del XI

*kl*
Det där med vila... Åkte med mamma på lite trevligheter på eftermiddagen, bla guidad tur på Vallsgärde gravhögar = drygt 1 km promenad med dottern som slocknade i vagnen, på traktorgrusväg och gräsiga gravhögar. Det tog i benen igen! Och medryttaren behövde byta dag så det blir ridning imorgon ändå. Men det blir nog det enda jag gör imorn, kroppen behöver vila!
 
Sv: Beach 2013 del XI

Jag ska ta tag i mitt liv med imorgon. Nya tag ;) Helskotta vad med tårta i helgen.

mindre kul att ena benhinnan känns lite lite efter löpningen. Skit oxå! Jag ska försöka ta mig i säng och vara istallet vid 8 imorgon och kl 11 på gymmet. Heja mig!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
569
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 270
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 475
Senast: Badger
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 476
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp