Beach 2013 del XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del XI

cili, wohoo härligt med träningsvärk :D Tänkte jag skulle hängt med er till gymmet någon dag i veckan men det verkar bli lite knepigt (är ju ledig denna veckan också och har således inget busskort) så det får bli nästa vecka! Förhoppningsvis kan vi tajma ihop det :)

Bara att hojta till när du har tid :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Det ska jag absolut göra! Skulle vara skönt att ha sällskap första gången men annars får jag väl bita ihop och gå dit själv :nailbiting: :D Har i alla fall bestämt mig för att jag vill börja gymma med er, känns som att det kan bli både bra och kul! :D
 
Sv: Beach 2013 del XI

Woho!
Och det är ett snällt ställe att gå själv till. Inne i tjejgymmet är det sällan mycket folk, och på varje maskin finns en instruktion om vad man kan ändra för inställningar och hur man ska göra
 
Sv: Beach 2013 del XI

Vad duktiga ni är allihop!

Här går det segt, som sagt min kropp samarbetar inte alls. Utan jag har fått ont i höfterna utan att veta vad jag gjort. :(
 
Sv: Beach 2013 del XI

*knapp*
En galen häst riden på morgonen. Det är tydligen inte helt kul att stå inne på nätterna. Men måste försöka slimma till honom lite tills tävlingen om en månad. Höll på att åka av men tur man har lite balans och core-muskler.

Hann med 40 minuter på gymmet med så jag känner mig nöjd för dagen. Nu väntar att sola lite och sen grilla ikväll.
 
Sv: Beach 2013 del XI

*kl*

Armpass gjort idag. Haha men helv. vad jag fortfarande har träningsvärk i magen xD Kan inte ens spänna för att göra armövningarna :rofl:
Nu har jag också städat lite och tänkte plantera om mina stackars blommor som inte mår så bra. :(
 
Sv: Beach 2013 del XI

Låter inte alls bra.:( Hoppas magen mår bättre idag.

Ja det blev bara ett ont helvete i några timmar och sen gick det över! Har inte känt något sen dess och är helt okej idag. Hoppas din kropp också gett med sig!

KL

ÄR SÅ JÄVLA GLAD JUST NU!!!!!!! Umeå universitet ringde om min reservplats OCH JAG ÄR INNE!!!!!! JAG HAR EN PLATS!

:banana: :banana: :banana: :banana:

Ringde mamma och grinade i telefon så hon trodde först jag var sjuk, haha. Alltså galet! Så jävla lycklig!
 
Sv: Beach 2013 del XI

GRATTIS! Fantastiskt kul ju! (Visst är det läkarprogrammet?)

Sleepan: har bläddrat litegrann tillbaka, är det midnattsloppet du sprungit? Bra jobbat iaf!

Såg också att ni saknade mig för någon vecka sedan, gullisar! Har saknat beachtråden hela sommaren men varit crazy med nytt jobb och tokfint väder och grejjer så har bara hunnit titta in o läsa då och då. Även träningen har väl blivit lite lidande... Inte alls samma disciplin som vanligt! Har väl hållt i löpningen sådär, sprungit ett par gånger i veckan bara för att inte tappa det helt. Styrketränat någon gång i veckan. Eh ja, typ det bara, haha. Men nu är det väl dags att komma igång på riktigt igen!
 
Sv: Beach 2013 del XI

Men jättemegahimlagrattis!! You go girl! :bump: :banana: :bump: :banana:

*kl*
Efter en snurrig natt med dottern så att jag sovit bara ett par timmar i stöten så var morgonen tung, men jag åkte ut till stallet och red ~6 km på 50 m på en pigg pålle som antingen sprang väldigt fort eller krullade ihop sig som en bock-boll när jag samlade honom ;) Så balansgången var inte helt lätt! Och att pålle är 23 år känns han inte vid :D

Nu ska jag nog bara mysa med dottern och hennes kusiner resten av dagen :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

GRATTIS!!!!! :banana::bump::banana::bump:

Fy fan vad roligt!! Du har ju verkligen kämpat för det här, jag blir verkligen jätteglad för din skull :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Kul att du tittar in igen Trollunge! Verkar som att du har fullt upp ;) Hoppas det blir lite lugnare nu till hösten så du kan hänga här igen :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
569
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 270
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 475
Senast: Badger
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 476
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp