Beach 2013 del XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del XI

Nej, kartongen är slängd sedan länge... Ska försöka leta reda på kvittot. Tycker dock det känns lite jobbigt att reklamera, har aldrig gjort det förut :o Men å andra sidan ska de väl hålla längre än såhär.

Av vilka orsaker har du reklamerat löpskor? :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Nej, kartongen är slängd sedan länge... Ska försöka leta reda på kvittot. Tycker dock det känns lite jobbigt att reklamera, har aldrig gjort det förut :o Men å andra sidan ska de väl hålla längre än såhär.

Av vilka orsaker har du reklamerat löpskor? :)

Gå in och prata med dem, jag har bara goda erfarenheter (iofs bara av två butiker).

Jag har oftast reklamerat av samma anledning som du; gått sönder vid lilltån. I ett fall hade jag sönder hälkappan.
 
Sv: Beach 2013 del XI

GRATTIS!!!!! :banana::bump::banana::bump:

Fy fan vad roligt!! Du har ju verkligen kämpat för det här, jag blir verkligen jätteglad för din skull :)

Åh tack :love:

Ja det är så jävla kul, jag fattar liksom inte att det är sant! Ska tejpa fast antagningsbeviset lite överallt där jag kan se det så jag kommer ihåg att det inte är en dröm :D

HURRA HURRA HURRA för dig! :D:D
Har läst högskoletråden flera gånger de senaste dagarna bara för att se om det hänt något! FAN vad kul! :D

:D

Jag har typ kollat ett annat forum som besatt och inte kunnat gå från telefonen en meter (hello nya toalettvän haha) och knappt ens kunnat duscha sen jag fick veta att jag låg näst på tur. Sen höll hjärtat nästan på att stanna när han äntligen ringde och erbjöd mig en plats!

IIIIHHHH kan fortfarande inte fatta det! Nu ska jag göra mig iordning för champagnedrickning med familjen!

(Blir alltså champagne istället för benträning idag men blir det inte alltför sent ska jag i alla fall springa en liten sväng!)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Kolla ditt kontoutdrag och skriv ut en kopia på betalningen om du inte hittar kvittot. Då har du både datum och summa med dig när du ska reklamera, på så sätt kan dom leta reda på kvittot om dom är lite service minded :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Umeå är en toppenstad, trivdes kanon där under de fem år jag bodde där. Behöver du tips om nåt, hojta!
 
Sv: Beach 2013 del XI

Nu hittade jag kvittot! :) Så då får jag ta med mig skorna in till stan och se vad de säger. 23 februari säger kvittot att jag köpte skorna.

cili, nu återfanns ju kvittot men smart annars :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Tråkigt att de gått sönder redan! Men det finns ju en respektabel mängd mil i dem ändå så jag tycker nog inte det är så konstigt :)

Mina skor är pinsamt fina fortfarande :angel:
 
Sv: Beach 2013 del XI

Runt 50 mil skulle jag tippa, tycker ändå det är lite lite. Har hört att man ska byta efter ca 100 mil pga dämpningen då. :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Men grattis :)

*kl*
Drog ett spontant spinningpass ikväll jag :D
Kollade passtiderna, "undra om man ska testa spinning ikväll 20,00.. nja, är ju idol då.. 18,30 vad är klockan? 18,10 perfekt *ring ring boka plats* och iväg"
Jääävlar så jobbigt de va. 25min's pass räckte gott o väl.
Nu en snabbdusch och sen en proteinshake och idol.
 
Sv: Beach 2013 del XI

Stort Grattis från mig med!!!!

Tassen: Låter obehagligt, har drabbats av något liknande när jag några gånger fått totalt blodsockerfall (och ja säkert också lite vätskebrist), tur sambon kom till undsättning!

Blev ett boxpass idag, var en annan instruktör än den ordinarie, OK pass men inte så kräkhårt som det kan vara! Men det är jag säkert glad över imorgon eftersom jag inte har varit på box på ett tag... :angel:

Slog precis över på dokumentären om klassikern från lidingöloppet och ångrar igen att jag aldrig vågade anmäla mig i våras...
 
Sv: Beach 2013 del XI

Idag är du så värd all champagne! GUD vad spännande! :D IIIIH!


KL

Nu har jag ridit vilket var sååå kul! Riktigt fin och trevlig häst :) Han gick riktigt fint till slut vilket kändes skoj. Märks dock väl att han gått på ridskola ett tag, haha. Kan han fuska så gör han det, så jag fick jobba :)

Nu dax för äggmacka! Magen kurrar efter de få kalorierna. Imorn ska det ätas! :D :d
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
569
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 270
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 475
Senast: Badger
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 476
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp