Beach 2013 del XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del XI

Åh vad gott :d Nu blev jag sugen på smoothie :D

Sitter och tittar på dressyren nu, jag vill också riiida!
 
Sv: Beach 2013 del XI

KL

Kom hem efter en bra dag med träning och grejer.

.... För att upptäcka att min andra cykel nu blivit stulen och allt jag vill är att praktisera denna smiley: :banghead:
 
Sv: Beach 2013 del XI

Första cykeln fick jag ha i ett dygn, sedan snodde någon den... Nu har det gått en månad sedan dess och nu har min andra cykel blivit stulen. Så nu har jag ingen alls och jag vill bara lägga mig på marken och gråta. :cry:
 
Sv: Beach 2013 del XI

Fattar inte hur folk kan med!

Tass:Usch då,glöm inte vattnet nästa gång.

W...:Grattis!:)

Sleepan:Jadå det gjorde det allt.Nu har jag ridit 5 ggr.Längtar redan tills nästa gång!

Tog mig en härlig men lugn promenad nu på kvällen.Verkligen kände hur hösten är på väg.
 
Sv: Beach 2013 del XI

God morgon! Idag är det dags för omtenta i biokemi, åh vad jag har längtat :grin: Har laddat upp med surdegsmackor, kvarg med kiwi/mango, ägg och en flaska vatten. Känner mig som nyttigheten själv ;) Laddar upp med frukost nu bestående av fil med banan, ett glas mjölk och ett ägg.

Håll tummarna nu!
 
Sv: Beach 2013 del XI

Jag börjar frukta för när alla P3-dokumentärer är genomlyssnade, vad ska jag då lyssna på när jag är ute och går?:nailbiting:
 
Sv: Beach 2013 del XI

Kom hem efter en bra dag med träning och grejer.

.... För att upptäcka att min andra cykel nu blivit stulen och allt jag vill är att praktisera denna smiley: :banghead:

Men fan också så irriterande! Fattar inte varför vissa inte bara kan fatta skillnaden mellan sina egna och andras grejer!

Lider med dig :(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
569
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 270
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 475
Senast: Badger
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 476
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp