Beach 2013 del XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del XI

Jaa, det är ju så kul! :love: Riktigt trevliga hästar på ridskolan här så det är kul!
Hoppas pålle piggar på sig snart!
 
Sv: Beach 2013 del XI

+ sleepan: jomen alltså, har jag legat först i utmaningen hela månaden så ska jag ta mig faan inte ge upp när det bara är några dagar kvar:D
 
Sv: Beach 2013 del XI

Ja det hoppas jag med!

Åh alltså jag saknar ridskolan, red på ett underbart ställe i över 10 år och det var sån himla bra stämning :love:
 
Sv: Beach 2013 del XI

Ja jag ska ta med skor och kvitto imorgon så får vi se vad de säger, det ska väl inte vara några problem om man tror Tassen ;) Hörde av en kompis nu också att hon lyckats reklamera skor med hål typ överallt :D
 
Sv: Beach 2013 del XI

*kl*

Efter drygt tre timmars cykling och bara en mil kvar hem sa min kropp "Nej, nu räcker det!". Puls upp på 185 fast jag stod still, svartnade för ögonen och kroppen bara skakade, troligtvis rejäl vätskebrist (when will I ever learn..?). Sambon fick komma och hämta mig, annars hade jag nog inte tagit mig hem.

Vad läskigt :eek: Verkligen tur att du kunde bli upphämtad, och att du inte tuppade av totalt! Skärpning med vattnet nu...

Ja! Men jag tror det. Det har ju varit så jäkla fint väder denna sommaren så har befunnit mig extremt lite vid datorn bara!
Din sommar låter underbar, men kul att du kommer in och säger hej ändå :D

Fick till en till promenad på 5,7 km så totalt har jag gått 11 km idag :) Lite stel i benen men annars skönt! Är också glad att jag undvikit både resterna av smörgåstårta samt alla småkakor idag, har ätit nyttigt och bra. Middagen blir också bra, så så länge jag håller mig ifrån godsakerna ikväll också så blir betyget MVG på dagen :D

Duktiga du! Rejält promenerat idag :) Skönt avbräck från helgens sötsaker antar jag?

Stod själv i provrum idag med världens mage :eek: Åt en del choklad i helgen och lite kakor, kände mig berättigad till det då jag slitit på det där torpet så jag i princip bara däckat på kvällen. Där i provrummet kände det dock mindre smart... :cautious: Fick med mig kläder hem i vilket fall, bland annat fältbyxor från Fjällräven! Så glad över dem.

Nästa vecka börjar nya jobbet. Ska visst bo i ett stort hus i pyttelilla Ryd och enligt beskrivningen finns det vacker natur och mycket motionsmöjligheter runt om. Ska jag klara av att motionera efter jobbet? Borde verkligen skärpa mig och göra det!!
 
Sv: Beach 2013 del XI

Stod själv i provrum idag med världens mage :eek: Åt en del choklad i helgen och lite kakor, kände mig berättigad till det då jag slitit på det där torpet så jag i princip bara däckat på kvällen. Där i provrummet kände det dock mindre smart... :cautious: Fick med mig kläder hem i vilket fall, bland annat fältbyxor från Fjällräven! Så glad över dem.

Provrumsspeglar suger oavsett man ätit choklad o kakor eller inte :D
 
Sv: Beach 2013 del XI

Haha, nä, klart. Jag ska se till att behålla min 5:eplats iaf! :D

Och jag håller med. Tänk om man hade kunnat rida lite oftare...
När jag flyttar till Göteborg sen kommer det kosta mer än 200 kr gången. PUST! Men jag vill verkligen fortsätta :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Ja det är ju rätt så sant :p Men det finns också inget bättre än att inte hinna märka nån förändring, sen provar man lite kläder och där står en annan kropp i spegel! Det har väl egentligen bara hänt en gång, när jag gått ner typ 5-6 kg och inte riktigt speglat eller vägt mig under tiden. Det var en riktigt frän känsla att prova kläder då. :D
 
Sv: Beach 2013 del XI

Duktiga du! Rejält promenerat idag :) Skönt avbräck från helgens sötsaker antar jag?

Stod själv i provrum idag med världens mage :eek: Åt en del choklad i helgen och lite kakor, kände mig berättigad till det då jag slitit på det där torpet så jag i princip bara däckat på kvällen. Där i provrummet kände det dock mindre smart... :cautious: Fick med mig kläder hem i vilket fall, bland annat fältbyxor från Fjällräven! Så glad över dem.

Nästa vecka börjar nya jobbet. Ska visst bo i ett stort hus i pyttelilla Ryd och enligt beskrivningen finns det vacker natur och mycket motionsmöjligheter runt om. Ska jag klara av att motionera efter jobbet? Borde verkligen skärpa mig och göra det!!

Tack, ja det var det verkligen! Har ätit mycket frukt och hållit mig till "lätt" mat. Känner mig redan lite lättare i kroppen men det kanske är inbillning :p

Gud ja du har ju verkligen kämpat på bra med torpet! Och provrum är aldrig bra om man vill känna sig slank ;)
Kul med nytt jobb! :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Min medryttare rider på UPK en gång i veckan och är väldigt nöjd med undervisningen där :)

Har tyvärr inte råd att ta lektioner :( Inte tid heller, och svårt att ta mig dit. Men jag har ridit några gånger på UPK, förra sommaren när cili och jag tog några strölektioner :) Verkade helt ok fast det var nog inte ordinarie instruktörer.
 
Sv: Beach 2013 del XI

Apråpå frukt så köpte jag en sån där kokossmoothie idag när jag shoppade! Om jag minns rätt var det mango, kokosmjölk, apelsin- och ananasjuice i den. Kanske något mer, typ banan. Så himla god!

Vi plockade svamp och blåbär ikväll, och jag skulle göra blåbärskaka... Det har jag "glömt" och imorn tänker jag "råka" äta upp bären till frukosten :angel:
Och på torpet så är det inte så jättemycket kvar! Bara halva södergaveln, samt framsidan. :) Den borde gå fort tack vare fler fönster, dörr och annat! Sjukt trött i kroppen dock. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
569
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 270
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 475
Senast: Badger
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 476
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp