Beach 2013 del XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del XI

*kl*

Efter drygt tre timmars cykling och bara en mil kvar hem sa min kropp "Nej, nu räcker det!". Puls upp på 185 fast jag stod still, svartnade för ögonen och kroppen bara skakade, troligtvis rejäl vätskebrist (when will I ever learn..?). Sambon fick komma och hämta mig, annars hade jag nog inte tagit mig hem.
 
Sv: Beach 2013 del XI

Jag har varit beachig som attan nu. Jag har badat! påriktigt i havet! Kalla mig tokig men skönt var det.
 
Sv: Beach 2013 del XI

Kul att du tittar in igen Trollunge! Verkar som att du har fullt upp ;) Hoppas det blir lite lugnare nu till hösten så du kan hänga här igen :D

Ja! Men jag tror det. Det har ju varit så jäkla fint väder denna sommaren så har befunnit mig extremt lite vid datorn bara!

Tass: Bra jobbat får man väl ändå säga;) Tur att din sambo kunde hämta dig dock!
 
Sv: Beach 2013 del XI

Usch vad obehagligt! Tur att sambon kunde hämta dig. Hoppas du känner dig bättre nu :)

Linisen, huuu det låter kallt :p
 
Sv: Beach 2013 del XI

Fick till en till promenad på 5,7 km så totalt har jag gått 11 km idag :) Lite stel i benen men annars skönt! Är också glad att jag undvikit både resterna av smörgåstårta samt alla småkakor idag, har ätit nyttigt och bra. Middagen blir också bra, så så länge jag håller mig ifrån godsakerna ikväll också så blir betyget MVG på dagen :D
 
Sv: Beach 2013 del XI

HURRA HURRA HURRA för dig! :D:D
Har läst högskoletråden flera gånger de senaste dagarna bara för att se om det hänt något! FAN vad kul! :D

Trollis: Jupp, Midnattsloppet var det. Tack! :)

Härligt att du tittar in i tråden igen! :D
 
Sv: Beach 2013 del XI

Enda dåliga idag, mina löparskor börjar bli utslitna :( Har börjat gå hål vid lilltårna, tunt tyg där. Det blåa är alltså mina strumpor. Jag började använda dem i februari så det är inte alltför länge, men jag har å andra sidan använt dem väldigt mycket eftersom jag även promenerar i dem.

4b9813540e6211e3a4fb22000a1f97ec_7.jpg
 
Sv: Beach 2013 del XI

Snart dax för dagens träning - ridlektion! :love: :D

Har även försökt ge mig på att köra lite...5-2-upplägg, typ. Få kalorier två dagar i veckan, normalt resten. Får se om det är något för mig. Känns inte så, men denna dagen(få kalorier) har flutit på förvånanasvärt bra... Tror dock att jag egentligen är mer för gammal hederlig kaloriräkning...
 
Sv: Beach 2013 del XI

Du måste ju inte gå :angel: ;)

Äh du ligger ju ändå 6 km före. Imorgon blir det ingen milpromenad inte, då skriver jag tenta... Så då får vi se om det blir något alls, en kortis kanske.
 
Sv: Beach 2013 del XI

Enda dåliga idag, mina löparskor börjar bli utslitna :( Har börjat gå hål vid lilltårna, tunt tyg där. Det blåa är alltså mina strumpor. Jag började använda dem i februari så det är inte alltför länge, men jag har å andra sidan använt dem väldigt mycket eftersom jag även promenerar i dem.

4b9813540e6211e3a4fb22000a1f97ec_7.jpg

Var har du köpt dem? Jag har reklamerat skor för mindre, och februari är ju bara runt sex månader sen.
 
Sv: Beach 2013 del XI

Ja! Men jag tror det. Det har ju varit så jäkla fint väder denna sommaren så har befunnit mig extremt lite vid datorn bara!

Tass: Bra jobbat får man väl ändå säga;) Tur att din sambo kunde hämta dig dock!

Usch vad obehagligt! Tur att sambon kunde hämta dig. Hoppas du känner dig bättre nu :)

Linisen, huuu det låter kallt :p

Shit vad läskigt det låter! :( Tur sambon din kunde komma och plocka upp dig!

Ja, det var rätt obehagligt, var seriöst orolig att jag skulle dråsa ner diket med cykel och allt. När sambon kom efter ungefär 20 minuter (han behövde röja ur bilen först, stackarn) så hade jag fortfarande en puls på 105.

Nu mår jag dock fint, har fått i mig lite snäll mat, en brutalt god brownie och några liter vätska. :) Börjar känna mig rätt nöjd över dagens bedrift, även om jag i ett surt ögonblick kallade det för fiasko. :p
 
Sv: Beach 2013 del XI

Helt sant! Max 5 km är planen. Däremot onsdag, då får jag gå litegrann. Har nämligen fått för mig att jag vill komma upp i 200 km i augusti :p
 
Sv: Beach 2013 del XI

Löplabbet. Är dock inte säker på var jag gjort av kvittot... :/ Båda skorna ser likadana ut.
 
Sv: Beach 2013 del XI

Löplabbet. Är dock inte säker på var jag gjort av kvittot... :/ Båda skorna ser likadana ut.

De har inte varit så kinkiga med kvittot när jag behövt reklamera (och jag har reklamerat en del :angel: ), men då har jag å andra sidan haft kvar kartongen (då kan de väl göra nån sorts sökning). Har du kvar den?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
569
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 270
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 475
Senast: Badger
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 476
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp