Beach 2013 del XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del XI

Kram på dig! Hoppas du kommer må bättre snart! klart inte alla pass kan vara bra alla gånger. men det är jävligt när det tar emot.
 
Sv: Beach 2013 del XI

Grymt bra jobbat!! Jag är inne på 3½ år som rökfri nu och det känns jättebra :) Kan knappt föreställa mig att jag rökte tidigare.

LV - men jag vill ju att det ska vara sådär gott ju! :p

cili - vi var duktiga igår, faktiskt!

*kl*
Hästen ska vila idag så jag tror att det får bli en PW med stavarna där ute istället för inne i stan. Det är lite trevligare omgivningar där ju :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

jag sprang 3,3 km idag och det gick undan:D 3 km gick på 16,10 min och fy faan vad tungt det var. Det är sjukt svårt att springa snabbt ouppvärmd märkte jag:p
 
Sv: Beach 2013 del XI

*kl*
3,6km promenad står på schemat idag >_<
Flytta häst från bete..
Sen vet jag inte om de blir ngn mer träning ut över det. Får se hur det känns i eftermiddag.
-0,3kg idag iaf.
 
Sv: Beach 2013 del XI

Välkommen i gänget Monifa! Jag tränar inte heller för någon beach men namnet på tråden är väl mest en kul grej :D

Linisen, har också tänkt det att nästa tråd får banne mig bli en 2014 ;) Kul att du hade en fin födelsedag!

cili, det är sådär ibland, det kan inte gå bra varje gång. Nästa gång går det bättre! Duktig du är med gymmandet :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Bra jobbat! Men du, slarva inte med uppvärmningen ;) Då går det nog lättare!

grodan, så länge du får i dig någonting så är det inte hela världen, om det som du säger är ett undantagsfall. :) Hoppas matlusten kommer tillbaka snart.

Poison, bra med en promenad, kanske lite roligare när hästen är med :D
 
Sv: Beach 2013 del XI

Första omgången med gäster har åkt, puh! Lyckades hålla mig till en liten bit smörgåstårta, en halv bulle och några småkakor :p Haha, det blir en svår dag ;)
 
Sv: Beach 2013 del XI

kl

Idag är det soffhoppning igen med EM på TV. Gud vad jag blir sugen på att rida ordentligt för tränare när jag ser sånt här!
 
Sv: Beach 2013 del XI

Men du, av en dag tappar man inte allt! Likaså som att man inte går ner i vikt av att äta en sallad :)

Du är ju så sund och duktig annars!
 
Sv: Beach 2013 del XI

*kl*
Jag avverkade en pw med stavar ute vid stallet. Hela byn ligger runt en ås så det är väldigt mycket upp och ner i stora backar, vilket jag inte är så van vid så det suger rejält i låren nu! Men nästan exakt 3 km på 30 minuter blev det så det är jag väldigt nöjd med med tanke på förutsättningarna :) Nu laddar jag med hoppningen på tv inför kvällens kräftskiva! :D
 
Sv: Beach 2013 del XI

KL
Startade dagen med att tillsammans med vovven promenera runt hårda 7 km och nu har jag precis sprungit hårda milen. Har aldrig sprungit en jobbigare milbana tidigare men nu är jag glad över att mitt pannben är så tjockt :p
 
Sv: Beach 2013 del XI

Hoppas också att det går över, brukar ju äta jämt. Och det har varit så här sen i torsdags.:( har idag ätit en limpmacka, två bullar, risiftuti och lite godis och ändå vill jag inte ha mer mat.:(
 
Sv: Beach 2013 del XI

Ett par billiga från typ.. stadium/sportringen. Max 400:- :) Fyller sitt syfte eftersom jag inte använder dem så ofta.

*kl*

Nu är promenaden avklarad. Strålande sol och 23grader varmt. Pust.. Nu ska jag hinka vatten o sen får vi se om jag orkar gymmet ikväll
 
Sv: Beach 2013 del XI

kl

Jag är jättesugen på att köpa grejer för att göra en nutella semifreddo till mig själv i min ensamhet (= jag kommer sätta i mig samtliga kalorier, utspritt över några dagar). Men varje gång den tanken dyker upp tänker jag på Megan Fox. Då vill jag inte äta sånt :rofl:
 
Sv: Beach 2013 del XI

*kl*

Jag fortsätter min lugna vecka och tar vilodag idag. Laddar med ostkrokar, godis och glass för imorgon blir det långtur på landsvägshojen. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
569
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 273
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 475
Senast: Badger
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 476
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp