Beach 2013 del XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del XI

Åååh pizza :love:
Så sjukt sugen :D

*kl*

20 tuuuuunga minuter på crosstrainern idag. Fy faan :p
Sen 30 sköna minuter i infrabastun.
 
Sv: Beach 2013 del XI

*kl*

Drygt 90 minuter landsvägscykling. Maxfart 54 knyck under en lååång utförskörning (ca 5 km), fy fan vad kul det var. :D
 
Sv: Beach 2013 del XI

+Emtherlia, ja det ska bli riktigt gott :D

Sleepan, vad kul! Då ska jag tänka på dig imorgon och skicka lite pepp! :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Det blir nog jättekul ändå! :)

Poison, HAHA! :D Låter bra det, då ska jag tänka jättemycket på er så kanske det inte blir så onyttigt :angel:
 
Sv: Beach 2013 del XI

Kl

Skitdag här och väldigt dåligt humör.. Missbedömde avståndet till gymmet från centrum plus cyklade fel väg så missade första timmen och får betala avgift, har inte avanmält mig till nästa heller så nu sitter jag här och får vänta men har absolut ingen lust till ett gruppa ss box med mitt humör så funderar på att köra något kort och sticka hem igen, har iaf fått registrerat mig så slipper dubbla böter.. :/

Grattis linisen, hoppas du har en bra dag!!

Sleespan: går säkert bra imorgon, man ska inte underskatta adrenalinens effekt! ;)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Ja gör det :D Fast.. vem vill ha alla dom kalorierna utan att ha fått ätit de där goda? Där tänkte jag nog inte till riktigt :D

sleepan: hysh nu, klart de gör :D
 
Sv: Beach 2013 del XI

kl

Åh jag vill rida nu men det är ett par timmar kvar, känner mig väldigt rastlös, bäst jag äter lite blåbärspaj:D
 
Sv: Beach 2013 del XI

Gud vad roligt, håller tummarna!
Och grattis på födelsedagen Linisen! :)

KL

Jag är så slut. Varför är det så jobbigt att måla på lite rödfärg för? Det gick på ett kick att måla klart baksidan så långt jag når från backen. Men på stege, nä fyyy vad jobbigt det är!

Har också grävt rent till hälften runt en buske som behövde lite kärlek. Ska gräva klart där, sen kommer ett rejält träningspass antingen ikväll eller i morgon. Då ska jag gräva en stor grop till mitt nyinköpta äppelträd! :D

mvh
Vill aldrig mer gå till ett gym, går bara hem och vilar för att jag inte orkar hålla i något verktyg längre. ÄLSKAR att renovera, slitet till trots!
 
Sv: Beach 2013 del XI

Hej tråden...

Förlåt för att jag försummat er lite :o Har inget att bidra med men läser senaste sidorna då och då för att se vad ni har för er. Mitt uppe i flytt, sista jobbveckorna, skolstart, vänner och pojkvän som kommer hem efter sommaren m.m. :) Och jag har NOLL träningslust så jag försummar det också :p Maten går bra dock! Inget överätande på en vecka, har väl fullt upp med att tänka på annat än mat ;)

Flyttar hemifrån nu, lite nervös över hur det ska bli med maten när jag kontrollerar allt själv och ingen har koll på mig. Men jag har en bra känsla!

Så ja, hej jag lever och fortsätt vara duktiga ni! :D Motionera lite för mig också!
 
Sv: Beach 2013 del XI

*kl*
Ujujuj! Blev precis hejdad av en granne som sa att de sökte en logistikansvarig på företaget där han jobbar, och det visade sig vara det andra jobbet som jag sökte igår! Så han ska ta rätt på min ansökan och lägga in ett gott ord för mig :) Yay! Nu måste jag ju nästan få napp nånstans ;)

Är lite upprymd nu så jag åker till gymmet med cili en sväng och gör av med lite energi ;)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Fan vad bra! :) Hoppas du får jobbet! Bästa pre-workout boosten ;)

Mvh hejjar på alla andra och fortsätter dricka min Innis&Gunn Rum Finish :d:love:
 
Sv: Beach 2013 del XI

Men shit, som sagt - det händer massor! :D

Malan: Hoppas ditt pass blev bra, vilket du än valde! Jobbigt när allt bara skiter sig sådär...
 
Sv: Beach 2013 del XI

Påminn mig om att aldrig mer göra Tapas. Vilket jävla projekt med byttor hit, skålar dit och allt som ska in i ugnen och behöver samsas... Jösses...
 
Sv: Beach 2013 del XI

Trots boosten var det det tyngsta passet på gymmet hittills. Det måste varit nåt med ventilationen igen för både cili och jag blev bara mer och mer less. Jag tog mig igenom hela mitt program, utan större problem med vikterna men med desto större mentala spärrar att forcera. Det blev en timme iaf. Sen blev det kvällsfika på vägen hem. Yoghurt med jordgubbar. Att den råkade komma härifrån och ha en vitchokladsås med nötter och minimaränger i talar vi inte högt om :angel:
 
Sv: Beach 2013 del XI

Men shit, som sagt - det händer massor! :D

Malan: Hoppas ditt pass blev bra, vilket du än valde! Jobbigt när allt bara skiter sig sådär...

Blev 10 min på löpbandet och typ 4 styrkeövningar och sen sket jag i det... Svettig blev jag iaf, men berodde nog mer på temperaturen än träningseffekten!

Tapas låter förövrigt som något man gärna vill bli bjuden på men inte själv bjuda på, hoppas ni har diskmaskin! ;)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Woop woop, jättebra ju! Toppen att grannen tog kontakt angående jobbet! :)

Sleepan, hårt jobb men säkert värt det :D Åt lite antipasti till förrätt igår på italiensk restaurang, åååh så gott sådana smårätter är!

Jag är för övrigt fortfarnade mycket trött. :p Känns speciellt i rumpa, ben och lite axlar idag. Var där ikväll igen och målade lite till. Ser fram emot ungefär en vecka till av hårt arbete på torpet, sen går jag på nästa skift - ytterligare en fältsäsong! Min ute-säsong i år blir riktigt lång, började i april med fältjobb och kommer att sluta lagom till november. :D Så det känns bra att jag håller igång med huset istället för att helt slappa ihop inför nästa omgång av antagligen hyfsat hårt arbete. Då ska jag få jobba med de härliga ålarna igen. :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
569
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 273
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 475
Senast: Badger
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 476
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp