Beach 2013 del XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del XI

Vad härligt! :)

Ja, det har du nog rätt i att det ligger mycket i ditt tänk. Ett kort pass är bättre än inget pass alls! :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Välkommen hem! Haha alltså fy vad hurtig du är, kör på direkt ba'! :D

Jobbigt med krampen i händerna! Har tyvärr ingen aning om vad det kan vara.

Heja heja bort med småätandet! Det fixar du. Små steg i taget. Fundera ut en plan som ska hjälpa dig att lyckas. :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

*KL*

Idag står det mellan att ta ett ridpass eller ta med hästen ut på en löprunda :) Får se hur det känns sen!
 
Sv: Beach 2013 del XI

kl

Kan vi inte peppa varandra att städa också? :p Det måste göras idag. Har smort in hästen med tjärsalva, tvättat, tankat, dammsugit och dammtorkat bilen bara för att skjuta på lägenheten. Får inte springa innan jag är klar med hushållet. Sparka mig!
 
Sv: Beach 2013 del XI

(Jag letade mig fram till Sats i Malmö i måndags kväll när vi kom ner också! :D) Och det är faktiskt skönt att träna efter att ha tillbringat en hel dag i bil. :)

Ja, min partner tror på cold turkey, jag är mer inne på en kombo av att småäta nyttigt, äta bättre och att avleda. Får se hur det går. :)

Blue, kom igen och gört bara! När du väl kommer igång går det fort. Bra musik!

...Vi måste göra något åt all ouppackad packning och tvättberget. Gäääsp! ;)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Jag är nog mer inne på din linje, förbud funkar sällan tycker jag. :)

Kl

Jag har träffat Linisen irl idag för första gången! :D Superkul, lyste upp min dag på jobbet :)

...bara tre timmars jobb kvar nu, sen hem och äta fläskpannkaka med hallonsylt :d
 
Sv: Beach 2013 del XI

Hurtigt att ta med löparskorna på semestern! Jag åker till Spanien imorgon och lämnade mina hemma med motiveringen att en veckas vila mår jag nog bra av :angel:
 
Sv: Beach 2013 del XI

Hurtigt att ta med löparskorna på semestern! Jag åker till Spanien imorgon och lämnade mina hemma med motiveringen att en veckas vila mår jag nog bra av :angel:

De brukar dock stanna i väskan tillsammans med de andra kläderna.... :angel: Men OM nu andan skulle falla på! ;) Och har hört att där ska finnas en 8-9 km lång strandpromenad i ganska mycket skugga, så det låter ju inte helt fel iaf!

Blev en runda på 5,7 km idag med en genomsnittstid på 5:10, fick god hjälp av några pauser vid rödljusen på vägen dock! ;)

Mammas: Du är galen, bra jobbat! :D
 
Sv: Beach 2013 del XI

KL

igår blev det ett ryggpass och idag blev det ett koort armpass. Kompenserade/kompletterade med att springa en sväng. Tänkte öka tempot lite men blev inte mindre än 18 min på tre km. Härligt hursomhelst. :D

Nu blir det nedpackning och imorgon blir det bilkörning för hela slanten. Narvik - Göteborg, hehehe...
 
Sv: Beach 2013 del XI

Haha, så försökte jag göra i Spanien. Det hann dock alltid bli väldigt varmt innan jag orkade ta mig upp! :p
Iofs var det typ 25 grader på nätterna, så det var ju liksom aldrig svalt.... :D
 
Sv: Beach 2013 del XI

HA! Jag har sprungit!
Det ösregnade innan. Verkligen ÖSTE, när jag och en vän skulle ut och gå så vi sket i det. Satt hemma hos henne en stund och sen slutade det regna och då bestämde jag mig för att jag banne mig skulle ut och springa.
5 km blev det, på 27,56 min. Sååå, jag har en bit kvar till mina tider som jag hade tidigare i somras. Men, det är bara att sparka ut sig så går det lättare och lättare. Nu har jag äntligen slutat svettas så jag ska hoppa in i duschen och sen sätta mig i soffan och dricka en stor mugg te och se på True Blood. Imorgon är jag ledig. aaaah!
 
Sv: Beach 2013 del XI

Duktiga du! De tiderna kommer snart tillbaka ska du se! Bra med te, jag käkade kiwi sorbet och choklad istället.... :cautious:

yew: Hmm tror problemet blir samma som Sleepan, alltid varmt och jag lär inte komma upp så tidigt när jag för en gångs skull inte behöver gå upp 5.40! :p Dessutom hatar jag att springa på morgonen, fruktansvärt orkeslös och bläigt! :o Är dock ganska värmetålig så länge där finns skugga, så vi får se, har inte de stora förhoppningarna om några jätteresultat! ;)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Haha, jo, jag hade också 25 i skugga på natten men bättre det än 30 och stekande. Men springa på morgonen är också för att det ska bli av, svårare på kvällen när alla ska vara sociala etc. :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Kl*
Var bergis på att ni som ligger först i utmaningen springer men där ser man..
Jag får inte så jätte bra tider när jag går så hoppas att ni inte ser dem.Är själv nöjd över att jag börjat träna & äta lite bättre.Har dock semester nu & är bortrest så lite sämre mat än vanligt blir det tyvärr.

Chili:Vad jobbigt med dina höfter.Hoppas att du kan få någorlunda ordning på det hela.
 
Sv: Beach 2013 del XI

*kl*
Jag joinar er efter tjat från cili :D Idag har vi nämligen varit och skaffat gymkort på samma ställe samt gjort vårt första gympass! :) Det är på tiden för mig. Vägde mig hos läkaren här om veckan och ligger på långt över 100 kg till mina 180 cm. Enligt BMI ligger jag på fetma och jag MÅSTE ner minst 50 kg. Men går man upp ca 30 kg under graviditeten + utvecklar ett löjligt sockerbehov som triggas ännu mer av min ADHD så är det inte så lätt :( Fast nu ska det gå! Utöver gymmandet så ska jag stavgånga och rida som vanligt. Funderar också på att ta en omgång med xtravaganza för att kickstarta viktnedgången. Nåt måste jag ju göra av min arbetslöshet ;)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Haha, jag har ätit en kladdkakemuffins, två bullar och dessutom Polly. Och Porterstek(gräddig sås!) både till lunch och middag. Så tja, den där joggingrundan var välbehövlig :p Hoppas med att tiderna börjar ta sig snart. Jag SKA under 55 på milen på Midnattsloppet. Så det så :p
 
Sv: Beach 2013 del XI

De flesta varvar nog både löpning och promenader skulle jag tro. :)
Och oroa dig inte för tiderna. Alla tränar ju för sin egna skull :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
569
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 265
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 475
Senast: Badger
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 476
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp