Bäst i test (ulvlek)

Det som kan konstareras är att Niyama och Heffa nog INTE är tvillingar däremot finns det inget som hindrar dom eller åtminstone nån av dem från att vara ulvar. Jag känner mig lite stressad över att Niyama inte är så het som jag tycker hon brukar vara som god. Hon brukar har bättre grävskills som god tycker jag.

Väldigt konstigt att det som Lobelia skriver också om att Harrysen är skummast samtidigt som hon inte är det. Jag tycker ju Harry är en som klart går att sortera bort.

Jag kommer rösta och det står mellan dessa just pga det ovan

cirkus röstar på Niyama
 
RÖSTLISTA DL 2
19.56 bollen_ röstar på Ceta
20:08 Ceta röstar på Kilauea
20.42 Elo röstar på LenaH
21.18 Niyama röstar på Ceta
21.21 Heffaklumpen röstar på Ceta
Fio röstar på elo
Lobelia röstar på fio
LenaH röstar på elo
Cirkus röstar på Niyama

Ceta 3
Kilauea 1
LenaH 1
Fio 1
Elo 2
Niyama 1


Edit lagt till röster, ev fel ordning pga surfar på mobilen
 
Måste erkänna att jag inte alls hänger med på allt "om-snack" /duellanter/spioner och så vidare som diskuterats tidigare - det är jag nog helt enkelt för oerfaren - eller osmart - för att hänga med på :D Så det får jag sätta lite åt sidan. Får försöka fokusera på vad för annat som skrivits.

I och med att jag vet min egen roll och vilken roll som åkte ut så tycker jag nog att jag har mer koll än vanligt på DL1, och kan fundera lite mer på BSFs inlägg och vad andra tycker om det.

Heffaklumpen brukar ha kloka inlägg om deltagarna, men idag saknar jag hennes tankar om deltagarna. Hon har också varit god i de lekar vi lekt tillsammans, och därav funderar jag lite över om hennes roll skulle kunna se annorlunda ut i den här leken.

LenaH skulle återkomma, jag har alltid lite svårt att tyda henne och hoppas på att hon skriver lite mer innan DL :).

Kilauea är jag också osäker på, eventuellt följer BSF henne som ulv... Eller så är det exakt tvärtom??

Läser vidare och återkommer......
Det finns en väldigt simpel anledning: Tro det eller ej, men även Heffaklumpen har ett IRL liv ibland :D ;)

Lägg sedan till min vanliga trötthet som just nu är lite "extra allt" pga medicinändringar osv så har energin helt enkelt inte riktigt räckt till :)

Men jag förstår att du reagerar på det och det har du all rätt att göra :)
 
Jag känner mig stressad och vill lägga röst nu så att jag inte missar DL. Jag har ingen god kandidat men har velat kring LenaH och fio pga deras röster på BSF igår. Jag tror inte att båda är onda, men det finns en reell chans att åt minstone en av dem är det. Iom att jag är så osäker vill jag lägga en enkel och tidig röst för jag vill inte riskera att rösta ut en god.

Elo röstar på LenaH

Utifrån det som står ovan i samband med att hon varit mer anonym än fio.
Kilauea röstar på Elo

Jag förstår inte varför det just måste ligga ulv-röster på bsf igår. Ingen kan ju ha känt till hennes roll. Har vi en sur ulv här tro?
 
Gud vad tiden går snabbt, Harrysen röstar på Heffaklumpen med hänvisning till tidigare teori.

Vill lägga till att jag gärna haft en halvtimme till på mig.
 
RÖSTLISTA DL 2
19.56 bollen_ röstar på Ceta
20:08 Ceta röstar på Kilauea
20.42 Elo röstar på LenaH
21.18 Niyama röstar på Ceta
21.21 Heffaklumpen röstar på Ceta
21.25 fio röstar på Elo
21.25 Lobelia röstar på fio
21.25 LenaH röstar på Elo
21.26 cirkus röstar på Niyama
21.29 Kilauea röstar på Elo
21.29 Harrysen röstar på Heffaklumpen

Ceta 3
Kilauea 1
LenaH 1
Fio 1
Elo 3
Niyama 1
Heffaklumpen 1

@Blacksmithfarm det ser ut som att alla röster kom med i rätt ordning, jag har lagt till klockslagen bara :)


Edit: La till din röst @Harrysen istället för att göra ett nytt inlägg :)
 
RÖSTLISTA DL 2
19.56 bollen_ röstar på Ceta
20:08 Ceta röstar på Kilauea
20.42 Elo röstar på LenaH
21.18 Niyama röstar på Ceta
21.21 Heffaklumpen röstar på Ceta
21.25 fio röstar på Elo
21.25 Lobelia röstar på fio
21.25 LenaH röstar på Elo
21.26 cirkus röstar på Niyama
21.29 Kilauea röstar på Elo
Harrysen röstar på heffaklumpen
Hedinn röstar på Lobelia

Ceta 3
Kilauea 1
LenaH 1
Fio 1
Elo 3
Niyama 1
Heffaklumpen 1
Lobelia 1
 
Hedinn röstar på Lobelia

Att rösta på fio för att ”nån som röstat på BSF borde vara ulv” utan, vad jag läst, djupare tanke än så varför just fio är mest trolig känns jättemärkligt?
 
Qitis röstar på niyama

Jag vet inte om jag går på det där med att inte fatta vilka som kan vara troliga kan ha fått vinns pris igår? Hon är i gott sällskap men jag väljer henne för hon brukar ha koll (förlåt om du inte kunnat denna gången )
 
Huh? Varför? Och varför just fio? Tyckt du resonerat väldigt vettigt hittills, men det här blev lite märkligt?
Jag har räknat bor Ceta (för en vag tanke/känsla) och Harryson pga BSFs röst. Det var två kvar och någon måste jag välja, jag misstänker inte den ena mer än den andra i det här läget. Klockan blev mycket så jag behövde få iväg en röst.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 975
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 313
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 459
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp