Va, vad tycker du?Har inte så mkt att gå på men tycker elos röst på Lena eller kunde varit på mig oxå bara för att vi röstade på BSF
fio röstar på elo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Va, vad tycker du?Har inte så mkt att gå på men tycker elos röst på Lena eller kunde varit på mig oxå bara för att vi röstade på BSF
fio röstar på elo
JAmen jag skrev ju 45a på bollen? Jag har ju svarat medan jag läst.Fast @LenaH ? Det är ju inte att man snor ”käket” som är det som åsyftas här? Utan mer att man ser till att ulvarna inte får käka dubbelt?
Det finns en väldigt simpel anledning: Tro det eller ej, men även Heffaklumpen har ett IRL liv iblandMåste erkänna att jag inte alls hänger med på allt "om-snack" /duellanter/spioner och så vidare som diskuterats tidigare - det är jag nog helt enkelt för oerfaren - eller osmart - för att hänga med på Så det får jag sätta lite åt sidan. Får försöka fokusera på vad för annat som skrivits.
I och med att jag vet min egen roll och vilken roll som åkte ut så tycker jag nog att jag har mer koll än vanligt på DL1, och kan fundera lite mer på BSFs inlägg och vad andra tycker om det.
Heffaklumpen brukar ha kloka inlägg om deltagarna, men idag saknar jag hennes tankar om deltagarna. Hon har också varit god i de lekar vi lekt tillsammans, och därav funderar jag lite över om hennes roll skulle kunna se annorlunda ut i den här leken.
LenaH skulle återkomma, jag har alltid lite svårt att tyda henne och hoppas på att hon skriver lite mer innan DL .
Kilauea är jag också osäker på, eventuellt följer BSF henne som ulv... Eller så är det exakt tvärtom??
Läser vidare och återkommer......
Huh? Varför? Och varför just fio? Tyckt du resonerat väldigt vettigt hittills, men det här blev lite märkligt?
Fast det har jag ju förklarat?Jag känner mig lite stressad över att Niyama inte är så het som jag tycker hon brukar vara som god. Hon brukar har bättre grävskills som god tycker jag.
MEn det där känns ju helt gripet ur luften?
Ja jag håller också med om att det där var en vldigt skum vändning. Poff bara sådärHuh? Varför? Och varför just fio? Tyckt du resonerat väldigt vettigt hittills, men det här blev lite märkligt?
Kilauea röstar på EloJag känner mig stressad och vill lägga röst nu så att jag inte missar DL. Jag har ingen god kandidat men har velat kring LenaH och fio pga deras röster på BSF igår. Jag tror inte att båda är onda, men det finns en reell chans att åt minstone en av dem är det. Iom att jag är så osäker vill jag lägga en enkel och tidig röst för jag vill inte riskera att rösta ut en god.
Elo röstar på LenaH
Utifrån det som står ovan i samband med att hon varit mer anonym än fio.
JAg skulle förstått mer om rösten föll på mig som redan har en röst men @fio ??Huh? Varför? Och varför just fio? Tyckt du resonerat väldigt vettigt hittills, men det här blev lite märkligt?
Nu var Lobelia konstigare med sin röst...Fast det har jag ju förklarat?
Jag har räknat bor Ceta (för en vag tanke/känsla) och Harryson pga BSFs röst. Det var två kvar och någon måste jag välja, jag misstänker inte den ena mer än den andra i det här läget. Klockan blev mycket så jag behövde få iväg en röst.Huh? Varför? Och varför just fio? Tyckt du resonerat väldigt vettigt hittills, men det här blev lite märkligt?