Bäst i test (ulvlek)

Här är motiveringen som jag inte fick med: Jag tycker Niyama och Heffaklumpen skrivit i någon slags symbios idag, som jag inte tidigare sett. Jag har också reagerat lite på saknaden av Heffas teoriande om olika deltagare. Jag brukar läsa och reflektera över dem så därför har jag noterat särskilt att det saknas idag, det har varit mest lektekniska inlägg. Jag funderar på att lägga min röst där, men ska tänka lite till.

Fungerade inte att citera från datorn helt plötsligt.
Misstänkte att det var den teorin du syftade på :)

Om LL godkänner och de andra är ok med det så har jag inga problem med att låta din röst på mig räknas, även om citatet inte kom med i själva röstinlägget.

Jag tyckte Lobelias röst var jätteskum för den kom från ingenstans. Dessutom tyckte jag hela det "enkla" resonemanget att det "måste" ligga ulvröster på Bsf var lite... Beige?
Nä jag fattar inte heller varför det måste finnas ulvröster på BSF? SÅ många var det inte och bör precis lika gärna kunnat vara enbart goda.

Inte pga ett tankemisstag. Det gör vi oss alla skyldiga till ibland :)
Det är lite konstigt att du sen röstar på mig med den motiveringen när du för inte så längesen skrev det ovan?

Qitis röstar på niyama

Jag vet inte om jag går på det där med att inte fatta vilka som kan vara troliga kan ha fått vinns pris igår? Hon är i gott sällskap men jag väljer henne för hon brukar ha koll (förlåt om du inte kunnat denna gången )

Ok 👍 Har tolkat det som att man endast ska rätta uppenbarliga felaktigheter i dessa trådarna, typ stavfel och sånt, men det har varit rätt mycket redigerande av inlägg i denna leken hittills 😅 svårt när det inte syns i inlägg de citeras i bara..
Motiveringen som klistrades in var också inom klockslag. Såvitt jag vet
Så också en korrigering. Skrev ruskigt snabbt😅

Mem lämnar det till ll att bedöma och rättar mig efter vad de tycker är korrekt

Men i fortsättningen tycker iaf inte jag att det är ok att slänga iväg en ofullständig röst precis på DL för att hinna för att lägga till motivering efter DL.
När det diskuterades innan mitt uppehåll verkade de flesta vara överens om att det var ok så länge den hann läggas till i inlägget. Detta eftersom det är omöjligt att kontrollera om motiveringen läggs till exakt på dl eller minuten efter. Men att man inte får ändra i ett inlägg vem man röstar på, utan då måste man posta ett nytt.

Så länge vi hinner se motiveringen så godkänner jag. Det är svårt att bevisa hur vid motivering fanns eller inte fanns ifrån början.
Då instämmer jag med @LenaH, låt alla röster och röständringar som kom in i tid räknas idag. Men i fortsättningen så känns det inte ok att slänga in en röst utan motivering för att lägga till motiveringen i efterhand pga tidsbrist :)

Sedan blir det givetvis svårt att konkret bevisa något i efterhand, så jag tänker att det får bli "fair play". Dvs att man får vara lite ärlig med om man vet med sig att man la in röstmotiveringen eller gjorde andra större ändringar efter DL :)

Jag blir nojig för att jag tyckte din röst på mig var skum eftersom den baserades på nåt annat än leken, och att jag då ändrade till samma som dig kändes inte helt bra.
Jag fattar att du tycker det första. Men att vi ändrade till samma samtidigt är väl sånt som kan hända när man tycker nån plötsligt gör en skitskum grej?

Motiveringen som klistrades in var också inom klockslag. Såvitt jag vet
Så också en korrigering. Skrev ruskigt snabbt😅

Mem lämnar det till ll att bedöma och rättar mig efter vad de tycker är korrekt
Nä, jag uppdaterade och motiveringen kom flera minuter efter. Dock tycker jag ju den ska räknas ändå av skälet jag nyss skrev i ot-färg.

Jag fattar att du tycker det första. Men att vi ändrade till samma samtidigt är väl sånt som kan hända när man tycker nån plötsligt gör en skitskum grej?
Ja alltså det var inte din ändring som var skum, utan att jag nojade att min ändring kanske inte var så smart eftersom du just ändrat till samma och jag tyckte du var skum.

Ber om ursäkt att min motivering inte hängde med. Jag har nog röstat i tidigare lekar med hänvisning till min egen teori tidigare och hade helt enkelt inte tillräcklig koll. Och när jag sedan försökte så fungerade inte citeringen. Ska skärpa mig tills nästa röst, om jag lever :)

Verkar som att många är överens om att låta samtliga röster som kom in i tid räknas idag.

Någon får gärna kontrollera min röstlista här nedanför och bekräfta eller o-bekräfta den :)
(Jag tycker inte att jag själv ska kontrollera en röstlista jag skrivit, inte för att jag inte litar på den, men för att det hur man än vrider och vänder på det inte känns opartiskt/rättvist)

RÖSTLISTA DL 2
19.56 bollen_ röstar på Ceta
20:08 Ceta röstar på Kilauea
20.42 Elo röstar på LenaH
21.18 Niyama röstar på Ceta
21.21 Heffaklumpen röstar på Ceta
21.25 fio röstar på Elo
21.25 Lobelia röstar på fio
21.25 LenaH röstar på Elo
21.26 cirkus röstar på Niyama
21.29 Kilauea röstar på Elo
21.29 Harrysen röstar på Heffaklumpen
21.30 Hedinn röstar på Lobelia
21.30 qitis röstar på Niyama
21.30 cirkus ändrar röst till Lobelia
21.30 Niyama ändrar röst till Lobelia

Elo 3
Lobelia 3
Ceta 2
Kilauea 1
LenaH 1
Fio 1
Niyama 1
Heffaklumpen 1

Edit: Behövs inte för uppdateringen är redan postad :)

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 051
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 580
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 385
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar