Bäst i test (ulvlek)

RÖSTLISTA DL 2
19.56 bollen_ röstar på Ceta
20:08 Ceta röstar på Kilauea
20.42 Elo röstar på LenaH
21.18 Niyama röstar på Ceta
21.21 Heffaklumpen röstar på Ceta
21.25 fio röstar på Elo
21.25 Lobelia röstar på fio
21.25 LenaH röstar på Elo
21.26 cirkus röstar på Niyama
21.29 Kilauea röstar på Elo
21.29 Harrysen röstar på Heffaklumpen
21.30 Hedinn röstar på Lobelia
21.30 qitis röstar på Niyama
21.30 cirkus ändrar röst till Lobelia
21.30 Niyama ändrar röst till Lobelia


Elo 3
Lobelia 3
Ceta 2
Kilauea 1
LenaH 1
Fio 1
Niyama 1
Heffaklumpen 1
 
Nu var Lobelia konstigare med sin röst...

jag ändrar
cirkus ändrar röst till Lobelia då hennes röst på fio är jättekonstig PLUS att hon resonerar märkligt om harrysen
Okej det känns ju inte jättebra att du först lagt ett skum röst på mig och sen ändrat till Lobelia som jag ändrade till innan jag hann se det
 
Just nu ligger både Q och Harrysens röster med på röstlistan, men vad säger ni andra? Harrysens röst hänvisar ju till tidigare inlägg, men jag har för mig att reglerna säger att teorin ändå behöver finnas med (tex i citat) och Qs röstinlägg saknar motiveringen helt


Gud vad tiden går snabbt, Harrysen röstar på Heffaklumpen med hänvisning till tidigare teori.

Vill lägga till att jag gärna haft en halvtimme till på mig.

Qitis röstar på niyama
 
Okej det känns ju inte jättebra att du först lagt ett skum röst på mig och sen ändrat till Lobelia som jag ändrade till innan jag hann se det
Fast är JAG skum för att JAG ändrade? Det är väl inte så konstigt, du ändrade ju själv till henne.

Jag vet att min röst på dig var klen men Lobelia var ju skitskum
 
Just nu ligger både Q och Harrysens röster med på röstlistan, men vad säger ni andra? Harrysens röst hänvisar ju till tidigare inlägg, men jag har för mig att reglerna säger att teorin ändå behöver finnas med (tex i citat) och Qs röstinlägg saknar motiveringen helt
Här är motiveringen som jag inte fick med: Jag tycker Niyama och Heffaklumpen skrivit i någon slags symbios idag, som jag inte tidigare sett. Jag har också reagerat lite på saknaden av Heffas teoriande om olika deltagare. Jag brukar läsa och reflektera över dem så därför har jag noterat särskilt att det saknas idag, det har varit mest lektekniska inlägg. Jag funderar på att lägga min röst där, men ska tänka lite till.

Fungerade inte att citera från datorn helt plötsligt.
 
Korrekt röstlista önskas!
Det finns ju?
RÖSTLISTA DL 2
19.56 bollen_ röstar på Ceta
20:08 Ceta röstar på Kilauea
20.42 Elo röstar på LenaH
21.18 Niyama röstar på Ceta
21.21 Heffaklumpen röstar på Ceta
21.25 fio röstar på Elo
21.25 Lobelia röstar på fio
21.25 LenaH röstar på Elo
21.26 cirkus röstar på Niyama
21.29 Kilauea röstar på Elo
21.29 Harrysen röstar på Heffaklumpen
21.30 Hedinn röstar på Lobelia
21.30 qitis röstar på Niyama
21.30 cirkus ändrar röst till Lobelia
21.30 Niyama ändrar röst till Lobelia


Elo 3
Lobelia 3
Ceta 2
Kilauea 1
LenaH 1
Fio 1
Niyama 1
Heffaklumpen 1
 
Fast är JAG skum för att JAG ändrade? Det är väl inte så konstigt, du ändrade ju själv till henne.

Jag vet att min röst på dig var klen men Lobelia var ju skitskum
Jag blir nojig för att jag tyckte din röst på mig var skum eftersom den baserades på nåt annat än leken, och att jag då ändrade till samma som dig kändes inte helt bra.
 
Den har motivering. Du behöver uppdatera
Ok 👍 Har tolkat det som att man endast ska rätta uppenbarliga felaktigheter i dessa trådarna, typ stavfel och sånt, men det har varit rätt mycket redigerande av inlägg i denna leken hittills 😅 svårt när det inte syns i inlägg de citeras i bara..
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 976
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 313
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 459
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Jämställt förhållande
  • Årets Nobelpris
  • Unga brottslingar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp