Vaa, sist det diskuterades tror jag det skrevs att moderatorer inte heller kunde se om den ändrades inom nåt visst antal minuter?Jo, det går att kolla för vissa av oss.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vaa, sist det diskuterades tror jag det skrevs att moderatorer inte heller kunde se om den ändrades inom nåt visst antal minuter?Jo, det går att kolla för vissa av oss.
Vad är mer intressant?Jag tycker det är mycket mer intressant att min röst inte ska räknas är det som många anför
Ja, det har du rätt i. Att det finns möjlighet till extraröst för de onda. Ceta hade ju dock 3 röster, men iom Niyamas röständring till dig fick Ceta 2 röster och du 3 röster. Så utan i alla fall den röständringen så skulle du och Ceta max haft lika många röster, även med en dold röst på dig, om jag räknat rätt? Extrarösten förutsätter ju även att ulven med den förmågan var online vid DL. Men om jag inte missat något så borde det inte gått att få ut dig utan lottning (duell) utan röständringen från Niyama.Jag skulle så här i efterhand inte dra så stora växlar på det. Om det varit en plan från Lyan så hade jag haft extrarösten (i den mån den fanns).
Jag hade en tanke om att Ceta kunde vara god, det var mest bara en idé. Nu blir jag tveksam. Om lyan verkligen satsade på att få ut mig så skulle jag haft extrarösten. Däremot hade Ceta 3 röster ganska sent och så seglade elo upp och blev lynchad. Det var rätt kort tid för att hinna med en duell efter att röstlistan slutligen blev godkänd, men vem vet.
Det står inte på inlägget att det ändrats då, men vi kan gå in och se historik på ett ändrat inlägg och då se tid och tidigare version(/er).Vaa, sist det diskuterades tror jag det skrevs att moderatorer inte heller kunde se om den ändrades inom nåt visst antal minuter?
Röständringen kom så sent att det kan ha varit för sent att ändra sig, jag han i vart fall inte reagera.Ja, det har du rätt i. Att det finns möjlighet till extraröst för de onda. Ceta hade ju dock 3 röster, men iom Niyamas röständring till dig fick Ceta 2 röster och du 3 röster. Så utan i alla fall den röständringen så skulle du och Ceta max haft lika många röster, även med en dold röst på dig, om jag räknat rätt? Extrarösten förutsätter ju även att ulven med den förmågan var online vid DL. Men om jag inte missat något så borde det inte gått att få ut dig utan lottning (duell) utan röständringen från Niyama.
Eller så missförstår jag hur du menar?
Det står inte på inlägget att det ändrats då, men vi kan gå in och se historik på ett ändrat inlägg och då se tid och tidigare version(/er).
Vilket jag kan tillägga att jag såklart aldrig gör under en ulvlek, så ingen får för sig det.
Aha, nu tror jag att jag fattar Så du menar att om det varit en plan från lyan att få ut dig hade den ulven med förmågan extraröst lagt in extrarösten i förväg, så att det enda som saknades var rösterna i tråden för att få upp dig på 4 röster. Har jag uppfattat dig rätt nu?Röständringen kom så sent att det kan ha varit för sent att ändra sig, jag han i vart fall inte reagera.
Just det jag skrevVad är mer intressant?
Det är intressant att en del inte tycker att din röst ska räknas? Har inte ens koll på vilka som tycker det...Just det jag skrev
(Min klippning i citatet)Guldläge för dig om nån felpostar under en lek, nåt som skulle till lyan och sen ändrar
Jag vet inte. Jag skrev i stundens hetta och det verkar inte ha bäring när jag nu läser igen ? Som sagt ingen aningDet är intressant att en del inte tycker att din röst ska räknas? Har inte ens koll på vilka som tycker det...
Jag tänker att diskussionen (som vi väl kan släppa nu?) inte handlar om dig eller din röst utan bara var en regeldiskussion, helt fristående från leken.Jag vet inte. Jag skrev i stundens hetta och det verkar inte ha bäring när jag nu läser igen ? Som sagt ingen aning
Jaja lyncha mig.
Inte pga ett tankemisstag. Det gör vi oss alla skyldiga till ibland
Qitis röstar på niyama
Jag vet inte om jag går på det där med att inte fatta vilka som kan vara troliga kan ha fått vinns pris igår? Hon är i gott sällskap men jag väljer henne för hon brukar ha koll (förlåt om du inte kunnat denna gången )
@qitis jag undrar fortfarande vad det var som fick dig att svänga totalt, jag skulle inte lynchas pga en tankemiss och sen röstade du på mig just för det? Tycker det är superskumt faktiskt.Det är lite konstigt att du sen röstar på mig med den motiveringen när du för inte så längesen skrev det ovan?
Typ man tager vad man haver? Lite som i dl 1 men också efter förtvivlade försök att läsa leken@qitis jag undrar fortfarande vad det var som fick dig att svänga totalt, jag skulle inte lynchas pga en tankemiss och sen röstade du på mig just för det? Tycker det är superskumt faktiskt.
Det hade ju hänt ganska mycket när du röstade så det känns skumt att du då använder just det du skrivit att jag inte skulle lynchas för. Det känns inte alls som en god Q.Typ man tager vad man haver? Lite som i dl 1 men också efter förtvivlade försök att läsa leken
Bra notering! Det har jag faktiskt inte tänkt på än (kanske för att jag inte läst om sedan innan DL ännu ), men är nog beredd att hålla med. Det borde inte blivit någon prisduell idag (igår, lördag, kl är efter 00 nu) eftersom det är som du säger. LL inte la ut något meddelande om det i tråden i anslutning till uppdateringen.Men idag blev det ingen duell om pris? För Elo hamnade i duell? Eftersom LL inte skrev om nån annan duell som igår?
Men idag blev det ingen duell om pris? För Elo hamnade i duell? Eftersom LL inte skrev om nån annan duell som igår?
Förutsatt då att Ceta som länge hade flest röster inte är ulv. Är hon ulv så är det ganska rimligt att tro att det fanns en röstfifflarröst på Elo. Ulvarna vill inte lyncha de sina.Bra notering! Det har jag faktiskt inte tänkt på än (kanske för att jag inte läst om sedan innan DL ännu ), men är nog beredd att hålla med. Det borde inte blivit någon prisduell idag (igår, lördag, kl är efter 00 nu) eftersom det är som du säger. LL inte la ut något meddelande om det i tråden i anslutning till uppdateringen.
Känns även rimligt att det blev lottning mellan Lobelia med tanke på resultatet av röstlistan här i tråden. Vilket innebär att onda röstfifflaren inte heller borde varit i farten med en extra röst på någon av Elo eller Lobelia.
Visst kunde den lagt rösten på någon annan, men det känns onödigt av onda röstfifflaren att slösa extraröster på någon som ändå inte riskerar att ryka, så jag tänker förutsätta att den inte gör/gjort det.