Alltså Dino (han hette väl så den stora tigrerade blandrasen ?) - den föll jag handlöst för. Vilken charmknutte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gillade också honom. Han verkade så SNÄLL och gosig... Undrar om hans allergier var besvärliga? Specialmat kan väl vara rätt dyrt, speciellt till en sådan stor vovve?Alltså Dino (han hette väl så den stora tigrerade blandrasen ?) - den föll jag handlöst för. Vilken charmknutte
En pyreeneNågon som såg sista avsnittet med Ingrid? Vad var hon för ras? Jag har glömt och nu får jag inte avsnittet att funka på play.
Ok. Hon verkade så trevlig.En pyreene
Tyckte hon verkade deprimerad och gravt smärtpåverkadOk. Hon verkade så trevlig.
Japp det var hon ju. En hund som inte äter.. .Tyckte hon verkade deprimerad och gravt smärtpåverkad
På det stora hela en av de bästa TV-pogram om hundar jag nånsin sett. Trots att det är lite väl mycket Bagge-fokus.
Japp det var hon ju. En hund som inte äter.. .
Vi får lovebomba tv4 med att det kan vara deras bästa program någonsinNej, TV4 vet inte om det blir fler säsonger.