Dom öronen skulle ge mig mardrömmar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dom öronen skulle ge mig mardrömmar
En hund för @RedHyuuga kanske?Åååh! Hoppas han hittar sin lastbilschaffis
Men de är ju underbara! Hela han ärDom öronen skulle ge mig mardrömmar
Ja tänk vilken dröm för honom. Och vilken skön kompis att ha med sig i bilen.Åååh! Hoppas han hittar sin lastbilschaffis
Han skulle bott här ju! Vi gör inget annat än åker bil och min sambo kör lastbil!
Har tyvärr inte tid för hund, vi får inte ha hundar i lastbilarna på jobbet och jag tycker inte det är schysst mot hunden att vara ensam så många timmar. Sedan vill jag inte skaffa fler djur innan jag fått ordning på mitt liv.En hund för @RedHyuuga kanske?
Ras? Äsch då, det har han ju inte så mycket. Eller så är det det han har.Han skulle bott här ju! Vi gör inget annat än åker bil och min sambo kör lastbil!
Men fel ras tyvärr..
Blödigt avsnitt igen
Men åh, då ska jag låta bli att se avsnittet på jobbet imorgon alltså?
Nej, gör inte det.Men åh, då ska jag låta bli att se avsnittet på jobbet imorgon alltså?
Nej, gör inte det.
Stella
Jag vill också ha en schäfer-leonberger-rottweiler-labrador! Galet söt hund.
Ja hon var jättefin.Jag blev förälskad av det lilla jag såg
Nästa hund för oss blir något mer räser än en Eurasier.
Jag fattade nästan inte att de ens försökte med henne, hon var ju så osäker och trasig ...Barnen i slowmotion var ju jätteläskiga xD
Tråkigt med Leia men jag förstår deras beslut fullt ut.
Joo, samtidigt. Plexus kunde bete sig sådär när vi hade folk över eller blev trängd, men han funderade aldrig på att bita utan backade bara undan och skällde. Så att man försöker se om det går och lösa förstår jag. (Han var dock inte så bekymrad på stan, så länge ingen skulle fram och rörahonom/ha kontakt).Jag fattade nästan inte att de ens försökte med henne, hon var ju så osäker och trasig ...
En detalj där som jag gillade: när Petter (heter han väl?) skulle testa henne ute på stan och visade att han hade på ett utställningsstryp (heter det väl?): "Inte för att korrigera henne eller så, det är av rena säkerhetsskäl". Det tyckte jag var
Ja, fast hon verkade ju inte backa undan, såvitt jag förstod det gjorde hon utfall istället.Joo, samtidigt. Plexus kunde bete sig sådär när vi hade folk över eller blev trängd, men han funderade aldrig på att bita utan backade bara undan och skällde. Så att man försöker se om det går och lösa förstår jag. (Han var dock inte så bekymrad på stan, så länge ingen skulle fram och rörahonom/ha kontakt).