Herregud, Buster fick ett hem till sist!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Herregud, Buster fick ett hem till sist!
Nää, jag bara såg att de skrivit det på Facebook. Så skönt att veta iaf!Såg det på hemsidan. Vet du något mer?
Såg det igår, var i Grekland när det sändes. Falukorvsträdet@mandalaki Såg du gårdagens avsnitt? Hur kan man inte vilja ha Buster.
Fast man blir förbannad över en sån hund. Akita-malamute-husky och vid 10 månaders ålder kan de inte hantera den längre? Vad *** tänkte de när skaffade den.
Såg det igår, var i Grekland när det sändes. Falukorvsträdet
Fast man blir förbannad över en sån hund. Akita-malamute-husky och vid 10 månaders ålder kan de inte hantera den längre? Vad *** tänkte de när skaffade den?
Ingrid var en galet fin hund. Men gud så ont hon verkade ha, hon verkade ju ha stängt av helt och hållet.
Jag bölade mig igenom det avsnittet. Det som knäckte mig totalt var den hemlöse mannen som hade en tolvårig hund med glänsande fin päls - och han hade sådan fysisk närhet och koll att han hittat tre små knölar på henne! Ger mig fasen på att det finns "vanliga" hundägare som missar sånt. Då sprutade mina tårar (jag hade över 39 graders feber skulle det visa sig, fast det visste jag inte då. Jag kände mig bara ovanligt blödig )
Ja du, så otroligt sorgligt att man efter 8 månader med en valp ger upp. Kanske var det någon som köpt, enligt dem, en "häftig blandras". Suck. Svårt att spekulera men man blir riktigt trött på att se sådant...
Fast jag tycker det är bättre att de ger upp tidigt och lämnar över till hundstallet än hålla kvar hunden längre och sabba den mer. Intresset och kunskapen fanns ändå inte.
På hemsidan står det att han fortfarande söker ett hem? Dom kanske inte har uppdaterat den?Herregud, Buster fick ett hem till sist!
Han kanske kom tillbaka? För han låg inne på listan över hundar som fått ett eget hem när programmet sändes.På hemsidan står det att han fortfarande söker ett hem? Dom kanske inte har uppdaterat den?
Tråkigt i så fall. Väldigt trist med såna blandningar överlagHan kanske kom tillbaka? För han låg inne på listan över hundar som fått ett eget hem när programmet sändes.
Enligt obekräftade uppgifter från min mamma (som inte kom ihåg var hon hört/läst det) är säsong 2 på gång. Hoppas hon har rätt.Kommer det att komma fler säsonger?
Håller tummarna för det !Enligt obekräftade uppgifter från min mamma (som inte kom ihåg var hon hört/läst det) är säsong 2 på gång. Hoppas hon har rätt.
Enligt någon nätblaska håller dom på att spela in en ny säsong.Enligt obekräftade uppgifter från min mamma (som inte kom ihåg var hon hört/läst det) är säsong 2 på gång. Hoppas hon har rätt.