Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag med! Men ensamträningen verkade han inte ha så mycket koll på.Jag gapskrattade när Anders tränade inkallning med valpen
Nej, men jag fick intrycket av att bara vill testa hur det gick och inte direkt träna.Jag med! Men ensamträningen verkade han inte ha så mycket koll på.
Ja, jag tror väl det var lite test bara för att se hur upprörd hon faktiskt blev.Nej, men jag fick intrycket av att bara vill testa hur det gick och inte direkt träna.
Ja, såg kan det ju vara. Men jag tänkte mer på att han ju redan visste hunden hade separationsproblem, sen gick han in på toa, hunden la sig utanför - och efteråt tyckte han att det här blir nog inga problem.Nej, men jag fick intrycket av att bara vill testa hur det gick och inte direkt träna.
Xana följer programmet med spänning. Vad tyckte ni om dagens avsnitt?
Plutten var bedårande. Björne är bedårande. Jag blir så otroligt sugen på en egen nu att jag börjar gå i taket
Du kan snart få passa Jarla i 4 dagar så håller du dig nöjd ett tag till (eller så blir du med brukshund )
Tror inte det, med tanke på att han figurerar endel på deras instagram.Björne är fortfarande kvar på hemsidan. Hoppas att det bara är för spänningens skull och att han är hos en familj.