Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har lika viktiga jobb.Hur gör ni för att undvika snedfördelning av husshålsuppgifter i förhållandet? Och undvika könsnormmerna?
Hur gör ni för att undvika snedfördelning av husshålsuppgifter i förhållandet? Och undvika könsnormmerna?
Hur gör ni för att undvika snedfördelning av husshålsuppgifter i förhållandet? Och undvika könsnormmerna?
Oj, lyxigt. Enda sättet jag skulle kunna sluta tänka på det vore om partnern tänkte på det hela tiden åt mig. Men vet inte om det skulle räcka. Det är ju lika mkt att hålla koll på sina egna internaliserade könsroller som ngt annat.Skulle nog aldrig orka vara tillsammans med någon som gör att jag måste fundera på hur jag ska undvika snedfördelning av hushållsuppgifter och hur man undviker könsnormer.
Jag har aldrig träffat någon, oavsett kön, som undviker könsnormer helt av sig självt.Skulle nog aldrig orka vara tillsammans med någon som gör att jag måste fundera på hur jag ska undvika snedfördelning av hushållsuppgifter och hur man undviker könsnormer.
Skulle nog aldrig orka vara tillsammans med någon som gör att jag måste fundera på hur jag ska undvika snedfördelning av hushållsuppgifter och hur man undviker könsnormer.
Jag har aldrig träffat någon, oavsett kön, som undviker könsnormer helt av sig självt.