"Han tar SIG aldrig ur sig det facket" för min delÄndå skriver du "han tar du aldrig ur det facket"....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"Han tar SIG aldrig ur sig det facket" för min delÄndå skriver du "han tar du aldrig ur det facket"....
Vi har alla rätt till våra egna känslor och vi behöver alla vår egen sorgetid att älta och komma över. Inget är rätt eller fel.
Varför?Ska hämta min klocka imorgon. Ska jag bara ta den tack, hejdå typ.
Varför?
Ja, självklart! Jag menade inte att säga att det är fel att även ett kortare förhållande kan ta lång tid att komma över. Naturligtvis måste var och en få vara som en är. Men jag tror att det är ovanligare att ett så kort förhållande sätter några djupare spår. De allra flesta, tror jag, kommer över en sådan sak genom att tänka på något annat ett par dar.
Han tjatar att han inte tänker slänga den. Och jag gillar klockan så vill endå ha tillbaka den. Ska bara hämta den. Eller om jag ber han lämna den i min brevlåda kanske är smartare
Egentligen ser jag inget fel med att han hanterar situationen så normalt som möjligt. Pratar som man gör när man ses, tex.Nu är den hämtad han stod och prata massa som inget hade hänt fråga vad jag skulle göra idag osv. Sa jag måste gå och tog mina grejer och gick. Fyfan alla sår rivdes upp igen av att se honom
Egentligen ser jag inget fel med att han hanterar situationen så normalt som möjligt. Pratar som man gör när man ses, tex.
Det är väl inte konstigt om han är lite ambivalent.Nä såklart inte men han verkade vilja jag skulle stanna. Han bara min hund har saknat dig, han kommer ihåg dig. Sen fråga om jag var hungrig osv. Då kände jag, jag bara måste gå![]()
Han vill säkert att du skulle stanna.Nä såklart inte men han verkade vilja jag skulle stanna. Han bara min hund har saknat dig, han kommer ihåg dig. Sen fråga om jag var hungrig osv. Då kände jag, jag bara måste gå![]()
Det är väl inget konstigt att han saknar en bra kk? Han måste ju oxå få sörja att du skär bort honom från ditt liv.Har iallafall tagit bort hans nr nu och block på Fb. Sa till honom nu har jag hämtat mina grejer så nu behöver vi inte höras mer. Han blev helt tyst och krama mig hejdå och önska mig en bra dag.
Det är väl inget konstigt att han saknar en bra kk? Han måste ju oxå få sörja att du skär bort honom från ditt liv.
Vem har pratat om medlidande?Det var ju för all del väldigt självvalt från hans sida. Jag måste säga att jag har väldigt begränsat medlidande med honom i den här historien.
Det gör ju även ont att såra någon man tycker om. Med tycka om menar jag just det, vilket inte alls betyder att personen ifråga har starkare känslor än så. Att vilja kallprata är nog mest normalt.Har iallafall tagit bort hans nr nu och block på Fb. Sa till honom nu har jag hämtat mina grejer så nu behöver vi inte höras mer. Han blev helt tyst och krama mig hejdå och önska mig en bra dag.
Vem har pratat om medlidande?