Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fick telefonsamtalet man bara längtar efter att få höra: din häst har sparkat mig i ryggen, du måste köra mig till doktorn.
Så nu är mamma på lasarett eftersom hon med största sannolikhet har träffat njuren -igen- och lär väl få ta det lugnt ett bra tag. Det bästa man kan säga är att Nangijala iallafall inte gjorde det av mening...
@Quimero Vilken skillnad!
Nangijala passar på att byta ut mjölktänder i vilan. Just nu har hon dubbla par tänder på två ställen i överkäken. Matte vore tacksam om hon tappar dem utan bekymmer som de flesta andra hästar denna gången. Det var inte så kul förra våren när två lösa mjölktänder kostade 3000kr
Fick telefonsamtalet man bara längtar efter att få höra: din häst har sparkat mig i ryggen, du måste köra mig till doktorn.
Så nu är mamma på lasarett eftersom hon med största sannolikhet har träffat njuren -igen- och lär väl få ta det lugnt ett bra tag. Det bästa man kan säga är att Nangijala iallafall inte gjorde det av mening...