Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
walles bett är 12,5.
Har också bytt nosgrimma till remont de sista passen och oj vilken skillnad...
Pållen är lugnare i munnen, tar fint stöd och söker sig i form långa stunder!
Idag blev det uteritt 45 min tillsammans med dottern på sin ponny.
Allt fungerade jättebra! Lilla älsklingsplutt
Hästar har massor av blod. Jättemycket.@hjarterdam Åh fy Hade fått panik om jag sett massa blod
Hästar har massor av blod. Jättemycket.
Idag släppte jag ihop alla mina fyra hästar för första gången, Tubbe är numera ensam pojke och resten är rent ut sagt kärringar.
Stackars Tubbe får inte vara med när tanterna gaddar ihop sig
Jag hoppas att han snart får vara med i gemenskapen, men jag tror det kommer ge sig så länge han förstår att veta hut.
Håller tummarna för att allt går bra.Jahaja, bakslag igen.. Kommer ut till stallet och min kära Calle har fått ett broddhål ovanför knäet och i en artär.. Så blev tryckförband för att stoppa blödningen (Var blod i halva hagen). Ingen feber this far och ombandagerat med antibakteriellt omslag så får vi se hur det är imorgon. Han tycker såklart lite synd om sig själv.. När jag blev väckt efter att ha jobbat natt och får höra "Du måste komma ut, det är blod i hela hagen och Calle har ett sår"..
När jag gick till hagen och såg honom gå mellan lunchhögarna tänkte jag "Okej, han kan iaf gå på benet!" Senaste två gångerna mina hästar skadade sig så kunde ingen av dem gå.. Nu får vi se om vi klarar oss utan lymfangit, han är ju lite känslig.. Så efter bandagering tog vi fram mätstickan. ca 169cm med traktbrodd och skor..