Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad duktiga alla är! Jag trodde inte att man hoppade 3-åringar uppsuttet, men ser att ni är många som har gjort det. Jag har ju precis tagit de första galopperna. Sällar mig till skaran som tycker att hästen hade en fin rund galopp
Är det någon här som köpt Flyinges nya bok om unghästutbildning? Jag tänkte göra det, men har sedan glömt bort det. Är den köpvärd? I någon annan relativt modern bok jag har om unghästutbildning står att man bör linda benen på nätterna. Gör ni det? Jag har inte lindat en enda gång.
Oh.. fått startlistor med tider! 15:00!! Jag kommer hinna DÖ av nervositet innan. Är de galna eller?
Sadel, träns, benskydd, nummerlappar, borstar, handduk, våtsservetter, häst, jag, pass, hjälm, handskar, kamera, matlåda, vatten, vattenhink osv
Våtservetter till snabbt torka av ev damm mm på träns osv
Här ska allt vara rent och fint. Har till och med handduk med ifall han dregglar eller snorar
Jag kommer ha ett pannband med pärlor. Flesta har dekor på pannbanden i alla fall med halvblod
Nu är det snart dags Han är badad, borstad, putsad och knoppad (sista var han inte road av efteråt ).
Han har skött sig riktigt fint och står nu och har lunchpaus i sin box medan matte åkte hem för att äta lite med.
Rätt nöjd för andra gången man knoppat på 14 år