Årgång 2011 del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag har en kompis till mig suttit upp och testat Calle. Eftersom hon var den som satt på honom först efter vintervilan, så var jag lite nyfiken på om hon tyckte att det hade blivit skillnad. Det tyckte hon ;)

1613889_10203991245247885_4812487764753826398_n.jpg

Men även hon önskade lite mer framåtbjudning. (Fast den har blivit myyyyycket bättre. Det är på G :) )

Efter ridningen tränade vi på att hoppa dike innan vi gick och betade för hand. ;)
10254019_10203990565990904_226263050587548922_n.jpg

Hoppas att det går bra för alla som tävlar idag!!! Ett stort lycka till åt er alla från Calle och mig :D Hoppas på massor med bildbomber och filmer sedan!

20140510_164109.jpg

Gångarter: 46.5 poäng och klass 1
Hoppningen: 46 poäng och klass 1

Kan man bli annat än nöjd med min kille? Med oss fick vi en fin blå rosett att minnas denna dag med.
So what att gångarterna inte var där helt som de brukar. Han var ändå en stjärna! :love:

Får återkomma med mer bilder och videos när jag gått igenom allt men denna är från mobilen när vi kom hem.

20140510_164109.jpg

Gångarter: 46.5 poäng och klass 1
Hoppningen: 46 poäng och klass 1

Kan man bli annat än nöjd med min kille? Med oss fick vi en fin blå rosett att minnas denna dag med.
So what att gångarterna inte var där helt som de brukar. Han var ändå en stjärna! :love:

Får återkomma med mer bilder och videos när jag gått igenom allt men denna är från mobilen när vi kom hem.

Åh vad roligt! Grattis!!! :D

Tack @Quimero :) Jag är en stolt matte idag :D Hans gångarter var inte helt 100% idag. Visst hade de varit det hade vi haft dubbeldiplom men jag är så nöjd med klass 1. Var en väldigt svårflirtad domare. Inte alls många som fick riktigt bra poäng. Snålt idag :)

Vi har "genrep" med båda ponnyerna på onsdag :nailbiting:

Connemaran såsar i hagen och russet har precis börjat dra vagn igen, fodervärden planerar att köra varje dag fram till ett par dagar innan treårs.

Har även "bokat" inridning av connemaran till senare i sommar. Jag kommer kunna rida tidigast i vår men om hon rids in nu och sen får en repetition innan jag börjar så blir det nog bra. Inridaren kan visa på kvalitets i mån av tid också :)

@Vimsan Avis! Vill galoppera min med men nu får han sommarlov.
Tänder på g och växtfas så känns bra låta han åka på bete några månader nu :)

Tack för alla gratulationer. Ska föra dem vidare till killen som gjorde jobbet ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 058
Senast: Piaff
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 676
Senast: Blyger
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
9 357
Senast: Enya
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 646

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka